Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa?

Vierailija
05.09.2024 |

Peukku ylös jos voisit, ja alas, jos et.

Itse laitan peukun alas.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nej.

Vierailija
2/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi nainen, niin totta kai voisin. En rakastunut häneen sukupuolen takia, vaan ihan muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni olisi nainen, niin totta kai voisin. En rakastunut häneen sukupuolen takia, vaan ihan muista syistä.

Minä taas en olisi rakastunut mieheeni jos hän ei olisi mies. Olen tavannut paljon ihania naisia, mutta minulla ei ole ollut yhtään romanttisia tunteita heitä kohtaan. 

Vierailija
4/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiä ei sellaisessa suhteessa olisi. Olen valitettavan nirso sukupuolen suhteen. Ajatuskin on jotenkin outo ja luotaantyöntävä.

Mulle on kuitenkin ihan sama, millaisia muut ovat. Itse vain satun olemaan tällainen vajavainen, jolle sukupuolella on merkitystä, kun kyse on seksistä.

Vierailija
5/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Voisin varmasti tavallaan rakastaa, mutta seksuaalista vetoa en ole toistaiseksi tuntenut saman sukupuolen edustajiin, joten en.

Vierailija
6/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En romanttisessa mielessä, puhumattakaan seksuaalisesta, mutta yhteistaloudessa lähimmäisenä ja ystävänä aivan ehdottomasta jakaa elämää.

Vierailija
7/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tavallaan koen kyllä jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa myös naisia kohtaan, mutta minkäänlaisia romanttisia tunteita ei ole. Olen tätä aina välillä pohtinutkin, mutta hellä romantiikka ja parisuhteeseen haluamani kumppanuus ei vain herää naisten kohdalla.

Vierailija
8/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Eri sukupuolta olevan kanssa taas en voisi.

Vierailija
9/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...👎... En todellakaan!

Vierailija
10/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itseasiassa yllätti aikoinaan ettei kaikki ajattele niin tai voisi harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa kun itselle ajatus oli se ja sama. Oli erikoista huomata ettei oma ajatusmaailma ollutkaan muiden normaali ja että ihan aidosti joillekin se on ehdoton ei. 

T. Päästänsä hidas ja tyhmä bi 

Vierailija
11/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen ollutkin

Vierailija
12/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Äiti ei tykkää homppeleista.

Vierailija
13/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Avioliitto on miehen ja naisen välinen.

Vierailija
14/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Pahaa tekee ajatuskin että pitäisi sekstata samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa 😵

Vierailija
15/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...👎... En todellakaan!

Onko siellä kaapissa kivaa? 

Vierailija
16/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Pahaa tekee ajatuskin että pitäisi sekstata samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa 😵

Sitä ei kysytty.

Vierailija
17/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kysytty.

Hyvähän sekin on varmuuden vuoksi kertoa. Tulee vähän heterompi olo taas vähäksi aikaa, kun on päässyt tuollaisen töräyttämään ihan julkisesti.

Vierailija
18/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kysytty.

Parisuhteeseen kuulu seksi. Ilman sitä kyseessä on korkeintaan ystävyyssuhde.

Vierailija
19/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos muut ovat, ei se minulle kuulu, jokainen elää tavallaan. En toisaalta ottaisi silti negaavaa miestä naisena.

Vierailija
20/22 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kysytty.

Hyvähän sekin on varmuuden vuoksi kertoa. Tulee vähän heterompi olo taas vähäksi aikaa, kun on päässyt tuollaisen töräyttämään ihan julkisesti.

Mitä pahaa on olla hetero? Jos joku tituleeraa itseään umpihomoksi niin kukaan ei ihmettele mutta jos sanoo olevansa umpihetero niin syytellään suvaitsemattomuudesta.