Mitä ajattelet siitä, että minulla on kotona lyhyen- ja pitkänaikavälin ruokavarasto, joiden turvin tällä hetkellä pärjäisin pari vuotta
Kommentit (26)
Ajattelen, että osaa ajatella kuin fiksut 1800-luvulla. Osa selvisi nälkävuosista ilman ongelmia, osa kuoli hankeen.
Että taidat olla melko pullea ja lihot lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että osaa ajatella kuin fiksut 1800-luvulla. Osa selvisi nälkävuosista ilman ongelmia, osa kuoli hankeen.
Varakkuus ei ole fiksuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalia.
Ei, vaikka toivoisin että ihmiset olisivat paremmin varautuneet. Puskuri ei tee pahaa kenellekään.
Itse pyrin pitämään puolen vuoden puskuria jatkuvalla kierrolla. Tasaa paljon, jos tulee yllättäviä taloudellisia kuoppia arjessa.
Ok. Ei herätä sen kummempia ajatuksia.
Ajattelen ettei valtio tykkää, ettet ole siitä riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin pitämään puolen vuoden puskuria jatkuvalla kierrolla. Tasaa paljon, jos tulee yllättäviä taloudellisia kuoppia arjessa.
Sama. Minulla on myös käteisenä n 3 - 4 kk laskujen verran rahaa.
Pitkänaikaväli? Pitkän välilyönti aikavälin perkele
Teillähän on ihan kaikkea paitsi järkeä. Hei, sitä ei tarvitsisi säästellä.
Min första tanke är att du måste skaffa dig en ny hobby. Sista bruksdagarna kommer emot om du fortsätter uppköpen i dagens takt.
4 viikon ruoka ja raha varasto. Tälläinen ollut jo kauan.
En ajattele mitään koska mua ei kiinnosta .
Vierailija kirjoitti:
Pitkänaikaväli? Pitkän välilyönti aikavälin perkele
Oho, olen pahoillani kirjoitusvirheestä. Oli vahinko. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Min första tanke är att du måste skaffa dig en ny hobby. Sista bruksdagarna kommer emot om du fortsätter uppköpen i dagens takt.
Man köper bara produkterna som håller på länge tid, och äter förran sista dagen, och sen köper mera. Inte så at du köper hundra burkar ärtsoppa med samma dagen.
Ajattelisin että hyi hitto, ompa mennyt överiksi hamstraaminen. Mikähän trauma on ajanut tuollaiseen. 😅
En usko