Seiska: Axl Smith pakeni ulosottomiestä ulkomaille. Uhrit jäävät ilman korvauksia. Moni joutui maksamaan oikeudenkäyntikulut itse. Mitä miel...
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Muistatko-viela-Axl-Smithin-Nain-paljon-s…
Isoista summista on kyse.
Jos ei ollut rehti niin ei ole suoraselkäinenkään kaveri.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Halukkaana vosut avasivat lettunsa tälle ihanuudelle. Nauttikaa nyt mitä tilasitte, rikastusrakkautta.
Ja axl antoi joten sai mitä tilasi :) Miehet, ei kannata antaa kovin helpolla tai voi mennä maine (ja rahat)
No nimeähän ei ehkä Akseli halua kertoa koska Ruotsissa jokaisen henkilön osoitteen voi selvittää nimen perusteella.
Kaikenlaisiin pahiksiin naiset sekaantuu ja sitten vaativat korvauksia bvaikka itse avaavat haaransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollutkaan raiskaus, ruskea muna houkutti montaa kakkosluokan kansalaista.
Ja munan jakaja on itse mitä likaisin ja saastaisin ö-luokan kansalainen. Tuomittu rikollinen ja miespuolinen ho ro
Ketään ei kiinnosta tää tarina sen näkökulmasta. Niiden naisten näkökulmasta kiinnostaa koska ne kulkee edelleenki täällä vapaana ja moni saattaa olla parisuhteessa miehen kanssa ja on pimittäny sen niiltä että ne on Axlin nauhalla
Miksi pitäisi kiinnostaakaan? Mies on A) Rikollinen ja B) Huo.rannut ympäriinsä
Olisi pitänyt vehkeensä housuissaan niin ei olisi pilannut itseään ja mainettaan
Eli kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ollutkaan raiskaus, ruskea muna houkutti montaa kakkosluokan kansalaista.
Ja munan jakaja on itse mitä likaisin ja saastaisin ö-luokan kansalainen. Tuomittu rikollinen ja miespuolinen ho ro
Mutta siitä huolimatta kelpaa naisille ja sitähän hän haluaakin.
Tuskin kenellekään kunnolliselle naiselle. Nuo "pelimiehet" kun tuppaa saamaan lähinnä itsensä tasolla olevia, itsekin pettämiseen taipuvaisia naikkosia jotka ei ole ns vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se on maksellut, jos yli 150 000 eurosta on enää 13 000 € jäljellä.
Suurin osa taisi tulla kuitattua ulosmitatun asunnon myyntirahoilla.
Varmaan näin on, mutta on tämän aloituksen otsikko vähän raflaava, kun lähes kaikki on jo maksettu, ja silti ap väittää, että uhrit jäivät ilman korvauksia.
Kiltti mies kirjoitti:
Kaikenlaisiin pahiksiin naiset sekaantuu ja sitten vaativat korvauksia bvaikka itse avaavat haaransa.
Ihanko kaikki naiset? Siveät ja kunnolliset naiset ei ole kiinnostuneet kullin jakajista vaan vaativat myös siveää ja kunnollista miestä itelleen
Puolustan aina miehiä. Feministit ovat kuin koulukiusaajia. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin selkeä ja iso porsaanreikä laissa? Ulkomailla saatuja tuloja ei voi ulosmitata Suomessa. Tukittava heti!
Mitenkäs ajattelit tukkia? Suomen laki kun ei ulotu vieraisiin valtioihin. Eikö tuon luulisi olevan kelle tahansa itsestään selvää? Et sinä niitä ulkomailla ulkomaisiin pankkeihin maksettuja rahoja takavarikoimaan pääse.
Kyllä sen helposti uskoo, että vaikka Kambodzhasta ei Suomen vouti pysty ulosmittaamaan mutta en olisi kyllä veikannut ettei se onnistu edes Ruotsista. Taas oppi jotain uutta.
No ei se onnistu Suomessakaan kun ei mene töihin ja voi aina vähän soitella voudille jne.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden jutussa kyllä sanottiin (lakimies sanoi) että valkojan pitää itse tehdä ulosmittaus hakemus ruotsin Kruununvoudille. Hänen nimi mm. on wikipedia sivulla , osoite on julkinen ja tulee heti kun nimen googlettaa. Ei ongelmaa ulosmitata.
Luuletko, että nuo Axl:in "uhrit" älyävät noin paljon?
Kiltti mies kirjoitti:
Ja sekö oikeuttaa rikoksen jos nainen avaa haaransa? Ja miksi se lort toileva mies olisi moraalisesti jotenkin parempi kuin lort toileva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin menisit riemusta kiljuen Maisan kanssa naimisiin.
aika vahvasti sanottu 😂
No te miehethän tykkäätte panna Maisan kaltaisia naisia joten mitä se teistä tekee? Samanlaisia moraalittomia vosuja
Suurin osahan miehistä tykkäisi jakaa kul liaan ympäriinsä mistä kertoo se että ihailevat ja puolustelevat Axelia. Eli enemmistö miehistä on todellakin halpoja l o r t t o j a
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Ja sekö oikeuttaa rikoksen jos nainen avaa haaransa? Ja miksi se lort toileva mies olisi moraalisesti jotenkin parempi kuin lort toileva nainen
Huonoja molemmat mutta kuitenkin naiset ovat tãssä jotenkin viattomia uhreja ja axl se pahis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lort toilevat miehet täällä puolustelee Axelia. Yhtä halpoja huo ria olette kuin A
Niinpä, itsensä liialla n u s s i m i s e l l a pilanneet "miehet" on saastaa. Ei aviomiesmatskua
Eipä tulis mieleenkään mihinkään avioliittovankilaan sotkeutua.
Voi olla että joskus 20v jälkeen olet eri mieltä mutta liian myöhäistä kun ehdit jo nus sia itsesi pilalle liian monen naikkosen kanssa. Et kelpaa enää kunnon naisille
Totta, ei itseään jakava moraaliton, halpa "mies" kiinnosta naisia, jotka ovat ns vaimomatskua. Aina on toki poikkeuksia mutta pääpiirteittäin näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta häneltä voitaisiin kieltää Suomessa kaikki julkiset palvelut (terveydenhuolto ja vanhainkoti), jos tänne yrittää vanhana tulla itseään muiden rahoilla hoidattamaan. Käyköön yksityisellä ja maksakoon kaiken itse, jos on raha. Jos ei, niin voi harmi.
Harmi, ettei tällaista voi oikeasti tehdä.
Jos tulee Suomeen niin otetaan kiinni ja pistetään maksamaan.
Eikö nuo ulosottovelat vanhene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika vahvasti sanottu 😂
No te miehethän tykkäätte panna Maisan kaltaisia naisia joten mitä se teistä tekee? Samanlaisia moraalittomia vosuja
Eläs sekoita panemista ja naimisiin menoa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Huonoja molemmat mutta kuitenkin naiset ovat tãssä jotenkin viattomia uhreja ja axl se pahis.
No tottakai rikollinen on pahis. Ei olisi pitänyt salakuvata ja vielä parempi, jos ei olisi pannut niin ei olisi tullut mitään syytteitä. Miksi nuo miehet haluavat panna mut eivät ottaa vastuuta teoistaan?
Siis miksei tota raahata väkisin Suomeen maksamaan korvauksia? Onnettomia lakeja. Täällä ei kukaan joudu vastuuseen, vasta sitten kun teet veropetoksen olet pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika vahvasti sanottu 😂
Eläs sekoita panemista ja naimisiin menoa keskenään.
Vosu mikä vosu, oli mies tai nainen niin on moraaliton jos hyppää monen kanssa sänkyyn
Mutta siitä huolimatta kelpaa naisille ja sitähän hän haluaakin.