Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kotona etätöissä ja lukitsee työhuoneen oven. Onko jotain salailtavaa?

Vierailija
22.02.2023 |

En saa edes mennä sinne kun mies käy vessassa. Vähän epäilyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikkaa mennesäs Tallinnasta lähtevän satasella. Mies ottakoon opikseen ettei reikää oteta matkamuistoksi.

Vierailija
2/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas taas. Ehkä haluaa vain tehdä täysin rauhassa töitä. Itse olen sellainen, että päästessäni flow-tilaan, saatan tehdä usean tunnin töitä tajuamatta ajankulusta mitään. Mutta se rikkoutuu todella helposti, jos joku häiritsee (vaikkakin hyvillä tarkoitusperillä). Voi myös olla videopalaverejä, joihin ei halua puolisoa vilahtelemaan. Ja ei monikaan työnantaja halua, että työntekijöiden laitteille tai töihin pääsee käsiksi edes työntekijän puoliso. Ehkä puolisosi ottaa sen säännön erityisen tarkasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työskentelee kotona etätöissä, täytyy tietoturvasta pitää huolta kotonakin.

Vierailija
4/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että mies runkkaa camgirleille siellä

Vierailija
5/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kolisteltava, huudeltava ja paukuteltava oven takana nyt.

Vierailija
6/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoturva. Minä myös pistän oven kiinni. Miehellä ja lapsilla ei asiaa huoneeseen, kun teen töitä. Jos lähden vessaan, lukitsen koneenkun varalta.

Vierailija
7/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää saatana. Jätä se sika.

Vierailija
8/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee fudut vehkeiden esittelemisestä zoomissa

Vierailija
9/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee siitä että olet sellainen vähän rajaton tapaus joka ei itse osaa ottaa toisen työntekoa huomioon vaan pyörähtää paikalla keskeyttämässä milloin milläkin jonninjoutavalla asialla.

Vierailija
10/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sun tarttis siellä huoneessa edes luuhata silloin kun siellä joku työskentelee/on keskeneräinen työ näkyvillä? Oletko ihan vähän läheisriippuvainen?

Vierailija
11/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ...

Sitähän se automaattisesti tarkoittaa että on jotain salattavaa ... 🤦🏻

Tee ap tolle sekopäiselle kuupalles jotain ... 🤣

Etätyöläinen haluaa tehdä työnsä rauhassa eikä sinulle muutenkaan kuulu hänen työhönsä liittyvät asiat (liikesalaisuus) ...

Vierailija
12/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monessa työssä käsitellään luottamuksellista dataa...joten ei tosiaan ole ok että perhe pyörii mukana.

Vierailija
13/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä just toisella koneella palaveri menossa jossa on kalvoissa leimat "salassa pidettävä".

Tajuatko mitä se tarkoittaa? Jos oot niin ääliö että olisit menossa huoneeseen kun mies on sieltä pois, niin kai se ovi on sitten lukkoon laitettava.

Vierailija
14/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertonee siitä että olet sellainen vähän rajaton tapaus joka ei itse osaa ottaa toisen työntekoa huomioon vaan pyörähtää paikalla keskeyttämässä milloin milläkin jonninjoutavalla asialla.

Tää mullekin tuli mieleen. Sanominen ei auta joten lukitsee oven että saa olla rauhassa.

Vierailija
15/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lukita ovia, mutta kenellekään ei tulisi mieleen mennä toisen työhuoneeseen.  

Vierailija
16/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on just sitä, ettei kukaan oo lähellä.

Vierailija
17/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin: Jos miehesi on Ano T., niin Suomen kansallinen etu vaatii, että menet katsomaan kenen kanssa palaveeraa ja kerrot sen Seiskalle.

Vierailija
18/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päivystää oven vierellä että jos vilaukselta näkisit onko tietokonepöydällä nessuja ja niveaa.

Vierailija
19/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita päivystää oven vierellä että jos vilaukselta näkisit onko tietokonepöydällä nessuja ja niveaa.

Älä yllytä hullua!

Vierailija
20/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikauhee. Mieti, mitä kaikkea tekisikään työpaikalla, jonne et pääse kyttäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä