Voinko olla raskaana
Mulla oli menkat 10-14 päivä, niiden aikana sekä niiden jälkeisellä viikolla oli suojaamatonta seksiä yhteensä 5 kertaa.. viime perjantaina hain uudet e pillerit jotka aloitin heti, ovulaatio olis kalenterin mukaan huomenna..?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tee raskaustesti.
Tein tänään ja oli negatiivinen, mietin voikohan se olla väärä jos liian ajoissa tehty, ihan oudosti on rinnatkin tosi kipeät, mut alkaako oireetkaan näin nopeesti, ei oo aiemmissa ollut oireita näin nopeasti, eikä rinnat muutenkaan kipeät
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut seksiä? Kyllä? Siinä tapauksessa voit olla raskaana.
Aika tämmöinen yleispätevä ohje.
Tiedän kyllä, mut mietin mahdollisuuksia ja ehkä muiden kokemuksia haluisin myös kuulla, onko alkanut samalla lailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee raskaustesti.
Tein tänään ja oli negatiivinen, mietin voikohan se olla väärä jos liian ajoissa tehty, ihan oudosti on rinnatkin tosi kipeät, mut alkaako oireetkaan näin nopeesti, ei oo aiemmissa ollut oireita näin nopeasti, eikä rinnat muutenkaan kipeät
Mulla ainakin on aina kuukautiskierron keskivaiheesta menkkojen alkuun asti rinnat kipeenä. Kipeyden kovuusaste vaihtelee, välillä ei ole arat ollenkaan, joskus vähän, kun taas toisinaan pelkkä paidan pito ilman rintaliivejä sattuu.
Sulla voi olla ihan samaa. Tee raskaustesti viikon päästä uudelleen.
Eri vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee raskaustesti.
Mulla ainakin on aina kuukautiskierron keskivaiheesta menkkojen alkuun asti rinnat kipeenä. Kipeyden kovuusaste vaihtelee, välillä ei ole arat ollenkaan, joskus vähän, kun taas toisinaan pelkkä paidan pito ilman rintaliivejä sattuu.
Sulla voi olla ihan samaa. Tee raskaustesti viikon päästä uudelleen.
Eri vastaaja
Mulla ei oo ikinä ollut mitään tällästä ja myös tuntuu että ois etova olo mut varmaan kuvittelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut seksiä? Kyllä? Siinä tapauksessa voit olla raskaana.
Aika tämmöinen yleispätevä ohje.
Näin se menee. Toiset ovat hedelmällisiä.
No minä varmaan olen aika hedelmällinen, ensimmäisen lapsen sain vaikka olin syönyt jo pitkään pillereitä ohjeiden mukaan ja säännöllisesti, ja toista ei tarvinnut paljoa yrittää, pillerit kun jätin pois niin kohta olin jo raskaana..
Oon tehnyt jo monta negaa raskaustestiä, mitkä olikin pettymys, salaa toivoin että olisin ollutkin raskaana:voikohan vielä saada positiivisen? Onko kellään kokemuksia?
Onko muilla kokemuksia että ensin negaa ja sitten saanutkin positiivisen? Kuukautisten pitäis alkaa huomenna joten odotellaan.
Näin se menee. Toiset ovat hedelmällisiä.