Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiskoulutuksesta kysymys!

Vierailija
21.11.2006 |

Voiko tradenomikoulutusta suorittaa omaan tahtiin, vai pitääkö olla paikalla 4krt/vk? Kyse on siis iltaopiskelusta ja aikuiskoulutuksesta. En millään jaksa iltaopiskelua neljänä iltana viikossa töiden lisäksi, mutta jos sitä voisi opiskella " omaan tahtiin" . Kellään kokemusta? Kannattaako edes ottaa opiskelupaikkaa vastaan. Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneille ei ollut läsnäolopakkoa. Itse kävin lähes joka tunnilla, koska oli ihana päästä pois kotoa välillä (olin ä-lomalla kolmannesta) ja aikaa taasen lukea tentteihin ei ollut.

Käsittääkseni kuitenkin läsnäolopakko vaihtelee kouluittain (kävin Turun Amk:n). Ja voit suorittaa kursseja omaan tahtiisi, mutta välttämättä samat kurssit ei heti tule nenän eteen.

Valmistuin 2005, vuoden myöhässä alkuperäisestä aikataulusta (kovatasoisen opt:n takia) ja luokallani oli nainen, joka ei ole vieläkään suorittanut omaa graduaan ja aloitti koulun uudestaan tänä syksynä. Kursseja ei tietenkään tarvi käydä, mutta joutui kirjautumaan uudestaan sisään. Aloitimme 2002.

Asiat kuitenkin selviävät kun juttelet opintosihteerisi kanssa.

Suosittelen kyseistä opiskelumuotoa ja itse aion suorittaa tuon ylemmän amk:n heti kun se kohdallani on mahdollista.

Vierailija
2/3 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta OAMKsta? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valmistuin 2005, vuoden myöhässä alkuperäisestä aikataulusta (kovatasoisen opt:n takia) ja luokallani oli nainen, joka ei ole vieläkään suorittanut omaa graduaan

Tuskin hän AMK:ssakoskaan pro gradua tekeekään! AMK:ssa ei tehdä gradua, vaan opinnäytetyö. Pro gradu kuuluu ainakin toistaiseksi ainoastaan (oikeille) yliopistoille. Tiedän kyllä että eräskin nimeltä mainitsematon AMK muutti kaikessa hiljaisuudessa englanninkielisen nimensä university of applied sciences, jotta sai samalla oikeuden muuttaa emailiensä loppuosaankin p:n (niin kuin polytechnic) u:n (niinkuin university)! Mutta ei yksikään ammattikorkeakoulu ole vielä suomeksi yliopisto, halusi tai ei.