Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 21-22 vuotiaat teidän mielestä lapsia?

Jaska695877
23.02.2023 |

Kyselen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri kahden lapsen 22-vuotias äiti poisti minut Instagram-seuraajistaan kun en tykännyt hänen kuvistaan :D 

No voi hyvä tavaton... kuulostatkin sellaiselta sellaiselta vihaajatädiltä jonka ei välttämättä tahdo stalkkaavan ja ruotivan negatiivisesti tekemisiään. Olisiko ollut aikuisempaa ilmoittaa erikseen että esti sinut koska olet kiusaaja?

Moi, olitkin täällä paikalla. Sori jos kiusasin niin etten tykännyt kuvistasi. Normaalit ihmiset katsos eivät pidä  tätä kiusaamisena. Yleensä 30-vuotiaita ei muutenkaan täditellä, mutta sinullahan ei ole tapoja muutenkaan. 

Vierailija
22/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma täytti just 21, on se mun lapsi, mutta eihän hän lapsi enää ole. Asuu omillaan, käy töissä ja hoitaa asiansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma lapsi on aina lapsi iästään riippumatta. Muille vain ala-ikäisenä. Eli lapseni on lapsi enää vain minulle ja tietysti puolisolleni. 

Vierailija
24/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille se 30v on se raja, että nyt rauhoitu kun olet jo kulunut. Autoilijatkin tietävät (tai pitäisi tietää), että kuluneet renkaat eivät mahdollista yhtä kovaa menoa kuin tuoreet.

Aihe kuin aihe niin sinun pitää saada mölistä sinne väkisillä jotain naisvihaa, miksi? Ikä ei liity mitenkään siihen saako tai haluaako joku mennä tai olla menemättä.

Vierailija
25/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni täytti juuri 22v. Minulle hän on lapsi edelleen ja varmaan aina tulevaisuudessakin, vaikka nuorena aikuisena häntä ajattelenkin tällä hetkellä.

Vierailija
26/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään juridisesti, kyllä itse olin reilu parikymppisenä aika reilusti vanhempieni ohjailtavana. Muuten päätin jo jutuistani itsenäisesti, mutta jos olin vanhempieni seurassa, taannuin teiniksi jälleen. Esimerkiksi, jos menimme ulos yhdessä syömään, annoin vanhempieni päättää ravintolan. No, hehän laskun maksoivatkin, joten ei olisi tullut mieleenkään kapinoida heitä vastaan. Jos olimme ostoksilla, valitsin sen vaatteen, jota äitini suositteli vaikka ehkä itse olisin ehkä pitänyt jostain muusta enemmän. Kertoo ehkä aika tiukasta lapsuuden kurista, joka heijastui tottelevaisuutena ja alistumisena pitkälti aikuisuuteen asti.

Vierailija
27/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se 30v on se raja, että nyt rauhoitu kun olet jo kulunut. Autoilijatkin tietävät (tai pitäisi tietää), että kuluneet renkaat eivät mahdollista yhtä kovaa menoa kuin tuoreet.

Aihe kuin aihe niin sinun pitää saada mölistä sinne väkisillä jotain naisvihaa, miksi? Ikä ei liity mitenkään siihen saako tai haluaako joku mennä tai olla menemättä.

Vastausta odotellessa. Olisi aidosti kiinnostavaa kuulla motiivi ja tunteet siellä taustalla, mistä kumpuaa tarve naisten kiusaamiseen?

Osa miehistähän on sellaisia lapsesta asti; ensin rikotaan tyttöjen leikit ja kiusataan tyttöjä koulussa, sitten aikuisena pilkataan ulkonäöstä, iästä, ammatista jne. 

Mistä se viha kumpuaa? Jostain omasta huonommuuden tunteesta? Itsevarmalla ja itseensä tyytyväisellä ihmisellähän ei ole tarvetta tuollaiselle.