Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän iso häpykunpuisen naisen?

Vierailija
22.02.2023 |

Olisi kiva jos naisella olisi muhkea häpykunpu.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkoinen ja olen kyllä aina hävennyt sitä. Vaatteiden kanssa vaikeaa, täytyy olla farkkujenkin kanssa pitkä paita ettei kumpu näy. Eikä puhettakaan että voisin jotain tiukkaa hametta / mekkoa käyttää. Näyttäisi varmaan siltä että mulla on munat piilossa hameen alla, plääh.

Voi kun te naiset pääsisitte eroon tuollaisista kehohäpeöistä. Naisella on sukuelimet siinä missä miehelläkin eikä ne aina ole pelkästään sisäisiä. Siinä, että häpyluu ja -kumpu pullottaa ulospäin, ei ole yhtään outoa. Vain vähän harvinaisempaa. Ihan niinkuin miehilläkin, osalla on kulli niin pieni ettei mitään pullota ja osalla pullottaa. Aivan ilman häpeää pitäisi kaikkien voida olla.

Sama mitä tulee jo aiemmin mainitsemiini isoihin häpyhuuliin ja häpykarvoitukseen. Niiden olemassaolosta ei kenenkään aikuisen pitäisi kokea häpeää ja kehonegatiivisuutta.

Vierailija
22/55 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melkoinen ja olen kyllä aina hävennyt sitä. Vaatteiden kanssa vaikeaa, täytyy olla farkkujenkin kanssa pitkä paita ettei kumpu näy. Eikä puhettakaan että voisin jotain tiukkaa hametta / mekkoa käyttää. Näyttäisi varmaan siltä että mulla on munat piilossa hameen alla, plääh.

Kun näen muodokkaan tai kauniin naisen, niin katse hakeutuu aina etsimään häpykumpua. Kunnon naisellinen kumpu farkuissa tai bikineissä on aivan jumalaisen näköinen. Niitä on harvassa, mutta ovat ylivoimaisesti kiihoittavin asia naisissa. Harvassa on ne onnekkaat, jotka ovat sellaisen saaneet syntämälahjana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde treffeille?? M32

Vierailija
24/55 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen oikeasti ison/korkean häpykummun kyllä näkee vaikka farkuista. Pullottaa. Tosin jostain syystä naiset tuntuu häpeilevän sitä, ihan turhaan! Itselleni kerran osunut kohdalle ja olihan se aika herkullisen kiihottava. Ekan kerran sen naisen kanssa kun alettiin riisumaan niin huhhuh kun näin sen pikkuhousuissa. Ihan järkyttävän kiihottava näky. Olin lähellä laueta kalsareihin kun menin vähän pussailemaan sieltä ison kummun päältä ja tunsi pimpin tuoksut pikkuhousujen läpi. Ai että, tässä alkaa ihan housuissa kiristämään muistellessa. 

Heh, muistan vielä lukioajoilta miten yhdellä naapuriluokan muuten hoikalla tytöllä oli silloin muodissa olleiden tiukkojen farkkujen läpi pullottanut iso häpykumpu.

Kun muilla tytöillä muodot vain kaartuivat alavatsan kohdalta tiukasti sisäänpäin haarojen väliin, tällä häpykumpu työntyi ulos pullottaman mikä näytti jostain syystä todella kiihottavalta kun ajattelin millainen kamelinvarvas housuista paljastuisi.

Tulin maininneeksi tytöstä jotain yhdelle kaverille sen nimellä jota tämä ei tunnistanut joten tarkensin vitsillä että "se jolla on tosi isot munat". Yllätyksekseni kaveri tajusi välittömästi että "ai SE" ja kasvoille levisi outo kiilto. Hyvä ettei sillä alkanut seistä.

Vierailija
25/55 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin kielen tuki opetus tunnilta

Äidinkieli ja tukiopetustunti on yhdyssanoja viisastelija.

Oo. Oivallus!!

Ihan olet tosissasi?

Et taida ymmärtää sarkasmia lainkaan.

Pahoittelut.

Vierailija
26/55 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä tiedän. 

Vierailija
27/55 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpulasta kuulemma.

Vierailija
28/55 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoainesta. Kunpa  oisit mun ,aamukaffeen kantaisin sänkyyn ja kodin laittaisin.

Vierailija
29/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kumpu pullottaa housujen läpi

Paitsi jos kyseessä on av-mamma niin housuissa on sellainen ruokkoamaton puska että saumat ratkeavat vaikka olisi kuoppa häpykummussa.

Ei kyllä pitäisi olla vaikeaa erotella näitä joukosta edes tuulen yläpuolella.

Vierailija
30/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä on, niin kuin ulkoneva häpyluu vai pulleasti nahkaa 

Vierailija
31/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä on, niin kuin ulkoneva häpyluu vai pulleasti nahkaa 

Oikea häpykumpu on ulkoneva häpyluu, eikä läskiä.

Vierailija
32/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Mä aina sanon, että mulla on pullea pillu mutta tarkoitan erityisesti siis häpykumpua. Se on pullea. Tiukkojen housujen kanssa aina haasteita (muuten näyttävät kivalta mun päällä) mutta jotenkin ahdistaa toi häpykumpu ja sen näkyminen. Olen aina ajatellut, että se on kaikkien mielestä vaan noloa.

Noloa-  enpä tiedä. Rumalta se ainakin näyttää!

Vierailija
33/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-Kalevi, kannattaisi keskittyä siihen, että ylipäätään löydät naisen, tuntuu vähän, että sulla ei ole mahdollisuuksia asettaa mitään kriteereitä, kuten iso häpykumpu.

Vierailija
34/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvo lasta

Vierailija
35/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Ei tarvii pelätä yhtään tuollaista, kun:

kaikki naiset, vuodesta 1990 lähtien syntyneet

on kaikki

..kivastiaivopestyjä. (mitä tulee ko.asiaan..)

Vierailija
36/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Mä aina sanon, että mulla on pullea pillu mutta tarkoitan erityisesti siis häpykumpua. Se on pullea. Tiukkojen housujen kanssa aina haasteita (muuten näyttävät kivalta mun päällä) mutta jotenkin ahdistaa toi häpykumpu ja sen näkyminen. Olen aina ajatellut, että se on kaikkien mielestä vaan noloa.

Ne näyttää jumalaisen seksikkäiltä. Harvoilla on sellainen herkku. 

Vierailija
37/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttää jumalaisen seksikkäiltä. Harvoilla on sellainen herkku. 

Kun "tavara" on liian/ liikaa tyrkyllä, se ei näytä hyvälle eikä edes seksikkäälle.

Vierailija
38/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häpykumpu sama kuin venuskukkula?

Vierailija
39/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häpykumpu sama kuin venuskukkula?

On, kävin itse tarkastamassa googlesta, mutta halusin kysyä ensin teiltä

Vierailija
40/55 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raijalla (nimi muutettu) oli valtava kumpu. Luu painoi miehen aina mustelmille ja kipua kesti pari päivää. Kivaa mutta kivuliasta. 👩🏿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä