Voisitko olla parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa?
Peukku ylös jos voisit, ja alas, jos et.
Itse laitan peukun alas.
Kommentit (22)
Jos mieheni olisi nainen, niin totta kai voisin. En rakastunut häneen sukupuolen takia, vaan ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni olisi nainen, niin totta kai voisin. En rakastunut häneen sukupuolen takia, vaan ihan muista syistä.
Minä taas en olisi rakastunut mieheeni jos hän ei olisi mies. Olen tavannut paljon ihania naisia, mutta minulla ei ole ollut yhtään romanttisia tunteita heitä kohtaan.
No seksiä ei sellaisessa suhteessa olisi. Olen valitettavan nirso sukupuolen suhteen. Ajatuskin on jotenkin outo ja luotaantyöntävä.
Mulle on kuitenkin ihan sama, millaisia muut ovat. Itse vain satun olemaan tällainen vajavainen, jolle sukupuolella on merkitystä, kun kyse on seksistä.
Jaa-a. Voisin varmasti tavallaan rakastaa, mutta seksuaalista vetoa en ole toistaiseksi tuntenut saman sukupuolen edustajiin, joten en.
En romanttisessa mielessä, puhumattakaan seksuaalisesta, mutta yhteistaloudessa lähimmäisenä ja ystävänä aivan ehdottomasta jakaa elämää.
En voisi. Tavallaan koen kyllä jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa myös naisia kohtaan, mutta minkäänlaisia romanttisia tunteita ei ole. Olen tätä aina välillä pohtinutkin, mutta hellä romantiikka ja parisuhteeseen haluamani kumppanuus ei vain herää naisten kohdalla.
Voisin. Eri sukupuolta olevan kanssa taas en voisi.
Voisin. Itseasiassa yllätti aikoinaan ettei kaikki ajattele niin tai voisi harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa kun itselle ajatus oli se ja sama. Oli erikoista huomata ettei oma ajatusmaailma ollutkaan muiden normaali ja että ihan aidosti joillekin se on ehdoton ei.
T. Päästänsä hidas ja tyhmä bi
En voisi. Äiti ei tykkää homppeleista.
En voisi. Avioliitto on miehen ja naisen välinen.
En ikinä. Pahaa tekee ajatuskin että pitäisi sekstata samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa 😵
Vierailija kirjoitti:
...👎... En todellakaan!
Onko siellä kaapissa kivaa?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Pahaa tekee ajatuskin että pitäisi sekstata samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa 😵
Sitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kysytty.
Hyvähän sekin on varmuuden vuoksi kertoa. Tulee vähän heterompi olo taas vähäksi aikaa, kun on päässyt tuollaisen töräyttämään ihan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kysytty.
Parisuhteeseen kuulu seksi. Ilman sitä kyseessä on korkeintaan ystävyyssuhde.
En. Jos muut ovat, ei se minulle kuulu, jokainen elää tavallaan. En toisaalta ottaisi silti negaavaa miestä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kysytty.
Hyvähän sekin on varmuuden vuoksi kertoa. Tulee vähän heterompi olo taas vähäksi aikaa, kun on päässyt tuollaisen töräyttämään ihan julkisesti.
Mitä pahaa on olla hetero? Jos joku tituleeraa itseään umpihomoksi niin kukaan ei ihmettele mutta jos sanoo olevansa umpihetero niin syytellään suvaitsemattomuudesta.
Nej.