Lähtikö autosi käyntiin tänään?
Omani seisonut yli viikon ajamatta. Vähän jännittää, käynnistyykö
Kommentit (16)
Eilen lähti kuin palmun alta. Oli seissyt melkein kaksi viikkoa meidän reissun ajan.
On lähtenyt joka päivä tällä viikolla, ilmeisesti on tänäänkin kun mies sillä töihin meni. Kyllä kiertoteitä on ajettu kauppaan että akku latautuu ja tolpassa on ollut joten ei ole ongelmaa. Jos on hyvä akku auto lähtee kyllä.
bensamoottori ei heränny mutta sähköllämoottorilla ja lataamisella liikutaan.
Mä tempasin dieselin käyntiin tuossa. Naapurin sähkölelu ei liikkunut mihinkään. Siihen jäi päätään raapimaan.
Lähti jalat käyntiin, kun autoa ei ole.
Ei ole ollut yhtään ongelmaa d5 diesel volvossa. Tehtaan eber lämmittää koneen ja kopin puoleen tuntiin. Joka päivä olen ajellut. Akkuna iso AGM exide. 420tkm ajettu.
Kokeilin pojan autoa käyntiin. Sillä on ajettu viimeksi ennen joulua, eli se piti kaivaa ensin lumen alta esiin. Toista tuntia pidin roikassa ja lähti nätisti käyntiin. Omanikin olisi lähtenyt, olenhan sillä koko viikon töissä kulkenut, mutta uteliaisuuttani testasin tuota pojan autoa.
Lähti webastolla lämmitettynä ongelmitta. Ilman sitä näillä pakkasilla ei tarvitse edes yrittää, ehkä joku hehku rikki.
Mun Dacia Duster on tällä viikolla joka aamu lähtenyt käyntiin, kuin palmun alta. -27 auton mittarin mukaan kylmin aamu. Esilämmitystä en ole jaksanut käyttää, kun siitä "lätkästä" ei ole mitään hyötyä.
Ei ongelmia ,ei ajokorttia,ei autoa.Sujuvasti nopeasti pääsen Helsinki-Espoo väliä Metrolla!
Duster on 9 vuotias bensakoneella. Akku ei ole alkuperäinen, vaan perusakku, joka ostettu Biltemasta kolme vuotta sitten.
Ei lähtenyt. Olen ollut sisällä koko päivän.
Tänään ei tarvetta mutta eilen -37 ei ongelmia, vm 1999 bensa Mondeo, ei ole läämmitintä. Pari vuotta vanha akku.
Lähti, laitoin tunniksi lohkolämmitykseen ennen lähtöä eikä mitään ongelmia käynnistymisessä. 9v vanha auto ja akku alkuperäinen, 200000 ajettu.