Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kotona etätöissä ja lukitsee työhuoneen oven. Onko jotain salailtavaa?

Vierailija
22.02.2023 |

En saa edes mennä sinne kun mies käy vessassa. Vähän epäilyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On salattavaa, minun intuitioni sen kertoi. Älä koskaan keskustele tuosta kysymyksestäsi miehesi kanssa.

Vierailija
22/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työstä riippuen voi olla vaikka hyvin tarkat salassapitosäännökset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työasiat on juuri salattavia.

Meillä on rouvalla kotona ollessaan usein kaikenlaista asiaa ja työ keskeytyy koko ajan.

Vierailija
24/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina och kiinni kun teen etätöitä!

Tänne ei ole mitään asiaa haluan olla rauhassa

Mieheni on sen oppinut.

Laittaa lapun oven alta kun on jotain asiaa, pyytää että tulen ulos hänen luokseen.

Tämä on 28 v koulutuksen tulosta 😝

Vierailija
25/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä, vaikka sen tekisi etänä. Salassapidettäviä asioita, niin ovi pysyy kiinni. Kahvi- ja ruokatauot voidaan lirkutella.

Vierailija
26/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin salattavaa. ne TYÖjutut.

Vierailija
27/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi jestas taas. Ehkä haluaa vain tehdä täysin rauhassa töitä. Itse olen sellainen, että päästessäni flow-tilaan, saatan tehdä usean tunnin töitä tajuamatta ajankulusta mitään. Mutta se rikkoutuu todella helposti, jos joku häiritsee (vaikkakin hyvillä tarkoitusperillä). Voi myös olla videopalaverejä, joihin ei halua puolisoa vilahtelemaan. Ja ei monikaan työnantaja halua, että työntekijöiden laitteille tai töihin pääsee käsiksi edes työntekijän puoliso. Ehkä puolisosi ottaa sen säännön erityisen tarkasti?

Tämän äijän ainoa flow tapahtuu talouspaperiin.

Vierailija
28/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon perusteella voi sitä epäillä. Moni on suljettujen ovien takana kotonaan rauhassa. Joko töissä, lepäämässä, harrastaen, koneella tai muuta. Jos et muuten luota tai epäilet, toinen juttu.

Vierailija
29/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
30/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille tämä ketju, jooko?

Vierailija
31/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö salaa lasten vanukkaita siellä

Vierailija
32/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä aina jotain salattavaa. En oikeen niitä ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
33/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin pervoilee lukkojen takana.

Vierailija
34/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillä on salattavaa. Mä esim salaan opiskelioideni opiskeljanumerot ja arvosanat, työsähköpostit ja pari rekisteriaineistoa joita käytän jatkuvasti. (Mind you, mua opettajana ja tutkijana koskevat tällaiset velvoitteet ja kiellot. Yleä ei näköjään koske, kun voivat antaa yksilöitävissä olevaa tietoa tavisihmisistä noin vain julkisuuteen esim koulukoneissa.)

Vierailija
35/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse töihin niin ei rarvii elää miehesi siivellä.Hän on kypsä sinuun.Syy lukitsi oven, saa edes työtä tehdessä olla rauhassa!

Vierailija
36/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se etätyö on salaista jos sitä voi kerran tehdä kotona eikä jossain bunkkerissa? Tulee mieleen ne youtuben aatu-videot salaisesta bunkkerista... kun asiat menee päin seiniä.

Vierailija
37/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ei pidä etätyötä oikeana työnä. Kuvitellaan, että kun se on kotona, sitä voi vaivata milloin vain. Olen huomannut tämän asenteen monissa tutuissa ja naapureissakin. Itse asiassa eilen eräs naapuri soitti, kun olin kotona tekemässä töitä, ja kertoi eräästä ongelmastaan. Yritin neuvoa, minkä osasin. Tänään hän sitten soitti uudestaan, kun olin junassa. Nyt hän antoi ymmärtää, että minun olisi eilen pitänyt tulla hänen luokseen hoitamaan se ongelma. Ehkä olisinkin mennyt, jos hän olisi suorasanaisesti pyytänyt. Mutta kun kesken työnteon keskeytetään ykskaks, en välttämättä osaa ajatella toisten ihmisten arkisia ongelmia niin kokonaisvaltaisesti kuin pitäisi tai muuten osaisin. Eilen osasin tosiaan vain neuvoa siltä pohjalta, mitä tuli äkkiä mieleen. Tänään jäi ärsyttämään tuo suorastaan v*ttuileva ja vaativa ja arvosteleva asenne ikään kuin en tekisi oikeaa työtä. Eilenkin tein puolilleöin asti, koska nyt on kiireinen jakso.

Vierailija
38/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololo lollolo lollolo loo

Väsynyttä, niin väsynyttä paskaa.

Vierailija
39/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lukita ovia, mutta kenellekään ei tulisi mieleen mennä toisen työhuoneeseen.  

Olette siis muumeja, jotka kunnioitatte Muumipapan työrauhaa, kun hän istuu kirjoittamassa muistelmiaan.

Vierailija
40/40 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolololo lollolo lollolo loo

Väsynyttä, niin väsynyttä paskaa.

Mutta jossain muualla somessa toistetaan samaa väsynyttä kelaa yhä tihenevään tahtiin kun muuhun ei älykkyys enää riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi