Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko lapsesi yhden illan jutun syödä perheesi kanssa aamupalaa?

Vierailija
23.02.2023 |

Eli sanotaan että poikasi esim toi tytön kotiin baarista ja aamulla tämä haluaisi syödä aamupalaa teillä. Sallisitko tuon?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Riippuisi toki asenteesta ja siitä, miten ilmaisisi halunsa syödä aamiaista. Mutta, jos oltaisi muutenkin aamuiasta laittamassa/syömässä, niin toki kysyisin, että haluaako hänkin tulla pöytään. Ei mulle ole mikään ongelma tarjota vieraille ruokaa meillä, mielestäni se on mukavaa.

Vierailija
2/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin, että täysi-ikäiset lapset tuo kotiin, jossa asuu vielä vanhemmatkin(ehkä jopa omistaa tmv sen asunnon), jonkun tuntemattoman tytön tai pojan ilman lupaa? Mä en ehkä itse tykkäis näin vanhempana tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä aikuinen poika asuu kotona ja raahaa sinne vielä jotain yhden illan hoitoja :D ihan uskomatonta

Vierailija
4/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä aikuinen poika asuu kotona ja raahaa sinne vielä jotain yhden illan hoitoja :D ihan uskomatonta

No suurin osa 18v asuu yhä kotona joten ei ole muitakaan vaihtoehtoja ellei tytöllä ole omaa asuntoa

Vierailija
5/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olettaisin että olen onnistunut kasvattamaan niin fiksun lapsen, ettei tuo yhdenillanjuttujaan perheen aamiaispöytään tai kotiin ylipäätään. Ajattelisin että tämä aamulla samasta huoneesta heräävä vieras on hänelle läheinen jo pidemmältä ajalta, joten toivottaisin tervetulleeksi aamukahville.

Vierailija
6/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa luvan muuttaa omaan asuntoon jos haluaa yövyttää yhdem yön juttuja.

Vierailija
7/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä yhden illan juttuja lähtökohtaisesti pahana asiana. Asian tulee vain olla selvä molemmille osapuolille ja ehkäisyn kunnossa. Oman mieheni kanssa avioliittomme on alkanut yhden illan jutusta, jonka ei kummankaan mielestä ollut tarkoitus jatkua sitä yötä pidemmälle.

Vierailija
8/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa 18v asuu yhä kotona joten ei ole muitakaan vaihtoehtoja ellei tytöllä ole omaa asuntoa

Suurin osa 18-vuotiaista ei raahaa vanhempiensa kotiin yhdenillanjuttuja.

Vierailija
9/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakoot omaan kotiin, jos haluaa baaripanoja tuoda.

Omista sisaruksista kukaan ei tuonut yhdenillanjuttua kotiin, ajatuksena ihan absurdi :D

Noi hoidetaan sit kun on oma kämppä.

Vierailija
10/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ketju. Mutta muutama kommentti. 

1. Lasten vieraat ovat aina olleet tervetulleita. En ymmärrä miksi muuttaisin tämän asenteen siinä vaiheessa, kun lapsi saattaa harrastaa myös seksiä niiden kanssa. 

2. Lapset varmasti osaavat itse emmännöidä/ isännöidä vieraansa. Niille on aina saanut antaa ruokaa. 

3. Yhden yön hoito tai ei - en ala tätä aamulla tenttamaan. Kysessä voi toki olla myös tuleva miniä tai vävy. Mutta minullehan se ei kuulu, millä vakavuusasteella suhde on. Lapsi kertoo, kun on sen aika. 

4. Näille jotka nauresekee aikusita lasta kotona. Alkuuodesta syntyneet täyttävät 18 toisen asteen toisella luokalla. ihmettelen aika paljon näitä mammoja, jotka ajattelevat, että esim. lukoilaisen pitäisi asua aina omillaan. Tai omilleen muutto olisi edellytys, jos haluaa harrastaa seksiä. 

Vierailija
11/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistäkin, että täysi-ikäiset lapset tuo kotiin, jossa asuu vielä vanhemmatkin(ehkä jopa omistaa tmv sen asunnon), jonkun tuntemattoman tytön tai pojan ilman lupaa? Mä en ehkä itse tykkäis näin vanhempana tuollaisesta.

Miten ihmeessä tämä asunnon omistajuus liittyy mihinkään? Sittenkö saa tuoda, jos vanhemmat asuu vuokrala?

Vierailija
12/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Jos lapseni tuo meille yövieraan, niin ei minua kiinnosta onko se joku kaveri vai ns. yhden illan juttu. 

Nyt tosin vasta lapsi ja yökyläilijät tuttuja kavereita, mutta hypoteettisena tilanteena tulevaisuudesta. 

Vierailija
13/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa korostuu järkytys siitä, että oma lapsi saattaa jopa harrastaa seksiä. Selvästi vaikea ajatus monelle mammuliinille, jolle moinen olisi koskaan tullut nuorena mieleen. Ja neitsyyksin meni papin aamenen jälkeen. 

Vierailija
14/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ketju. Mutta muutama kommentti. 

1. Lasten vieraat ovat aina olleet tervetulleita. En ymmärrä miksi muuttaisin tämän asenteen siinä vaiheessa, kun lapsi saattaa harrastaa myös seksiä niiden kanssa. 

2. Lapset varmasti osaavat itse emmännöidä/ isännöidä vieraansa. Niille on aina saanut antaa ruokaa. 

3. Yhden yön hoito tai ei - en ala tätä aamulla tenttamaan. Kysessä voi toki olla myös tuleva miniä tai vävy. Mutta minullehan se ei kuulu, millä vakavuusasteella suhde on. Lapsi kertoo, kun on sen aika. 

4. Näille jotka nauresekee aikusita lasta kotona. Alkuuodesta syntyneet täyttävät 18 toisen asteen toisella luokalla. ihmettelen aika paljon näitä mammoja, jotka ajattelevat, että esim. lukoilaisen pitäisi asua aina omillaan. Tai omilleen muutto olisi edellytys, jos haluaa harrastaa seksiä. 

Tämä, joka kohdasta tismalleen samaa mieltä. Enkä ole potkimassa kotoa pois, mieluiten ei liian nuorena lähtisi. 

Vierailija
15/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä paheksu jos asiasta ei aiheudu muulle perheelle mitään haittaa. Minun ja aviomieheni suhde alkoi yhden illan jutusta. Emme tosin harrastaneet sinä yönä muuta kuin nukkumista, koska talossa tosiaan oli muitakin paikalla. Nyt ollaankin jo 10 vuotta nukuttu samassa sängyssä.

Vierailija
16/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 18-vuotiaista ei raahaa vanhempiensa kotiin yhdenillanjuttuja.

Palstan mukaan jokaisella 16- vuotiallaa vaihtuu seurutelukumppani kerran viikossa, mutta sitten 18 vuotiaana homma alkaa rauhoittua?

Vierailija
17/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Ruotsista menin tapaamaan erästä poikaa nuorena ja oli kiusallista kun hänen vanhoolliset vanhemmat olivat vastaan, että nukuin heillä yön.  Sen pituinen se tarina. Monta vuotta sitten sain kirjeen häneltä. En vastannut. 

En olisi halunnut syödä aamiaista heidän kanssa. 

Vierailija
18/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieraat saa myös aamupalaa, jos haluavat. Monella suhde alkaa yhden yön jutusta.

Vierailija
19/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä noin kovasti hiertää ajatuksessa että kaksi nuorta ja vapaata ihmistä harrastaa keskenään seksiä? Suurin osa kuitenkin hoitaa asiansa fiksusti. Nuoruuteen kuuluu seksuaalisuuteen tutustuminen.

Vierailija
20/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole vaihtoehtoa?

Kyllä on. Täysikäinen muuttaa omaan kotiinsa, jossa voi höylätä mielensä mukaan aamiaisilla tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi