IL: Vappu Pimiä kokkailee
Viikonlopun ruokaostokset mökille maksoivat 260 euroa.
Mukavahan se on kokkailla ja ostaa laadukkaat raaka-aineet suoraan tuottajalta, kun on miljonääri miehenä ja omatkin tulot satojatuhansia vuodessa.
Itse olemme köyhä eläkeläispariskunta ja tuo 260 euroa on meidän kuukauden ruokabudjetti.
Kommentit (22)
Se piirtää, jolla on liitua, joten suu suppuun köyhät.
Eiköhän tuo ole ihan normaalia keski- ja hyvätuloisilla. Laadukkaaseen ruokaan kannattaa vähän panostaa.
Hyvä vaan kun välillä esitellään rikkaidenkin ruokamenoja.
Enpä tiedä mitä ostaisin, jos olisi 260 euroa viikonlopun ruokiin. Lohta nyt ainakin pari kiloa ja paistijauhenlihaa. Erikoisen hyvää kahvia ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ihan normaalia keski- ja hyvätuloisilla. Laadukkaaseen ruokaan kannattaa vähän panostaa.
Mauttomuuden huippu pröystäillä tällaisina aikoina.
Kuinka monta ihmistä tuolla syöttää? Onko mukana juomat?
Melko vähänhän tuo on viikonlopuksi, jos syömässä on enemmän kuin kaksi henkilöä. Kahdelle tuo saattaa juuri ja juuri riittää, jos ostaa juomat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli siis VIIKONLOPUN ruuat eikä koko viikon. Lisäksi Vappendaali saa ilmaisia Ruokabokseja kaupallisena yhteistyönä ja kun IG-tarinoita seuraa niin viikolla syödään muiden tusinajulkkisten kanssa kalliita brunsseja ja iltaisin kokkaillaan pihvejä. Silti Vappu yrittää esittää niin jalat maassa olevaa ihmistä, vaikka sitä ei todellakaan ole.
Hänhän järjesti korona-aikaan isot ökyjuhlat ja lähti sen jälkeen lomalle Jenkkeihin 😝
Kyllähän he myös matkustavat paljon. Ei ollut Malediivien matkakaan halpa, taisi olla useampi kymppitonni.
Eikö he syö myös viikolla noita ruokia, jos osa menee suoraan pakkaseen.
Öyhö öyhö! Ihan peruskokoisen perheen normaali kauppalaskun summa. Kuulostaa ehkä yksin asuvalta kirpun kokoisesta mummelista kovalta. Lapset syö. Mies syö. Ja kyllä se vappukin näemmä syö.
Miksi tuo ei minusta ole edes paljon, jos esim neljä ihmistä kysymyksessä. Toki siitä saattaa jäädä vielä kotiin vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan kun välillä esitellään rikkaidenkin ruokamenoja.
Enpä tiedä mitä ostaisin, jos olisi 260 euroa viikonlopun ruokiin. Lohta nyt ainakin pari kiloa ja paistijauhenlihaa. Erikoisen hyvää kahvia ja suklaata.
Miksi ostaisit lohta, joka on nytkin edullista, maksaa jotain 15€/kg. Minä ostaisin kuha- tai ahvenfileitä n.38-45€/kg ja ostankin,
Mulla meni 60€ Lidlissä jolla syötän 6 henkeä kolme päivää. T.köyhä
Siinä on opiskelijan koko kuukausibudjetin verran laitettu ruokaan kerralla.
Syökööt syökööt ja juokoot. Kyllä sen näkee ilman mainostamistakin.
Tuo on henkeä kohden vähän yli 20€/pv. Kyllä mulla helposti menee tuo raha päivässä arkenakin. Lounas on jotain 13€ ja kaupasta ostan lisää.
Minä juon kaljaa tuolla hintaa koko viikonlopun.
Miksi sen pitää leuhkia? Mautonta.