Onko sinulla aristokraattinen nenä vai pottunenä vai jotakin muuta?
Kommentit (45)
Isohko, kapea nenä jossa kyömy. Että vihasin sitä nuorena! Nykyään kolmikymppisenä ajattelen siitä aivan päinvastoin, ihanan erilainen (Suomessa ainakin) ja jopa ylväs.
Jos on nenä tukossa, niin mun nenä tosin turpoaa helpost🤣
Samanlainen kuin äidilläni, ja äitini on aristokraatti, joten nenäni on siis aristokraattinen.
Tavallinen suora nenä. Kun katsot minun pärstääni, et näe suoraan nenäreikien sisälle, Luojan kiitos. Jokin kehonosa sentään on tavallinen ja huomiota herättämätön.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset tulkitsevat ihmisen luonnetta kasvoista.
Toisinaan katson ihmisen nenää edestä näin:
Kiinalaiset tulkitsevat, että jos ihmisen sieraimet näkyvät edestä, hän on ystävällinen.
Jatkuu. Kerran lauma kiinalaisia tuli kadulla vastaan. He katsoivat ystävällisesti ja hyvin pitkään ja kiinnostuneesti kasvojani. Tiesin kiinalaisesta kasvojen tulkinnasta aika paljon ja mietin, mitähän he mahtavat nähdä kasvoistani?
Jos joku ihminen on kadonnut tai k u o l l ut nuorena ( tai mahdollisesti m u r h a t t u) ja hänestä on kuva, katson ensimmäisenä erästä piirrettä hänen nenästään, mutta en paljasta sitä.
Possunenä. 40-kymppisenäkin vielä peittelen huivilla ulkona ollessani siankärsää :(
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aristokraattinen nenä
Jos sinulla on samanlainen nenä kuin jollain sellaisella henkilöllä, joka on syntyperältään aristokraatti, voit sanoa, että sinulla on aristokraattinen nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora ja lyhyt nenä. Aina sanotaan, että suomalaisille tavallinen olisi joko pottunokka tai "hyppyrinenä" joka nousee kärjistä, mutta minusta eniten näkee juuri sellaisia kuin itsellenikin on, kasvojen pituussuunnassa lyhyitä, mutta sivulta katsoen terävän kolmiomaisia suoria neniä. Itse asiassa minulle tuo nenän lyhyys on yksi tärkeimmistä piirteistä, mistä suomalaisen naaman tunnistaa, se että nenän lyhyyden takia nenän alareuna on kaukana ylähuulesta ja siihen väliin jää iso väli. Ulkomaillahan tämä "long philtrum" on kammottu ominaisuus varsinkin naiselle, mutta kyllä se suomalaiseen naamaan yleensä hyvin sopii.
Oletko Satakunnasta? Siellä kaikilla on suora kolmiomainen nenä.
Kaivoin esiin oman henkilökorttini ja katsoin kuvasta. Niin muuten onkin lyhyt ja kolmiomainen nenä ja olen satakunnasta.
eri.
Pieni kyömy, sitten ehkä vähän pitkä alaspäin. Olenkin vihannut koko pään sivuprofiiliani teinistä asti, se ei vaan sovi millään siihen miltä edestä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aristokraattinen nenä
Jos sinulla on samanlainen nenä kuin jollain sellaisella henkilöllä, joka on syntyperältään aristokraatti, voit sanoa, että sinulla on aristokraattinen nenä.
Sukuni aristokraateilla on ihan tavallinen nenä, tosin yhdellä on aika iso klyyvari kun katsoo kuvista. Tuskin näitä nenää katsomalla pystyy päättelemään
Klassinen, aristokraattinen, ei-suomalainen nenä (vaikka suomalainen olenkin).
Sellanen Ashlee Simpson nenä ennenkuin leikkautti omansa.
Iso, kapea. En tykkää, joskin iän myötä olen hyväksynyt sen. Siinä se on ja nököttää, halusin tai en. Toimiva. Valokuvissa ihan ok jos on edestäpäin otettu.
Suora nenä, mut siinä on tavallaan sellainen kohouma varressa, mutta se on niinku litteä eli sivusta ei näy mitään vaan sivusta suora mut edestä katsoessa huomaa et nenän varsi on vähän leveämpi keskeltä.
Hyppyrinenä myös puuttui listalta, ainakin. Mulla on pikkaisen hyppyrimäinen nenänpää ettei täysin suora sitenkään.
Sit sieraimet vielä vaikuttaa aika oleellisesti ilmeeseen, että onko näkyvät vai ei. Mulla on aika näkyvät, en tykkää niin paljon :/
Ka tietty se nenän pituus ja koko ja kuinka lähellä vaikka silmät on sitä nenää...
No olipa antoisa lukea, minkälaiset teidän nenät on. Toivottavasti muistan vielä huomennakin..... 🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Minulla on sellainen nenä kuin kissalla (joku sanoi). Luultavasti se lasketaan pottunokaksi. Ei haittaa, se on mun.
Yllätys että joillain on oikein aristokraattisuku. Että sitä ollaan sitten itsekin ihan aristokraattisia. hah.
Äänestyksestä puuttuu töpseli. Pieni kärsä, johon sataa sisälle. Ei ole mulla, mutta tosi monella.