Miehen mielestä joka paikassa pitää olla jumalattoman aikaisin. Lentokentälle 3 tuntia ennen lentoa?!
En ole 15 vuoteen lentänyt, mutta nyt olemme menossa yhteiselle lomalle ja mies sanoo, että kun menemme junalla Hki-Vantaalle niin juna-asemalla pitää olla 30 minuuttia ennen junan lähtöä ja mennä sillä junalla, että olemme klo 13 lentokentällä kun lento lähtee klo 16! Eikö se riitä, että jos kolmelta tulee kentälle? Ei hitto jaksaisi koko päivää odotella jotain junaa tai istua lentokentällä. Onko siellä mitään tekemistä?
Kommentit (56)
Voihan sitä mennä loungeen tinttaamaan
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies, sinulle ehkä jopa liian viisas.
Sopisiko sinulle paremmin etukäteissuunniteluun kykenemätön kallu, sellainen luonnonlapsi, ei huolta huomisesta.
Suosittelisin myös rikasta, halpoja lentolippuja harvemmin pystyy siirtämään, jos myöhästyy lennolta omasta syystä.
Ihmettelen, että näin moni kuvittelee palstalla pystyvän vaihtamaan lentoliput toiselle lennolle, jos myöhästyy omasta syystä. Tuntia aikaisemmin kentälle laukkujen kanssa, hah.
Ja jatkoa laitoit uuden aloiten miehesi sanoo ei tarvitse uusia alusvateita.Meillä onkin päivä sitten täynnä miehesi asioita,mitä satut keksiä? Kellohan on vasta 11.58
Bussi taitaa talvella olla junaa luotettavampi, paitsi ensi kuussa, lakko?
Eikös nyt oo lomakausi ja kentällä voi olla ruuhkaa. Kolme tuntia ei oo minusta ollenkaan huono aika varata sinne. Puoli tuntia juna-asemalla on kyllä liioittelua :D
Miehesi haluaa ehtiä runkata rauhassa ennen koneeseen nousua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisiko sinulle paremmin etukäteissuunniteluun kykenemätön kallu, sellainen luonnonlapsi, ei huolta huomisesta.
Suosittelisin myös rikasta, halpoja lentolippuja harvemmin pystyy siirtämään, jos myöhästyy lennolta omasta syystä.
Ihmettelen, että näin moni kuvittelee palstalla pystyvän vaihtamaan lentoliput toiselle lennolle, jos myöhästyy omasta syystä. Tuntia aikaisemmin kentälle laukkujen kanssa, hah.
No ainakin tähän mennessä on joka kerta onnistunut.
Aika junttia kyllä ajatella vielä noin :D Ei mitään tarvetta. Moni lentää viikottain. Eipä nekää mee sinne 3 tuntia aikasemmi ihmetteleen. Anna mä arvaan. Te ootte ostanu pakettimatkan, ja matkakohteena on Fuengirola, tai Kanarian saaret? XD
Kerran yritin olla nokkela ja menin kentälle puoli tuntia ennen lennon lähtöä. Lähtöselitys lyötiin kiinni just nokan edestä...
Vierailija kirjoitti:
Aika junttia kyllä ajatella vielä noin :D Ei mitään tarvetta. Moni lentää viikottain. Eipä nekää mee sinne 3 tuntia aikasemmi ihmetteleen. Anna mä arvaan. Te ootte ostanu pakettimatkan, ja matkakohteena on Fuengirola, tai Kanarian saaret? XD
Kuka muu idiootti kuin sinä ottaa päivän tai kahden työmatkalle ruumaan menevän matkalaukun, jos joka viikko lennät? On eri asia lentää ilman laukkua tai mennä priority turvatarkastuksesta pisteillä/business-lipulla.
AP taisi olla noviisi, joten älä häntä sotke tarinoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu idiootti kuin sinä ottaa päivän tai kahden työmatkalle ruumaan menevän matkalaukun, jos joka viikko lennät? On eri asia lentää ilman laukkua tai mennä priority turvatarkastuksesta pisteillä/business-lipulla.
AP taisi olla noviisi, joten älä häntä sotke tarinoillasi.
Hyvin kuule ehtii ruumaan menevänki laukun tunnissa droppaa. Ei siihe kolmee tuntii tarvita :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junatkin on aina myöhässä, että kannattaa varautua.
Ehkä ketjun pöljin kommentti.
Ai jaa? No sinä et ilmeisesti ole juurikaan käyttänyt junia pk-seudulla? Voin kertoa, että varsinkin talvella on erittäin mahdollista että vuoroja perutaan ja junat kulkevat miten sattuu. Kyllä todellakin kannattaa varautua tähänkin. T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinulla on täytynyt olla kaikkein kalleimmat full flex -liput. Niiden kanssa onnistuu vaihtaminen myös lennon lähdettyä.
Tavallisilla lipuilla joudut maksamaan uudet liput.
Mä jäin kerran junaan jumiin kahdeksi tunniksi kun joku idiootti jäi just sen junan alle jossa olin matkustajana. Ei sitä osannut ennustaa etukäteen, olisin muuten ottanut aikaisemman junan. Onneksi ei ollut kiire mihinkään sovittuun. Kaikkea voi sattua niin kannattaa aikaa varata ekstraa kun ootte lentokentälle menossa. Se vasta harmittaakin jos myöhästyy lennolta. Viisas mies sinulla!
Sun mies sopis mulle
Lentokentällä kannattaa olla mieluummin liian aikasin kun viime hetkellä. Joskus on tosi pitkät jonot. Kerran ainakin yks porukka tais myöhästyy siitä syystä lennolta ja riehuivat siellä infossa kun oltiin itse kentällä.
Meillä oli kerran 2 tunnin vaihtoaika Saksassa ja myöhästyttiin jatkolennolta. Aikaisempi lento oli niin myöhässä. Oli varattu Tjäreborgin kautta nämä, joten he korvasi uudet lennot Saksasta Helsinkiin.
Jos vaihtoehtoina on olla kentällä joko klo 13 tai klo 15, ottaisin aiemman junan, just in case. Mutta juna-asemalla ei tarvitse olla puolta tuntia ennen lähtöä, riittää, kun astuu on laiturilla junan saapuessa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinulla on täytynyt olla kaikkein kalleimmat full flex -liput. Niiden kanssa onnistuu vaihtaminen myös lennon lähdettyä.
No ei todellakaan ole, vaan kaikkein halvimmat paskat ihan liian tiukoilla vaihdoilla (jonka takia ne varmaan halpoja onkin), jonka takia niitä lentoja on niin monesti missattukin. Vähintään tusinan yötä on nuorena kloppina vietetty kentillä odottaen seuraavaa konetta jonka kyytiin mahtuisi.
Ja olet maksanut ne uudet liput itse. Ei ole lentoyhtiön ongelma että olet ottanut liian vähän vaihtoaikaa.
Me käydään ihan lomamatkoilla lentäen 3-4 kertaa vuodessa, ja aina mennään hyvissä ajoin kentälle. Mun mielestä on ihanaa fiilistellä tulevaa lomaa jo kentällä. Ostetaan matkalukemista, ehkä jotain karkkia lennolle, käydään kahvilla, tai vaikka syömässä odotellessa. Se on jo osa sitä matkaa meille. Kiire on ihan pers**stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole, vaan kaikkein halvimmat paskat ihan liian tiukoilla vaihdoilla (jonka takia ne varmaan halpoja onkin), jonka takia niitä lentoja on niin monesti missattukin. Vähintään tusinan yötä on nuorena kloppina vietetty kentillä odottaen seuraavaa konetta jonka kyytiin mahtuisi.
Ja olet maksanut ne uudet liput itse. Ei ole lentoyhtiön ongelma että olet ottanut liian vähän vaihtoaikaa.
No en todellakaan ole. Kai minä nyt tiedän paremmin omat reissuni kuin joku hevonvitun hupiukko mammapalstalta.
Kerran olen myöhästynyt lennolta, kun aloitin siirtymisen 5 tuntia ennen lähtöä kentälle, ja myöhästyin silti.
Miehesi on ihan oikeassa. Mieluummin pari tuntia liian aikaisin kentällä kuin päivä seuraavaa odotellessa.