Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies eristäytyy

Eikaittässä
22.02.2023 |

Onko normaalia, että lähes joka päivä kun mies tulee töistä kotiin menee joko nukkumaan pariksi tunniksi tai laittaa vastamelukuulokkeet päähän ja on koko loppuillan yksikseen. Saattaa kattoo leffan tai jotain. Alkaa tuntua aika kämppis hommalta. Lapsiin ottaa kontaktia jos lapset kysyy jotain, mutta muuten on käytännössä omissa oloissaan. Pitääkö tämmöistä sietää, koska mies on introvertti? Jos mainitsen asiasta niin reaktiona on joko huutaminen tai nousee ylös sängystä hetken kuluttua, ei kuitenkaan juuri puhu mitään. Kotitöitä tehdään suunnilleen yhtä paljon. Tämä ei minusta oo masennusta, mutta tuo mulle hylätyn olon ja sitä kautta tulee riitoja. Miten teidän miehet osallistuu perheen elämään? Huomauttaisin, että ei juo eikä petä. Mutta tämä ahdistava ulos jättäminen on joka päivästä. Eikä halua ymmärtää vaikka olen jutellut asiasta. Mikä neuvoksi? Perheneuvolaan ei lähde. Kiinnostaa vaan tietää että miten muilla miehet on teidän kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä valtion avustuksella rankaisemaan miestä viemällä lapset ja omaisuus, oppiipahan käytöstapoja siinä nih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, juuri samanlainen mies olen minäkin. Perhe on kiva vain toisinaan, mutta ei ihan jatkuvasti. Mukavampaa olisi saada tehdä omia asioita suurin osa ajasta ja nähdä vaimoa ja lapsia vaikka joka toinen viikonloppu.

Vierailija
4/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän iloa minulle tai lapsille olisi tuollaisesta mörököllistä? Ansaitsemme parempaa. Murjottakoon omassa kämpässään.

Vierailija
5/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän iloa minulle tai lapsille olisi tuollaisesta mörököllistä? Ansaitsemme parempaa. Murjottakoon omassa kämpässään.

Pistä mies ruotuun ja sano, että teillä on nykyään sitten avoin suhde!

Vierailija
6/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää lisää lapsia?

Vierailija
7/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on normaalia. Hänen kaiken ajan ja voimat vie työ, herää aikaisin, on monta päivää putkeen töissä. Ja sen jälkeen tarvii aikaa lepoon ja virkistäytymiseen. Ei Suomen sääolosuhteissa ole samaa pirteyttä kaikilla, kuin ilmastossa jossa ei ole liian kylmää tai kuumaa. Ei tuo edes muutu ettei aikaa ole enempää, ellei ole hlö jolla tosiaan on aikaa.

Vierailija
8/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
9/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten väkisin varmaan saada se mies lisääntymään kanssasi, koska näit hänet niin loistavana isänä ja kumppanina vaaleanpunaisissa laseissasi.

Vierailija
10/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, juuri samanlainen mies olen minäkin. Perhe on kiva vain toisinaan, mutta ei ihan jatkuvasti. Mukavampaa olisi saada tehdä omia asioita suurin osa ajasta ja nähdä vaimoa ja lapsia vaikka joka toinen viikonloppu.

toivottavasti toiveesi toteutuu, tosin sitten se vaimo on todennäköisesti ex. Mutta hei, sitten ei tarvi olla hänen kanssaan sitäkään vähää!

Samaa tarjosin omalle miehelle. Istuu vaan koneella, ei reagoi aina edes lapsiin. Yritän saada osallistumaan niin ei joko reagoi tai suuttuu. Pahimmillaan uhkaa väkivallalla jos en ole hiljaa, koska valittaa ei saa.

Eron haluan mutta ei suostu lähtemään. Yhteinen asunto ja en saa hoitovapaalla ollessa lainaa että voisin ostaa ulos. Hänelle en myy, koska hänen takiaan lapsilta lähtee koti joka on meitä varten rempattu. Pakko odottaa että palaan töihin ja sitten mies lähtee, jos ei saada jotenkin sovittua että hyväksyisi edes osamaksulla häipyä.

Introvertti on mutta ei se ole mikään syy olla täys m-ulkku. Minäkin olen introvertti ja tarvitsen omaa aikaa ja siitähän se riitä aina repeää kun mies vaan riistää aikaa eikä osallistu ja itse ei saa omaa aikaa edes pyytämällä. Mies ei luovu omastaan eikä anna muille mitään. Lapsetkin kärsii kun hakevat huomiota eikä anna sitä heillekään. Kasvaessaan eivät sitä edes hae ja vaikka haluaisin sanoa että kyllä miestä sitten kaduttaa olla pelkkä raha pussi, ei varmaan edes kadu vaikka välit lapsiin menisi. Hänellekin riittää jos näkisi tunnin joka toinen viikko, vähän niinkuin kavereita.

Vierailija
11/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisen olla rauhassa, senkin helvetin maanvaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi