Kylläpä Sanna Marin on luonteva lasten kanssa
Kommentit (155)
Sanna vaikuttaa jotenkin teennäiseltä. Ei osannut ruotsia. Eikö lukiossa pitäisi oppia ruotsi. Englannilla tulee toki toimeen maailmalla mutta kuitenkin.Mitä ruotsia edes opiskellaan kun ihmiset ei sitä halua tai osaa.
Paljon parempi kuin Orpo, joka puhui alleviivatusti sillä lailla kuten luuli, että lapsille pitäisi puhua, noloa oli. Sanna Marin oli luontevampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huipputyyppi. Ei ole montaa tuollaista yhdistelmää jossa on upea puhumisen taito, aina sanavalmis, älykkyyttä, rauhallisuus, kauneus, Kansainvälisyys. Luottamusta herättävä. Oikeudenmukaisuus.
Tyylikkyys.
Onneksi meidän Sannalla on.Kylmyys, vallanhimo, toisten yli käveleminen, ylimielisyys boomerivitseineen. Ja nyt alkaa olla pissa noussut päähän, kun luulee, että kaikki suitsutus on hänen erityisyytensä takia. Ei tajua, että tuollaista sodanlietsojaa USA just nyt haluaakin.
Nimenomaan. Tuli kuin tilauksesta tällainen uhoava rinsessa töräyttelemään typeryyksiä, ja muut maat voivat pestä kätensä asiasta. Me saadaan ne vihat niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hlvetin iltapsykoosit täällä (taas) on käynnissä???
Ne on niitä, jotka eivät pärjää Pisa-testeissä. Koulupudokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on sellainen ongelma ettei hänen tietotaito riitä tai hän ei halua vastata, koska vastauksiin sisältyy vastuu, jota hän on kyllä taitava välttelemään. Katsokaa hänen kollegaansa Virossa, kuin yö ja päivä. Huvittavinta on, että se mistä hän muita syyttää, siihen hän syyllistyy myös itse. ''ei ole aika mennä mökille'' ja painelee altistuneena baariin. On tarvittaessa, äiti, nuori, nainen, pääministeri ja pelaa aina sen kortin joka vie hänet toimimaan uhtipositiosta käsin, tai nolaa muita pääministerin tittelillään. Narsistiset piirteet osui minun silmään todella vahvasti.
Jep. Jos ja kun jää kiinni epäasiallisesta käytöksestä, alkaa uho ja/tai uhriutuminen. Tervettä, suoraa selkärankaa ei ole.
On niin punaista, mutta napsuttelee ylpeänä sormiaan baarityöntekijöille ja kaiken maailman mä tarjoon, sä maksat -proggiksissa mukana. Odottaa korkeantason palveluita ja esittelee somessa kalliita luksusmerkkejä.
On niin "tasa-arvoinen", mutta vittuilee tämän maan rakentaneille boomereille. Syrjii jatkuvasti poikia, suosii tyttöjä - ja samalla ulisee miten seksismin uhri ITSE on.
Haluaa tasa-arvoista vanhemmuutta. Sanna "en olisi tehnyt lasta, ellei Markus olis jakanut vanhempainvapaata" Marin olikin yhtä kuin Sanna "Markus pyörittää arkea, en käy edes päiväkodin ovilla" Marin.
Onko yhtään mitään osa-aluetta, jossa tuo eläis niin kuin opettais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun lapsi kysyi sujuvalla ruotsin kielellä ja Sanna vastasi suomeksi.
Huomaa ettei ole tottunut lapsien kanssa oloon.
Todella noloa, ettei pm osaa vastata kaksikielisessä maassa ruotsiksi. Itse jouduin työn vuoksi aikuisiällä opettelemaan ruotsinkielen.
Mikset opiskellut koulussa ruotsia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on sellainen ongelma ettei hänen tietotaito riitä tai hän ei halua vastata, koska vastauksiin sisältyy vastuu, jota hän on kyllä taitava välttelemään. Katsokaa hänen kollegaansa Virossa, kuin yö ja päivä. Huvittavinta on, että se mistä hän muita syyttää, siihen hän syyllistyy myös itse. ''ei ole aika mennä mökille'' ja painelee altistuneena baariin. On tarvittaessa, äiti, nuori, nainen, pääministeri ja pelaa aina sen kortin joka vie hänet toimimaan uhtipositiosta käsin, tai nolaa muita pääministerin tittelillään. Narsistiset piirteet osui minun silmään todella vahvasti.
Jep. Jos ja kun jää kiinni epäasiallisesta käytöksestä, alkaa uho ja/tai uhriutuminen. Tervettä, suoraa selkärankaa ei ole.
On niin punaista, mutta napsuttelee ylpeänä sormiaan baarityöntekijöille ja kaiken maailman mä tarjoon, sä maksat -proggiksissa mukana. Odottaa korkeantason palveluita ja esittelee somessa kalliita luksusmerkkejä.
On niin "tasa-arvoinen", mutta vittuilee tämän maan rakentaneille boomereille. Syrjii jatkuvasti poikia, suosii tyttöjä - ja samalla ulisee miten seksismin uhri ITSE on.
Haluaa tasa-arvoista vanhemmuutta. Sanna "en olisi tehnyt lasta, ellei Markus olis jakanut vanhempainvapaata" Marin olikin yhtä kuin Sanna "Markus pyörittää arkea, en käy edes päiväkodin ovilla" Marin.
Onko yhtään mitään osa-aluetta, jossa tuo eläis niin kuin opettais?
Täällä tituleerattiin jo kansainväliseksikin. Ei juntti siitä kansainväliseksi muutu, vaikka sitä lennätetään ympäri maailmaa. Ilmeisesti tässä haetaan kosmopoliittia, mutta sitä hän on vielä vähemmän. Törmäilee omassa kuplassaan kuin keihäsmatkalaiset possujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa, ettei pm osaa vastata kaksikielisessä maassa ruotsiksi. Itse jouduin työn vuoksi aikuisiällä opettelemaan ruotsinkielen.
Miksi sanna ei opiskellut koulussa ruotsia??
Vierailija kirjoitti:
Lapsikin puhui ruotsia sujuvasti, nolo Sanna ei sanaakaan, biletys onnistuu kyllä.
Samaa naureskelin, kun vielä itse mainitsi, että kaikessa täytyy yrittää parhaansa, mutta silti ei edes yrittänyt vastata.
Orpon kalajutut oli tylsiä. Mutta en fanita Sannaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei tykkää koskaan mistään, mikä pärjää ja on hyvä. Kateellisuus on maamme helmasynti.
Muualla maailmassa häntä arvostetaan aivan valtavasti!
Onneksi nuo suomalaiset lapsetkin.Sanna Marin on ollut historian huonoin pääministeri.
On aivan sama, mitä saksalaiset tai burundilaiset hänestä tykkäävät.
Perustele.
Sanna käyttää Instassa filttereitä koska muutkin 🤣
Ei niin luonteva mitä Wille Rydman.
:D
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi kuin Orpo, joka puhui alleviivatusti sillä lailla kuten luuli, että lapsille pitäisi puhua, noloa oli. Sanna Marin oli luontevampi.
Juu, Sanna opetti lapsille, että kaikkea voi tehdä oikeutetusti selityksellä, koska muutkin tekevät niin!
Sannalle olisi eduksi jos pystyisi karsimaan puheestaan voimakkaasti avautuvat hämäläiset diftongit ja tamperelaisen d:n eli r:een (tyä, suara, huara, lyärä, sosiaaliremokraatti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanna ei opiskellut koulussa ruotsia??
Tamperelainen tankerous ja tumpelous säteili ilmeisesti Pirkkalaankin?
Mutta se lasten tulevaisuuden ja turvallisuuden turvaaminen. Nykyisellä menolla Suomi on pian vihervasemmistolaisen kollektivistisen sosialismin helvetin mallimaa.
Täällä kateelliset parjaa Sannaa, kuinkahan moni itse pystyisi parempaan tai edes samaan. Helppo täällä huudelle, naurettavaa. Suomen maasta ei kyllä montaa ihmistä löydy, joka olisi paremmin/ tai yhtähyvinkään pystynyt hoitamaan ensin covid-asiat ja nyt Ukrainan sodan aikaiset asiat. Meillä on tällä hetkellä ihan paras presidentti ja paras pääministeri koskaan!!! Voi sitä aikaa jos ja kun he lopettavat miten meidän käy. Ei ole kyllä näköpiirissä yhtään sopivia, heitä korvaavia ihmisiä.
Lapsikin puhui ruotsia sujuvasti, nolo Sanna ei sanaakaan, biletys onnistuu kyllä.