Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet mitättömät asiat, jotka ärsyttää sua suunnattomasti?

Vierailija
22.02.2023 |

Itellä ehkä se, että kun läskinä satut ostamaan ruokakaupasta herkkuja, niin aina on ainakin yksi, joka kattoo sua kieroon. Ja se, jos joku bussissa ahtautuu väkisin viereen, vaikka muuallakin ois vapaita paikkoja. Itellä leveyttä sen verran, että vien siitä toisestakin penkistä ison tilan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset käyttävät englanninkielisiä sanoja, joille on hyvä suomenkielinen vastike.

Dinneri ei ole oikea sana.

Vierailija
2/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun läskit vievät enemmän kuin yhden penkin tilaa( liian kerjätty vastaus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa pieni tai huonosti suunniteltu lavuari jonka reunaan kädet osuu. Yök. Yleensä mitä hienompi designlavuaari, sen huonompi hanan sijainti siinä on.

Bonari syliin räiskyvä saippua ja/tai vesi.

Vierailija
4/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen lataaminen

Vierailija
5/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa vessassa pieni tai huonosti suunniteltu lavuari jonka reunaan kädet osuu. Yök. Yleensä mitä hienompi designlavuaari, sen huonompi hanan sijainti siinä on.

Preach. Muutenkin yleisten vessojen suunnittelu tökkii. Ahtaus. Ripustuskoukun puuttuminen niin että laukku olisi pakko laittaa likaiselle lattialle. Hanat ja ovenkahvat joihin on pakko koskea kädellä.

Vierailija
6/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut mutta ne hajoaa onneksi itsekseen. 

Vierailija
7/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minulla hartiat vievät tilaa 1,4 penkkiä. Penkit on tehty liian kapeiksi. Luulen että minua ärsyttää eteisten mattojen harmaus ja väärät tylsät värit, haluan eteiseen rauhoittavan värin tai lämpimän. Koska eteinen on melkein keittiössä kiinni, kerrostalossa.

Vierailija
8/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itsekään ole mikään äidinkielen taikuri, niin mua ärsyttää täällä palstalla ihan vietävästi kirjoitusvirheet jotka ei oo vahinkoja. Esim. Enään, aijo jne.

Vierailija
9/9 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät aloitukset, joihin toiset tyhmät vastaa, tai aloittaja vastailee itselleen.. Poistoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän