Kattokaa tän tytön ilmettä! LOL
http: //irc-galleria. net/view. php?nick=tInA_hKi&image_id=24803781
Kommentit (23)
En itse laittaisi noin epäedullista kuvaa itsestäni nettiin, mutta onhan tytöllä sentään vyötärö, jota esitellä:)
Kroppa on ihan nätti, mutta naama....no joo.
Mutta onneksi hänellä on " hottest guy on Earth" kainalossaan :D
kunpa mullakin olis tuollanen kroppa:)
minusta ihan nätti tyttö, miks tyrkyttää itseään noin? miks sen juhlissa ei ollu muuta kuin mustia miehiä???
Jonka " ystäväpiirissä" vain vanhempia mustia miehiä... En ainakaan toivoisi omalle lapselleni moista kaveriporukkaa ympärille. Ja tämä ei ole rasistinen kommentti sinänsä, en toki tahtoisi lastani mihinkään valkoisista koostuvaan narkki jengiinkään tmv. mutta onhan tuo kummallista, että tuollaisissa porukoissa pyörii... :(
Vierailija:
Jonka " ystäväpiirissä" vain vanhempia mustia miehiä... En ainakaan toivoisi omalle lapselleni moista kaveriporukkaa ympärille. Ja tämä ei ole rasistinen kommentti sinänsä, en toki tahtoisi lastani mihinkään valkoisista koostuvaan narkki jengiinkään tmv. mutta onhan tuo kummallista, että tuollaisissa porukoissa pyörii... :(
Vertaat sitten kotimaisiin narkkeihin. Eipä yhtään ennakkoluuloa. Olen itsekin käynyt paljon bileissä tummien kundien kanssa. Eipä niihin bileisiin hirmusti " valkoisia" eksy, kun ovat niin pirun ennakkoluuloisia. Pojat osaavat käyttäytyä. Kukaan ei ole lääppinyt/ehdotellut suomi-pojista en voi sanoa ihan samaa.
Vierailija:
Vierailija:
Jonka " ystäväpiirissä" vain vanhempia mustia miehiä... En ainakaan toivoisi omalle lapselleni moista kaveriporukkaa ympärille. Ja tämä ei ole rasistinen kommentti sinänsä, en toki tahtoisi lastani mihinkään valkoisista koostuvaan narkki jengiinkään tmv. mutta onhan tuo kummallista, että tuollaisissa porukoissa pyörii... :(Vertaat sitten kotimaisiin narkkeihin. Eipä yhtään ennakkoluuloa. Olen itsekin käynyt paljon bileissä tummien kundien kanssa. Eipä niihin bileisiin hirmusti " valkoisia" eksy, kun ovat niin pirun ennakkoluuloisia. Pojat osaavat käyttäytyä. Kukaan ei ole lääppinyt/ehdotellut suomi-pojista en voi sanoa ihan samaa.
h
mitä jos tilanne olis toisin päin, musta tyttö valkoisten miesten joukossa?! se olisi ihan yhtä paha, ja säälisit varmaan tyttöä ja haukkuisit miehiä. mutta mustaa miestä ei saa arvostella, heti haukutaan rasistiksi!
Mutta tavallaan kyllä. En pidä itseäni rasistina, minulla on sekä suvussa (avioliittojen kautta) että tuttava piirissäni ulkomaalaisia. Mutta en ole niin sokea, etten näkisi myös maahanmuuttajien mukanaan tuomia ongelmia. Ennen kaikkea puhun nyt maahanmuuuttajista, en siis niistä jotka ovat suomalaisia, oli ihonväri sitten mikä tahansa...!!!
Tiedätkö mitä ongelmia maahamuuttajista on esim. Ruotsissa? Tuttuni joka on syntynyt siellä, (perhe aluperin Brasiliasta) esim. suhtautuu TODELLA kielteisesti tiettyihiin maahanmuuttaja ryhmiin, vaikka ei itsekkään siis ole valeea ja sinisilmäinen ruotsalainen.
Suomessa väki tuntuu jakaantuneen kahteen leiriin; rasisteihin ja antirasisteihin. Tästä johtuu se, ettei maassamme voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä (eli puhua myös ongelmista avoimesti) sillä aina leimaantuu joko " neekerin nussijaksi" tai " suvaitsemattomaksi juntii rasistiksi" .
Esimerkiksi pääkaupunki seudulla on ihan fakta, että tummaihoiset harjoittavat ammattimaista rikollistoimintaa, toki suomalaisetkin, mutta suhteutettuna siihen määrään, paljonko Suomessa asuu suomalasia ja paljonko maahanmuuttajia, niin syntyperäiset suomalaiset ovat paljon vähemmän kriminaaleja.
Toinen mistä ei saisi koskaan puhua, on Afrikkalais taustaisten tekemät raiskaukset:( Totuus on se, etteivät ne ole mitään tuuelsta temmattuja väitteitä, vaan tosiasioita. Ja ihan turha perustella asiaa kulttuurisin eroin tmv. sillä maassa maan tavalla tai maasta ulos. Minulla on suuria ennakkoluuloja, tarkemmin ihan faktoihin perustuvaa tietoa, tummaihoisista maahanmuuttaja miehistä.
Voisin jopa sanoa, että toivoisin ettei heitä tänne enää otettaisi, ja koitettaisiin palauttaa mahdollisimman moni kotimaahansa, poislukien ne jotka ovat OIKEASTI kotoutuneet Suomeen...! Vastaavia ajatuksia minulla ei ole mistään muun maalaisista, esim. intialaiset ovat todella ihania ihmisiä:)
niillä kanssa todella kotoisen näköistä. Ihanat huonekalut!
Vierailija:
Toinen mistä ei saisi koskaan puhua, on Afrikkalais taustaisten tekemät raiskaukset:( Totuus on se, etteivät ne ole mitään tuuelsta temmattuja väitteitä, vaan tosiasioita. Ja ihan turha perustella asiaa kulttuurisin eroin tmv. sillä maassa maan tavalla tai maasta ulos. Minulla on suuria ennakkoluuloja, tarkemmin ihan faktoihin perustuvaa tietoa, tummaihoisista maahanmuuttaja miehistä.
Voisin jopa sanoa, että toivoisin ettei heitä tänne enää otettaisi, ja koitettaisiin palauttaa mahdollisimman moni kotimaahansa, poislukien ne jotka ovat OIKEASTI kotoutuneet Suomeen...! Vastaavia ajatuksia minulla ei ole mistään muun maalaisista, esim. intialaiset ovat todella ihania ihmisiä:)
Katsoppa sellainen tutkimus kuin " Usko toivo hakkaus" . Löytyy googlettamalla. Sieltä saat käsitystä, miten Suomessa suomalaiset kohtelevat toisiaan. Näihin lukuihin kun suhteutat ulkomaisten tekemät raiskaukset (löytyy muistaakseni mm. poliisin tilastoista) niin puhutaan ihan eri kertoimista.
Minulla myös on ihan faktoja tummaihoisista miehistä. Olen seurustellut yhden kanssaan ja tutustunut hänen ystäväpiiriinsä todella hyvin. Enää emme ole yhdessä, vaan kumpikin on perustanut perheen tahoillensa. Ikinä ei ole hänen tai hänen ystäviensä kanssaan mitään vaikeuksia ollut. Tosin kanta-suomalaiset ottivat mm. erityisoikeudekseen käydä mm. fyysisesti kimppuun (ihon värin perusteella) ja minäkin sain tästä " lähimmäisen rakkaudesta" osani. Mm. keskellä päivää minua on nimitelty bussissa " neekerin huoraksi" yms. Ja tämä kohtelu oli lähes joka päiväistä.
Mielenkiintoista, että sinusta " afrikkalaiset" ovat kotoisin yhdestä maasta, koska sanot ihan kirkkain silmin, ettei sinulla ole huonoja kokemuksia muun maalaisista. KErtoo ehkä sinun rajoittuneesta maailmankuvastasi.
Ystäväni kautta, joka on naimisissa Nigerialaisen kanssa. Ja nämä ihmiset ovat tulleet maahanmuuttajina Suomeen, lähes kaikilla on suomalainen vaimo, ja he asuvat Suomessa.
Toisaalta, esim. yliopistolla opiskellessani siellä oli myös Afrikkalaisia opiskelijoita/opettajia, mutta he eivät sitten liikkuneet samoissa piireissä, missä esim. tämä ystäväni ja hänen miehensä tutut.
Ja ihan luonnolistahan tuo on! Itse olen ollut useasti ulkomailla (vaihdossa ja töissä) enkä minä ole kohdemaassa todellakaan etsinyt suomalaista seuraa -miksi olisin? En toki ole vältellytkään suomalaisia, ja olen jopa tavannut muita suomalaisia ihan sovitusti, jos olen heidät tuntenut jo Suomessa. Ulkomaille lähdössä parasta on se, että pääsee näkemään myös toista kulttuuria, eikä itkeä toisten suomalaisten kanssa salmiakin, makkaran, ja saunan puutetta;)
Mutta toki ulkomailla on helpompi tutustua paikallisiin, jos tekee siellä jotakin järkevää, ja on valmis paikka mihin menee, eli työ/opiskelu. Maahanmuuttajathan eivät yleensä tutustu paikallisiin, vaan pyörivät omissa porukoissaan, ja " syrjäytyvät" koska eivät saa töitä, eikä opiskelukaan yleensä onnistu puutteellisen kielitaidon vuoksi. Ja kielitaito taas ei kohene, koska suurin osa puhuu tuttujensa kanssa vain äidinkieltään/englantia. Kielikursseilla ei kuitenkaan voida antaa tarpeeksi valmiuksia, jotta opiskelu ko. kielellä onnistuisi.
turvapaikanhakija.
Vierailija:
Mutta toki ulkomailla on helpompi tutustua paikallisiin, jos tekee siellä jotakin järkevää, ja on valmis paikka mihin menee, eli työ/opiskelu. Maahanmuuttajathan eivät yleensä tutustu paikallisiin, vaan pyörivät omissa porukoissaan, ja " syrjäytyvät" koska eivät saa töitä, eikä opiskelukaan yleensä onnistu puutteellisen kielitaidon vuoksi.
Vierailija:
Vierailija:Toinen mistä ei saisi koskaan puhua, on Afrikkalais taustaisten tekemät raiskaukset:( Totuus on se, etteivät ne ole mitään tuuelsta temmattuja väitteitä, vaan tosiasioita. Ja ihan turha perustella asiaa kulttuurisin eroin tmv. sillä maassa maan tavalla tai maasta ulos. Minulla on suuria ennakkoluuloja, tarkemmin ihan faktoihin perustuvaa tietoa, tummaihoisista maahanmuuttaja miehistä.
Voisin jopa sanoa, että toivoisin ettei heitä tänne enää otettaisi, ja koitettaisiin palauttaa mahdollisimman moni kotimaahansa, poislukien ne jotka ovat OIKEASTI kotoutuneet Suomeen...! Vastaavia ajatuksia minulla ei ole mistään muun maalaisista, esim. intialaiset ovat todella ihania ihmisiä:)Katsoppa sellainen tutkimus kuin " Usko toivo hakkaus" . Löytyy googlettamalla. Sieltä saat käsitystä, miten Suomessa suomalaiset kohtelevat toisiaan. Näihin lukuihin kun suhteutat ulkomaisten tekemät raiskaukset (löytyy muistaakseni mm. poliisin tilastoista) niin puhutaan ihan eri kertoimista.
Minulla myös on ihan faktoja tummaihoisista miehistä. Olen seurustellut yhden kanssaan ja tutustunut hänen ystäväpiiriinsä todella hyvin. Enää emme ole yhdessä, vaan kumpikin on perustanut perheen tahoillensa. Ikinä ei ole hänen tai hänen ystäviensä kanssaan mitään vaikeuksia ollut. Tosin kanta-suomalaiset ottivat mm. erityisoikeudekseen käydä mm. fyysisesti kimppuun (ihon värin perusteella) ja minäkin sain tästä " lähimmäisen rakkaudesta" osani. Mm. keskellä päivää minua on nimitelty bussissa " neekerin huoraksi" yms. Ja tämä kohtelu oli lähes joka päiväistä.
Mielenkiintoista, että sinusta " afrikkalaiset" ovat kotoisin yhdestä maasta, koska sanot ihan kirkkain silmin, ettei sinulla ole huonoja kokemuksia muun maalaisista. KErtoo ehkä sinun rajoittuneesta maailmankuvastasi.
oman kuvansa niin silloin on myös ymmärrettävä se että ihmiset arvostelevat niitä kuvia/omaa ulkonäköä!
Tytöllä vaan monessa kuvassa vähän hassu ilme. Tumma poika oli tosi komea!
No täällähän haukutaa vaikka Nicole Kidman rumaksi. Jos löytyy pienikin juttu, joka poikkeaa omast " täydellinen nainen" -kuvasta, ihminen on heti ämpäriruma. Peilikuvassa se menee toisinpäin (" naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni" jne)
mutta mitä ihme poseerauksia! Huvittavia.
Yritti varmaan matkia omia idoleita ja olla tosi sexy, epäonnistui vaan tosi pahasti.
asuvat aina Suomessa? Tätä olen ihmettelyt, en muuta:) Itselläni myös ulkomaalainen mies, ja olen tahtonut tutustua myös mieheni kulttuuriin, niinpä asumme sekä Etelä-Amerikassa että Suomessa. Ja täytyy sanoa, että eroja on! Molemmissa maissa sekä aivan ihanoa ihmisiä, että todeellisia typeryksiä. Minusta on myös lapsille oikein, että asuvat noin fifty-siksty molempien vanhempien korimaassa, ja todella oppivat tuntemaan juurensa:)
... NOT!!!
Pitihän se arvata, että tuo " look" ei pure kuin tummaan kaveriin...
Hyi mua.