Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: sinä 10 v sitten ja nyt?

Vierailija
21.11.2006 |

Minä olin loistava tanssija ja aloitteleva muusikko, malli ja poliittisesti valveutunut ihminen 10 v sitten. Lapseni päätti yllättää ja syntyä elämääni, joka oli uskomattoman mullistavaa! Nyt olen 2 lapsen äiti, ohjaaja ja onnellinen vaimo (vaikken enää halaja samoihin pesteihin kuin nuorena)

; )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 10 vuotta sitten nykyisen mieheni. Lopettelin lukiota ja lähdin opiskelemaan... Kymmenen vuoden aikana olen muuttanut kolmen paikkakunnan välillä, ollut töissä neljässä paikassa, mennyt naimisiin ja synnyttänyt lapsen. Ja sama mies on ollut ja pysyy ;)

Vierailija
2/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomasti rakastunut ja kovin angstinen. Minulle oli huono itsetunto, ja paikkasin sitä juoksemalla baareissa ja hakemalla ihastelua vastakkaiselta sukupuolelta. :-)

Nyt olen äitiyslomalla yliopisto-opinnoistani. Luultavasti en koskaan valmistu, mutta olen onnellinen kahden lapsen äiti. Naimisissa ja onnellisesti rakastunut mieheeni. Lasten myötä löysin onnen, tasapainon ja tarkoituksen elämääni. Tunteen, jota en koskaan uskonut löytäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimona satasivuisten esseiden rustaaminen. Olin hyvin masentunut niin kuin aina. Olin ihan varma, että kukaan ei tykkäisi koskaan minusta kun olen niin outo.

Nyt 10 vuotta myöhemmin en ole vieläkään mitään, mutta olen vuosia käynyt terapiassa ja olen loppuelämäni lääkityksellä. Kolme maailman kauneinta lasta on siunaantunut rakastettavakseni ja enemmän tai vähemmän kunnollinen mies jolla on krooninen lorvikatarri.

Vierailija
4/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaneet.. Nyt olen yhden lapsen äiti, naimisissa ja vakituisessa työssä ja opiskelemassa kaupallista alaa..

Vierailija
5/5 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen naimisissa oleva kahden lapsen pullantuoksuinen kotiäiti... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi