Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eutanasia?

Vierailija
22.02.2023 |

Saat itse päättää oletko mies vai nainen ,mutta et omasta kuolemastasi MITÄ

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia on kyllä Suomessa sallittu.

Vierailija
2/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi käyttäytyä niin kuin mies/nainen, mutta eutanasiaan tarvitaan apua. Laajentaminen mielenterveyspotilaille myös kyseenalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa että teknisesti miten, jos et itse pysty itsemurhaa tekemään?

Vierailija
4/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Tuskin pystyt eutanasiaankaan silloin!

Vierailija
5/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä joskus tulee liian vahva kipulääke annos tai jää purkki pöydälle.

Vierailija
6/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasian kuuluisi olla ihmisoikeus. Jos ei syystä tai toisesta halua elää niin saisi kivuttoman lähdön. 

Vierailija
7/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö sinulla termit itsemurha ja eutanasia sekaisin? 

Useinkaan eutanasiaa haluavat/tarvitsevat potilaan eivät pysty enää omaa kuolemaansa itse toteuttamaan (liikuntakyky mennyt) eli tarvitsisivat siihen apua eli juuri sitä eutanasiaa eli toisen henkilön toteuttamaa kuolinapua.

Vierailija
8/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia lait voivat luoda helposti kieroja kannustimia siihen että ihmisiä aletaan painostamaan itsemurhaan. Ei se ole siten vain oma asiasi.

Vierailija
9/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
10/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasian kuuluisi olla ihmisoikeus. Jos ei syystä tai toisesta halua elää niin saisi kivuttoman lähdön. 

Ihmis ja oikeus ja hengenriisto ei sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
11/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet Lemmikit ovat paljon paremmassa asemassa koska niitten ei tarvii kitua loppuaikojaan toisin kuin ihmisen joka parantumattomasti sairas.

Eli lasket ihmisen arvon eläimen tasolle.

Vierailija
12/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö sinulla termit itsemurha ja eutanasia sekaisin? 

Useinkaan eutanasiaa haluavat/tarvitsevat potilaan eivät pysty enää omaa kuolemaansa itse toteuttamaan (liikuntakyky mennyt) eli tarvitsisivat siihen apua eli juuri sitä eutanasiaa eli toisen henkilön toteuttamaa kuolinapua.

Eli otetaan toiselta henki pois kyseessä on siis m u r h a 

Vierailija
13/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia lait voivat luoda helposti kieroja kannustimia siihen että ihmisiä aletaan painostamaan itsemurhaan. Ei se ole siten vain oma asiasi.

Eivät voi, jos on tarkat kriteerit siitä kenelle ja missä tilanteessa eutanasia sallitaan.

Vierailija
14/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia on m u r h a.

Tälle tielle EI SAA lähteä.

Eutanasia on lähtöisin N a t s i- S a k s a s t a. Tutustukaa historiaan.

Ihmisoikeus se EI ole. Kenelläkään EI OLE mitään oikeutta riistää henkeä toiselta.

Esim. yksikään eläin ei ole edes itsetuhoinen, mutta ihminen on. Eläimille pitää kehittää vielä paremmat hoitomenetelmät kohtuulliseen hintaan. Puhun tässä myös eläinten oikeudesta elämään, kuten myös ihmisten oikeudesta elämään.

Vierailija
15/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaara on monella tavalla epäsuorasti. Jos arvomaailma tästä vielä kovenee voi yhteiskunta jakautua yhä selvemmin voittajiin ja häviäjiin, siis menestyviin ja kroonisesti huono-osaisiin, ulkopuolisiin. Nyt tuntuu jo että epäsuorasti kannustetaan itsetuhoisuuteen päihdemyönteisyydellä ja irrallisella rajattomalla ja jopa mielivaltaisella seksuaalisuudella, joita kumpaakin liputetaan ihanina vapauksina. KUitenkin on hyvin tiedossa että molemmat altistavat riippuvuuskäytökselle ja lopulta epätoivolle. 

Mikä on sellainen kulttuuri, joka ihailee todellisuuspakoa, valheita, itsetuhoisuutta ja yleensäkin vapautta tuhota itsensä? MIten sellainen kulttuuri voi tuottaa kestävää ja aitoa kukoistusta, lähimmäisistä välittämistä ja hyvinvointia? Itse en ole tuota yhtälöä onnistunut ratkaisemaan. 

Vierailija
16/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi, jos on tarkat kriteerit siitä kenelle ja missä tilanteessa eutanasia sallitaan.

Laittomuus ei näytä enää olevan yhtään mitään. Ei mene kauaa, kun tuokin laki alkaa nopeasti muuttua, sekä lain tulkinta asiasta.

Tuolle tielle ei missään nimessä saa lähteä.

Vierailija
17/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaara on monella tavalla epäsuorasti. Jos arvomaailma tästä vielä kovenee voi yhteiskunta jakautua yhä selvemmin voittajiin ja häviäjiin, siis menestyviin ja kroonisesti huono-osaisiin, ulkopuolisiin. Nyt tuntuu jo että epäsuorasti kannustetaan itsetuhoisuuteen päihdemyönteisyydellä ja irrallisella rajattomalla ja jopa mielivaltaisella seksuaalisuudella, joita kumpaakin liputetaan ihanina vapauksina. KUitenkin on hyvin tiedossa että molemmat altistavat riippuvuuskäytökselle ja lopulta epätoivolle. 

Mikä on sellainen kulttuuri, joka ihailee todellisuuspakoa, valheita, itsetuhoisuutta ja yleensäkin vapautta tuhota itsensä? MIten sellainen kulttuuri voi tuottaa kestävää ja aitoa kukoistusta, lähimmäisistä välittämistä ja hyvinvointia? Itse en ole tuota yhtälöä onnistunut ratkaisemaan. 

Länsimaalainen hedonistinen kulttuuri ei voi kestää.

Vierailija
18/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näin ne eduskunnat päättivät.

Vierailija
19/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja länsimaalaista hedonistista kulttuuria vihaava venäläinen kulttuuri kestää?

Vierailija
20/81 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja länsimaalaista hedonistista kulttuuria vihaava venäläinen kulttuuri kestää?

Täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan