Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aristokraattinen nenä vai pottunenä vai jotakin muuta?

Vierailija
23.02.2023 |

Kysymys otsikossa

Onko sinulla aristokraattinen nenä vai pottunenä vai jotakin muuta?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa antoisa lukea, minkälaiset teidän nenät on. Toivottavasti muistan vielä huomennakin..... 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Ole hyvä vaan! Taidat kuitenkin olla aika nenäkäs. Ei kannata työntää nenäänsä joka paikkaan. Millainen muuten  oma nenäsi on?

Vierailija
42/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora ja lyhyt nenä. Aina sanotaan, että suomalaisille tavallinen olisi joko pottunokka tai "hyppyrinenä" joka nousee kärjistä, mutta minusta eniten näkee juuri sellaisia kuin itsellenikin on, kasvojen pituussuunnassa lyhyitä, mutta sivulta katsoen terävän kolmiomaisia suoria neniä. Itse asiassa minulle tuo nenän lyhyys on yksi tärkeimmistä piirteistä, mistä suomalaisen naaman tunnistaa, se että nenän lyhyyden takia nenän alareuna on kaukana ylähuulesta ja siihen väliin jää iso väli. Ulkomaillahan tämä "long philtrum" on kammottu ominaisuus varsinkin naiselle, mutta kyllä se suomalaiseen naamaan yleensä hyvin sopii.

Oletko Satakunnasta? Siellä kaikilla on suora kolmiomainen nenä.

Olen kyllä, Ulvilasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meille lähes kaikille suomalaisille tunnusomainen nykerönenä. Miksei sitä otettu äänestykseen mukaan?

Vierailija
44/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa antoisa lukea, minkälaiset teidän nenät on. Toivottavasti muistan vielä huomennakin..... 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Juuri täälaisten luetteloiden takia tänne eitee mieli usein poiketa. Pimeetä porukkaa.

Vierailija
45/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suora nenä. Kun katsot minun pärstääni, et näe suoraan nenäreikien sisälle, Luojan kiitos. Jokin kehonosa sentään on tavallinen ja huomiota herättämätön.

Mullakin. Pelkään sellaisia neniä joihin näkee sisälle :D Pitkät ja kapeat sieraimet lähekkäin. Hrrrr

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan