Tästä päivästä lähtien olen vapautunut ihastuksestani. En saanut enää vastakaikua, joten lopultakin pääsin irti hänestä.
Kuukauden olen ollut aivan sekaisin ja todella ihastunut toiseen mieheen. Tänään miehestä huomas, ettei välitä enään minusta.
Olipa todella helpottavaa, ei tarvi itsekään enää tyyppiä miettiä.
Näin säilyy meillä ehjä perhe.
Kommentit (27)
Seuraavaksi on keikkamuusikon vuoro.
Mun mielestä sellainen ihminen joka ei koskaan ihastu/rakastu on jotenkin vajavainen.
Vierailija:
Seuraavaksi on keikkamuusikon vuoro.
toiset vain ja ainoastaan siitä yhdestä. Olen kyllä sitä mieltä että ihminen voi noihin asioihin vaikuttaa aika paljon. Ei kaikkea elämässä " vain tapahdu" . minulle ei ainakaan.
Vierailija:
toiset vain ja ainoastaan siitä yhdestä. Olen kyllä sitä mieltä että ihminen voi noihin asioihin vaikuttaa aika paljon. Ei kaikkea elämässä " vain tapahdu" . minulle ei ainakaan.
Jos olet silloin edelleen samaa mieltä, niin uskon sinua.
Se vaan ei ole kaikille tarpeellista. Miksi sitä ei voi hyväksyä? Minulla on tälläinen ominaisuus, pidän flirtistä ja saan kicsejä että minua palvotaan?
Ja sitten on ihmisiä joilla on ominaisuus olla tasan yhden ihmisen kanssa eikä muita voi silloin edes miettiä.
Ja naisista alimpia ovat ne, jotka VARATTUJA miehiä yrittävät saalistaa. Todella iljettäviä.
ja todeta, ettei tullut vilkuiltua muita. Etukäteen taas on turha sanoa, ettei koskaan tule niin tekemään.
Toiset tykkää lihasta toiset kasviksista ja osalla on siihen ihan oma näkemyskin eikä tästä lipsu. Miksei tässäkin asiassa päde samat säännöt?
Ja miksi teitä edes kiinnostaa? Vai onko se kova paikka kun tieddätte itsekin että olette moraalittomia ja teitä (tässä asiassa) parempia on paljon?
Taitaapa olla, kuka haluaa olla moraaliltaan hapla, ei kukaan, sen tästäkin puolustelusta näkee.
Välillä vaan jätät kirjaantumatta (ai niin sen takia kun käyt seksipalstalla anonyymina)! Menenkin muuten heti katsomaan mitä olet seillä kirjoitellut sut kun reppana tunnistaa niin hyvin!
Vierailija:
Ja miksi teitä edes kiinnostaa? Vai onko se kova paikka kun tieddätte itsekin että olette moraalittomia ja teitä (tässä asiassa) parempia on paljon?
Teot vasta kertovat.
Mitään muuta ei ole tapahtunut ja ajan kanssa ovat unohtuneet. Miestäni silti rakastan. Sellaista se elämä on. Mieheni on vaan niin hyvä ja ihana, etten häntä rupeaisi kuitenkaan vaihtamaan, vaikka miten olisin ihastunut. Joskus on käynyt niinkin, että kun tarpeeksi monta kertaa unelmoi ja fantasioi asioita tapahtuvan ihastuksen kanssa, niin siihen kyllästyy ja huomaa, että oma mies on kuitenkin se tärkein. Näin varmasti kävisi tosielämässä, joten miksi heittää hyvää ihmissuhdetta roskiin lyhytaikaisen haihatuksen takia.
Huh, huh.. en kyllä leimaisi itseäni pettäjäksi ja huonon moraalin omaavaksi naiseksi, vaikka olenkin ollut ihastunut muihinkin miehiin. Teot tekevät pettäjän, eivät unelmoinnit. Lisäksi on eri asia fantasioida, kuin suunnitella oikeasti pettävänsä!
aika ällöttävää ja toivon että tuollaisen puoliso saisi tietää miten " luja" parisuhde heillä on : (
Vierailija:
Huh, huh.. en kyllä leimaisi itseäni pettäjäksi ja huonon moraalin omaavaksi naiseksi, vaikka olenkin ollut ihastunut muihinkin miehiin. Teot tekevät pettäjän, eivät unelmoinnit. Lisäksi on eri asia fantasioida, kuin suunnitella oikeasti pettävänsä!
On vaikea uskoa, että kukaan ajattelisi oikeasti noin, paitsi ehkä tekopyhät ja kokemattomat ihmiset, jotka eivät ole itsensä kanssa tasapainossa.
Ja kyllä elämänkokemusta on 1 avierokin takana mutta itse olen siitä varma, että mulle yksi ihminen kerrallaan kiitos (ja ei sitä pihviäkään, vuodesta 1990). Ei ole tehnyt edes tiukkaa : )
, on voitonriemuinen olo!
mut aikataulu on ollut pari vuotta. Ja pariin kertaan on käynyt niin et kun oon ajatellut etten ole kiinnostunut niin kohtapa se mies taas onkin sitten ollut.
eipä ole vahvalla pohjalla teidän perhe-elämä : (
Mieheni on mun ensimmäinen ja ainut. Lapsiakin on.
Ihastuin vaan hulluna toiseen mieheen ja ajattelin, että retkahdanko nyt. Hyvä, että toinen selvästi haluaa ottaa etäisyyttä. Toisaalta olen pettynyt ja toisaalta onnellinen.
En vaan voinut itsestäni uskoa, miten jotenkin toinen mies saa pääni sekaisin. Olin ajatellu, että mulle ei käy koskaan niin.
ap
Lohduttaa, kun kohtalotovereitakin löytyi.