Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaino haluaa että osallistun enemmän kotitöihin.

Vierailija
23.02.2023 |

Tällä hetkellä teen töitä matkoineen 7-17 töiden jälkeen haen ostokset kauppakassipalvelusta johon olen ne tilannut. Kotiin tultuani huolehdin lapsesta 2h että vaimo saa omaa aikaa, sen jälkeen teen koko perheelle iltapalan ja laitan lapsen nukkumaan.

Tämän jälkeen en tosiaan jaksa tehdä enää mitään kotitöitä ja tämä aiheuttaa meillä riitoja.

Siivoamme yhdessä viikonloppuisin ja kun minä haluaisin sunnuntaisin hiukan omaa aikaa tulee taas riita.

En ymmärrä miten koko kämppä räjähtää aina viikolla kun vaimo on täällä lapsen kanssa kahdestaan, hänellä ei näytä olevaan minkäänlaista järjestelmällistä kykyä. Joka kerta saan ensin siivota keittiön ja sitten vasta siellä pystyy aloittamaan iltapalan teon.

Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Tänään kun tulin kotiin niin lapsen ulkovaatteet oli märkänä mytyssä eteisessä kun ei ehtinyt laittaa kuivumaan, ruokalautaset oli pöydällä ja kattilat liedellä kun niitäkään ei ollut ehtinyt siivota. Itse siivoan joka ilta keittiön kun olen ruuan tehnyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on vähän vässykkä

Vierailija
2/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainon uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi?

onko vaimo ollut töissä ennen lapsen syntymää?

Vierailija
4/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kuulostaa todella väsyneeltä. Millaiset tukiverkostot teillä on? Olisiko mahdollisuus saada kotipalvelua, perhetyötä tms kunnalta?

Ymmärrän, että sinäkin olet väsynyt tilanteeseen, mutta riitelemällä se tuskin paranee. Koittakaa hakea apua ensin muualta, vähän lapsivapaata esim (voisivatko isovanhemmat auttaa lastenhoidossa?)

Vierailija
5/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli, Uli. Keskustelkaa. Täältä et saa apua.

Vierailija
6/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se lapsi ja muuta omaan kämppään. Et tarvii siivota toisen aikuisen sotkuja.

Vierailija
7/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vedät vainoa turpaan ja alat olemaan Mies Talossa? Vai aiotko jatkaa kynnysmattona olemista kuinka monta vuotta vielä?

Vierailija
8/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on erilaiset siisteysvaatimukset.  Mutta väärin on sinun siivota vaimon tekemiä sotkuja. Eikö hän ole oppinut siivoamaan? Onko vaimosi uupunut jotenkin?

Vierailija
9/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muistan kun lapset olivat pieniä, hoidin molempia kotona, ja mies räjähti ulkovaatteista ja sotkusta. Ruuat, ulkoilut, päiväunet, aikaa isommalle lapselle kun pienempi nukkuu, sotkut, vaipanvaihdot, pesut, pyykit, lisää ruuanlaittoa... meneehän siinä työpäivä kotiäidilläkin ja jossain kohtaa voisi pitää lakisääteisen tauonkin.

Se vaan on työntäyteistä kun on pienet lapset. Otapa vanhempainvapaata ja kokeile itse pari kuukautta.

Vierailija
10/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on erilaiset siisteysvaatimukset.  Mutta väärin on sinun siivota vaimon tekemiä sotkuja. Eikö hän ole oppinut siivoamaan? Onko vaimosi uupunut jotenkin?

Vaimolla oli pitkö synnytys ja repesi pahasti. Jo heti laitoksella epäilivät, että raskaan synnytyksen jälkeen voi tulla synnytysmasennus. Vauva myös valvottaa kaikki yöt vaimoa. Minusta vaimo on vaan laiska eikä edes palvele minua, eikä ota suihin. Eihän sillä suu revennyt.

Ap

Vierailija
11/11 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, muistan kun lapset olivat pieniä, hoidin molempia kotona, ja mies räjähti ulkovaatteista ja sotkusta. Ruuat, ulkoilut, päiväunet, aikaa isommalle lapselle kun pienempi nukkuu, sotkut, vaipanvaihdot, pesut, pyykit, lisää ruuanlaittoa... meneehän siinä työpäivä kotiäidilläkin ja jossain kohtaa voisi pitää lakisääteisen tauonkin.

Se vaan on työntäyteistä kun on pienet lapset. Otapa vanhempainvapaata ja kokeile itse pari kuukautta.

No meillä lapsia on yksi. 2- vuotias. Ja en minä sotkusta räjähdä mutta kyllä ihan perusjutut pitäisi hoitua, kuten että lapsen vaatteet laitetaan kuivumaan kun tullaan ulkoa, hän osaa ne itsekkin laittaa kunhan häntä neuvoo.