Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään työtä mihin pääsisi ilman työhaastattelua?

Vierailija
23.02.2023 |

Inhoan niitä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työhaastattelua kannata pelätä, itsekin ennen pelkäsin, mutta oon saanut työpaikan useasti vaikka luulin mokanneeni haastattelun. Jos työnantajalla on pulaa työntekijöistä se haastattelu on enimmäkseen muodollisuus. 

Vierailija
22/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusalalla ainakaan ei ole aina haastatteluja, puhelimitse tai tekstareilla vaan sovitaan. Onkin sitten muuten ihan hanurista koko ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enemmän tulee vaan se olo, että se haastattelu on vaan ulkonäön tsekkaus, jaksaako tuota naamaa ja ruhoa katsella ja sitten ettei ole mikään adhd tai asperger tai muu ujostelija.

Vierailija
24/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten perrseehestä toi Luukku sähköposti!

Vierailija
25/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi haastattelua ei tarvitse enää jännittää koska alkaa jo tottua siihen, ettei sitä paikkaa saa kuitenkaan, joten mitä jännitettävää.

Vierailija
26/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat on vaan menneet jonnekin tehtaalle ja sanoneet pomolle että terve, minä tulin nyt töihin tänne ja se on sillä selvä. Nykyään jos menee tehdasalueelle etsimään pomoa niin vartija ottaa kiinni ja soittaa poliisit, sakkoja tulee luvattomasta tunkeutumisesta yksityisalueelle ja työturvallisuusrikoksesta.

Vierailija
27/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkootyö.

Palkaton vapaaehtoistyö.

Ei onnistu palkaton vapaehtoistyökään ilman haastattelua.

Kokemusta on :) Ilmoittauduin vanhusten ystäväksi, jolloin minut haastatteli kaksi SPR:n henkilöä ja valitun vanhuksen tytär!

Vierailija
28/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rektytapahtumista pääsee suoraa duuniin.

Hoitoalalla lähihoitajan aja sairaanhoitajan pestit ovan saanut ilman haastatteluja. Varhaiskastuksen opettajan paikan sain nyt vuodeksi, siten että soitin  vuokrafirmalle ja tein ensin viikon  lähihoitajan keikan paikkaan, ja koska siellä oli open paikka auki niin sovittiin sit jatkot toukokuun loppuun suoraan.

Vierailija
29/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelut ovat irvokkaita näytelmiä jossa työnantaja ei suostu kertomaan mitä oikeasti haluaa, ja työnhakijan pitää puolestaan arvailla mitä työnantaja haluaa kuulla. Molemmat tietävät että työntekijä joutuu valehtelemaan mutta se kuuluu asiaan jostain syystä. Lopputuloksen ratkaisee oikeasti että onko joku tuttu/sukulainen hakemassa paikkaa ja jos ei ole niin sen jälkeen katsotaan miellyttääkö hakijan ulkonäkö.

Vierailija
30/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikolla on työelämässä, jos edes yksinkertaista haastattelua ei pysty läpikäymään. 

Kyse ei oo siitä ettei pystyisi, vaan kun aina jännittää niin että edellisenä yönä ei saa unta ollenkaan ja yrittää niin kovasti mutta silti aina saa hylkäyksen.

Työelämässä joutuu pahempiinkin paikkoihin kuin joku haastattelu. Jos haastattelusta ei selviä, ei ole kykenevä työelämään. 

Vierailija
31/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin aivoon kun niissä haastatteluissa esitetään niin mukavaa ja nyökytellään ja hymyillää ja kysellään kaikkea vaikka oikeasti päässä on yksi ajatus: Ei tuota tänne!

Vierailija
32/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikolla on työelämässä, jos edes yksinkertaista haastattelua ei pysty läpikäymään. 

Kyse ei oo siitä ettei pystyisi, vaan kun aina jännittää niin että edellisenä yönä ei saa unta ollenkaan ja yrittää niin kovasti mutta silti aina saa hylkäyksen.

Työelämässä joutuu pahempiinkin paikkoihin kuin joku haastattelu. Jos haastattelusta ei selviä, ei ole kykenevä työelämään. 

Enpä ole joutunut vielä tähän mennessä. Ihmisen kuolema työpaikalla ei ollut yhtä paha paikka kuin työhaastattelut.

T: Eri

Vierailija
33/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-ala. Joku tosi hyvä kuva, teksti ja työnäytteet. Arvaus tämä.

Ainakin silloin, kun oli alalla oli haastattelut ja vieläpä testit. En usko, että ilman haastattelua onnistuu.

Vierailija
34/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan joutunut työhaastatteluun, olen aina saanut paikan soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Olen lääkäri.

Samalla tavalla olen hankkinut työpaikkani 90-luvulta asti. Olen hoitaja.

Vierailija
35/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä selviän hyvin haastattelusta mutta se teatteri ja ihmisten tunteilla ja järjellä leikkiminen ärsyttää mutta kai työelämäkin on yhtä teatteria ja tunteilla leikkimistä!

Vierailija
36/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole joutunut vielä tähän mennessä. Ihmisen kuolema työpaikalla ei ollut yhtä paha paikka kuin työhaastattelut.

T: Eri

0/5. Yritähän nyt edes näiden provoilujesi kanssa. 

Vierailija
37/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa niin aivoon kun niissä haastatteluissa esitetään niin mukavaa ja nyökytellään ja hymyillää ja kysellään kaikkea vaikka oikeasti päässä on yksi ajatus: Ei tuota tänne!

Nii ajatelkaa miten oli ennen. Itse nuorena muistan kaksikin työpaikkaa joissa jo haastattelun päätteeksi kerrottiin valinnasta. Sain molemmat työpaikat.

Vierailija
38/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä selviän hyvin haastattelusta mutta se teatteri ja ihmisten tunteilla ja järjellä leikkiminen ärsyttää mutta kai työelämäkin on yhtä teatteria ja tunteilla leikkimistä!

En edes halua tietää, millaisessa työssä haastattelussa leikitään tunteilla. Niissä, joissa itse olen ollut on vain kysytty työkokemuksesta ja osaamisesta. 

Vierailija
39/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja. Oliko muuta kysyttävää? Homma ei edes tarvitse mitään kouluja.

Vierailija
40/52 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työhaastattelussa. Olen matemaatikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän