Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN halua että mieheni lähtee työmatkalle opettamaan ihmistä joka on häneen ihastunut!!!

Vierailija
21.11.2006 |

Mitä voin tehdä, sanoa tms.

Tuntuu ihan sairaan pahalle ja matkaan menee 3-4 vrk ja yövytään hotellissa jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset pitäisi lailla kieltää. Hajoittaa perheet. Sinuna vaatisin miestä valitsemaan toisen työpaikan aika nopeaan tahtiin. En voisi sietää tuollaista pitemmän päälle. Sellaisen, jossa ei tarvitse matkustaa.

Vierailija
2/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni on rakastunut (ei mitään kevyttä ihastusta) mieheni työkaveri. Kyllä minullakin ahdistaa, kun he ovat työmatkoilla tai esim. pikkujouluissa, koska tiedän, että nainen taatusti vonkaa ja koittaa kaikki kikat, jotta saisi mieheni sänkyyn. On tehnyt monta suoraa ja epäsuoraa aloitetta.

Olen sanonut miehelle, että minua ahdistaa se, että he yhdessä ovat liikenteessä. En voi kun luottaa siihen, että mieheni ei mitään tee ja puhuu totta, kun sanoo, että ei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta. On pari baarireissua (asiakkaita mukana) jättänyt väliin, koska kokee tilanteen itsekin ärsyttävänä. Sanoi muun muassa kerran, että taitaa mennä asiakkaiden silmissä uskottavuus, jos vielä joutuu liikkumaan naisen kanssa jossain.

Äh, nää on tylsiä juttuja, mutta minkäs teet. Nainen on täysin estoton myös silloin kun minä olen mukana. Ihme akka. Aika monet pakit jo saanut. Toivottavasti jatkossakin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan muistuttaa miestä etten pidä astelmasta. en kai muuta voi.

ap

Vierailija
4/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin vituttaa nämä matkat! Ja joo-o ei matkannut kun alettiin oleen, joten en VALINNUT reissumiestä! : (

ap

Vierailija
5/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisiko sitä välttää?

Vierailija
7/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai sille voi mitään.

Mua huvittaa, kun eräs työkaverini on sellainen pikkujulkkis tietyissä piireissä, ja jotkut meidän työkaverit ja opiskelijat on enemmän tai vähemmän salaa sen faneja :)

Vierailija
8/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6 vai mikä olin

Vierailija
9/9 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpäläpä flirtille matkan aikana!

ap