Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? (Kaupassa tapahtunutta)

Vierailija
21.11.2006 |

Menin lapseni kanssa pikkukauppaan. Kaupassa asiakkaana olleen naisen lapset alkavat huutaa " Älkää tulko meidän kotiin!" Tätä toistelivat vähän väliä, välillä käyvät lyömässä lastani ja nauravat. Äitinsä on komentavinaan, muuta ei saa kuria lapsilleen. Käskee jopa yhtä lapsistaan siirtymään kaupan ulkopuolelle (vilkkaalle kadulle!!!) Nainen ei mitenkään osoita pahoitteluja minulle taikka lapselleni lastensa huonosta käytöksestä.

Oliko moukka liikenteessä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit jotain, etkä vain katsellut hiirenhiljaa vieressä ja ajatellut että " illalla mä kyllä kirjoitan tästä Aihe vapaalle" ?

Moukkia on liikenteessä aina, mutta minä ainakin vedän itse rajat siihen mitä minun lapselleni tehdään ja huudellaan.

Vierailija
2/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olisi auttanut, olisin sanonut äidille, että katsookin ettei yhtään lyöntiä enää tule TAI minä lyön takaisin.

Olen kerran sanonut yhdelle lapselle, että " anna olla viimeinen kerta kun kiusasit lastani, jos vielä kiusaat, niin takaan ja vannon, että minä kiusaan sen jälkeen sua niin paljon, että muistat sen lopun elämäsi!"

(auttoi! Onneksi, en tiedä miten olisin voinut ikinä toteuttaa uhkaustani... =/ )

Joskus täytyy antaa samalla mitalla takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti sentään, olisin ottanut korvasta kiinni jos olisivat tulleet muksimaan minun lastani. Ja ripittänyt sen äidin siinä samalla. Joku roti...

Vierailija
4/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkun juuri oli lehdessä kun aikuinen äijä löi 7v vatsaan koulussa. voi herraisä sentään..

Vierailija
5/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan jaksa komennella lapsia joka ikisestä asiasta n 13 tuntia päivässä; saisi komentaa/käskeä/kieltää/torua liioittelematta noin 800 kertaa päivässä. Joskus katson jotain asioita läpi sormien, esim vaikka ruokakaupassa. Kotona voin sitten puhua asiasta. Esim juuri ruokakaupassa käyminen ylipäätään kahden lapsen kanssa voi olla todella hermoja raastavaa ja voisin kuvitella että jos olisin ollut tuo moukkaäiti niin en ehkä olisi jaksanut pyytää lapsiani asiallisesti pyytämään teiltä anteeksi - joskus saattaa olla hermot niin kireällä että parempi olla hiljaa ettei tule sanottua pahasti sellaisille kuin sinä

Vierailija
6/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälli.

Vierailija
7/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tarhan työntekijä läppäsi poikaani päään/naamaan. Juur tuolla mentaliteetillä mennään just joo. Ensin sanotaan etä ei saa lyödä ja sitten kun poika tönäisee pienempää niin aikuinen läppäsee. (Ei kai viitsi sentään käyttää sanaa ' lyö' koska se kuulostaa jo tosi kamalalta.)

Vierailija
8/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin ämmä....

Vierailija:

en ainakaan jaksa komennella lapsia joka ikisestä asiasta n 13 tuntia päivässä; saisi komentaa/käskeä/kieltää/torua liioittelematta noin 800 kertaa päivässä. Joskus katson jotain asioita läpi sormien, esim vaikka ruokakaupassa. Kotona voin sitten puhua asiasta. Esim juuri ruokakaupassa käyminen ylipäätään kahden lapsen kanssa voi olla todella hermoja raastavaa ja voisin kuvitella että jos olisin ollut tuo moukkaäiti niin en ehkä olisi jaksanut pyytää lapsiani asiallisesti pyytämään teiltä anteeksi - joskus saattaa olla hermot niin kireällä että parempi olla hiljaa ettei tule sanottua pahasti sellaisille kuin sinä

Vierailija
9/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulepas huutmaaan mun mukuloille niin olen se josta lukee lehdissä, kun tempasin sinua kuonoon. kun mun kakaroilleni kiljuit.

Vierailija
10/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo, jos lapset eivät tottele, kun äiti ei ihan aina viitsi kieltää...ja joskus sitten ehkä kieltääkin...ja puuttuu häiriökäyttäytymiseen vasta jälkikäteen eikä tilanteen ollessa päällä....eli tekee kaikki klassiset lastenkasvatusmokat...ja sitten tuhisee että ei viitsi kieltää kun ei ne kuitenkaan tottele.

Vihje: Kiellä. Kiellä uudelleen. Kiellä niin monta kertaa että tottelevat. Vaikka se olisi 800 tai 8000 kertaa päivän aikana. Ei ne muuten opi.

Vierailija:

Vierailija
11/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viduttaa vanhemmat jotka eivät osaa opettaa tapoja lapsilleen. Eivätkä tajua että heidän kullannuppujensa häiriköinti ei ole söpöä kenenkään muun mielestä kuin heidän.

Vierailija:

ja tulepas huutmaaan mun mukuloille niin olen se josta lukee lehdissä, kun tempasin sinua kuonoon. kun mun kakaroilleni kiljuit.

Vierailija
12/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristätte päivääni jälleen :) provosoitumalla kirjoituksista. voi teitä av mammat.

Vierailija
13/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan avioliitossa syntyneitä.

Vierailija
14/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites ois av-mammojen joukkokoontuminen Jumbossa? Lapset tietty mukaan...

Vierailija
15/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen täydellisen av mamman lasi sitten osaa oikeasti käyttäytyä aina kauniisti ;)

Vierailija
16/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä KIITTÄISIN jos oma lapseni tekisi jotain sellaista huomaamattani, ja joku vieras aikuinen kieltäisi häntä tekemästä niin!

Vierailija
17/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurja vapaapainiottelu, naisten ja junnujen sarja.

20

Vierailija
18/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiellät lastani asiallisesti ja kerot siitä minulle olen tyytyväinen, mutta jos karjut ja tartut kiinni saat minut päällesi :)

Lapset, kun ei tajua karjumista paljon paremmin menee perille, kun puhuu normaalisti.

Vierailija
19/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olisikohan kannattanut ensin itse kasvaa aikuiseksi, ennenkuin hankki lapsia? tai sitten sitä nettiä voisi yrittää käyttää johonkin hyödylliseen ja etsiä sieltä kasvatusvinkkejä... tiedätkö muuten, mitä se lasten kasvattaminen on?

Vierailija
20/23 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku lapsistani (tyttö 3v, pojat 4v ja 6 v, plus vauva joka ei liity tähän aiheeseen) olisi huudellut tuhmia ventovieraille lapsille tai aikuisille, saatikka käynyt lyömässä!

Vierailija:

kenen täydellisen av mamman lasi sitten osaa oikeasti käyttäytyä aina kauniisti ;)