Voi ei, Toivottavasti hän ei luovu uskostaan Jeesukseen ja lähde takas maailmaan
Youtubesta löytyy tämän Tinon ja siskonsa aivan ihania Laululauantai-nimisiä ohjelmia, kannattaa käydä kuuntelemassa, olen kuunnellut näitä jo moneen kertaan, vaikka lopettivat ohjelmien tekemisen.
Mutta yllätyin todella kun tuli nyt tämä uutinen Tinosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009408753.html
En tiedä, onko uskovalle hyvä asia mennä näihin maailmallisiin juttuihin mukaan, onko hän Jeesukselta pyytänyt johdatusta tähän..koska uskovalke tärkeintä on kulkea Hänen perässään, ei omia teitään. Muistetaan Tinoa rukouksin uskovat ystävät 🙏
Kommentit (12)
Täältä löytyy Tinon hieno todistus
Mietipä asua oalle kohdallesi. Sinun oletetaan olevan lesbo. Et saa olla hetero, se on saatanasta. Ohjeena annetaan, että elä sitten ilman parisuhdetta kun et lesboksi voi taipua..
Tinoko se mainostaa omia tekemisiään?
Vierailija kirjoitti:
Pala helvetissä, uskis
Ymmärrätkö sinä, että helvetti on todellinen ja ikuinen paikka, minne ihminen, joka ei itseään ole Jeesukselle antanut, joutuu sinne. Yksikään uskova ei toivo, että sinä joutuisit helvetin tuleen, vaan että saisit pelastua Taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pala helvetissä, uskis
Ymmärrätkö sinä, että helvetti on todellinen ja ikuinen paikka, minne ihminen, joka ei itseään ole Jeesukselle antanut, joutuu sinne. Yksikään uskova ei toivo, että sinä joutuisit helvetin tuleen, vaan että saisit pelastua Taivaaseen.
Luuletko oikeasti, että ateistit välittää helveteistä, sun muista uskovaisten puuhamaista?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kunkin usko, sen määrä ja suunta on kunkin ihmisen ja Jumalan välinen asia. Samoin reitit, joita Herra kuljettaa, ovat ihmiselle oudot, eikä niiden arviointiin pysty kuin oman vaatimattoman kokemuksen kautta. Ehkä siksi rukouksessakin sanotaan; tapahtukoon Sinun tahtosi. Itse sanon, että vie minut minne tahdot.
Minä taas ajattelen, että Jumala sallii uskovalle ihmiselle asioita, jotka ei ole kuitenkaan Jumalan suunnittelemia..koska meillä on vapaa tahto. Jumala sallii meille sen, että menemme omia teitämme ja kärsimme ja lopulta palaamme toivottavasti takaisin Jumalan tykö.
Näin on mulle käynyt, ja todella kärsin omista virheistäni. Jos olisin ollut kuuliainen Jeesukselle, olisin välttynyt kaikelta siltä pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kunkin usko, sen määrä ja suunta on kunkin ihmisen ja Jumalan välinen asia. Samoin reitit, joita Herra kuljettaa, ovat ihmiselle oudot, eikä niiden arviointiin pysty kuin oman vaatimattoman kokemuksen kautta. Ehkä siksi rukouksessakin sanotaan; tapahtukoon Sinun tahtosi. Itse sanon, että vie minut minne tahdot.
Minä taas ajattelen, että Jumala sallii uskovalle ihmiselle asioita, jotka ei ole kuitenkaan Jumalan suunnittelemia..koska meillä on vapaa tahto. Jumala sallii meille sen, että menemme omia teitämme ja kärsimme ja lopulta palaamme toivottavasti takaisin Jumalan tykö.
Näin on mulle käynyt, ja todella kärsin omista virheistäni. Jos olisin ollut kuuliainen Jeesukselle, olisin välttynyt kaikelta siltä pahalta.
Jos jumala näkee kaiken, se olisi voinut ohjata oikealle tielle. Mutta se olikin ilkeä jumala.
Monet uskovien lapset, rukousten lapset, kulkevat mutkaisen polun. Päätyvät kyllä lopulta takaisin Jeesuksen luo.
Jumalan tiet ovat ihmiselle käsittämättömät.
Jumala antoi s**tanalle oikeuden rusikoida Jobia.
Jumala antaa s**tanalle vallan johdattaa ihmisiä kiusauksiin, harhapoluille.
Nämä ovat koetuksen aikoja.
Olen rukoillut erityisesti tiettyjen veljesten puolesta, jotka ovat luopuneet lapsenuskostaan, ja menneet maailman houkutusten perässä. Suosio on täysin sokaissut heidät. Silti uskon, että he löytävät Jeesuksen uudelleen. Tämä ehkä vaatii isojakin vastoinkäymisiä, jopa henkisen romahduksen.
Jumala armahtaa kenet tahtoo.