Miksi haluan seurustella itseäni fiksumman miehen kanssa?
Kommentit (40)
Onko ap Ensitreffit alttarilla 2.0 -sarjan Vera? Hänkin kaipasi itseään älykkäämpää miestä, ja kuinkas sitten kävikään...
Vierailija kirjoitti:
Onko ap Ensitreffit alttarilla 2.0 -sarjan Vera? Hänkin kaipasi itseään älykkäämpää miestä, ja kuinkas sitten kävikään...
En ole.
Hypergamia.
pl. harvinaiset poikkeukset, mies ei saa olla naista:
- lyhyempi
- sirompi
- pienituloisempi
- vähävaraisempi
- alemmassa sosioekonomisessa asemassa
- tyhmempi
- vähemmän rohkea
- vähemmän aloitteellinen
- taitamattomampi käytännön asioissa
- alistuvampi seksuaalisesti
Näistä vaatimuksista tingitään jos naisen taso ei riitä täydelliseen mieheen, mutta ei siksi että nainen haluaisi olla miehen yläpuolella missään näistä asioista.
En haluaisi, saattaisi tulla jokin p.a.skiainen vastaan jo deittivaiheessa.
Onneksi olen itse älykäs nainen.
Viisaampi mies on turvaa naiselle. Viisauteen voi luottaa ja tietää aina pärjäävän. Ap siis hakee turvaa miehestä, enkä syytä tästä. Vaan se on enemmänkin hellyyttävää. Kyllä minulle kävisi kumppani joka voi turvautua apuuni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se älykäs mies saa sinulta?
Älykäs mieheni saa minusta virkistävää keskusteluseuraa, tasokasta asumista omakotitalossani, mukavasti sosiaalisuutta yhdistettynä liikuntaan, kun on päässyt mukaan harrastusporukoihini, tyydyttävän seksielämän, statuksen kohotusta (vakaassa parisuhteessa elävää miestä ei pidetä reppanana), ilmaista ruokaa ja kivaa seuraa yksinäisten iltojen tilalle. t. eri
ps. olen itsekin älykäs, mutta mies on vielä älykkäämpi
Niin minäkin haluaisin, vaan eipä ole vielä tähän 37 vuoden ikään mennessä tullut vastaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin vaan kun sellaista miestä ei ole olemassa.
Minä olen tavannut ja tiedän että heitä on olemassa, eivät vain huoli minua. Ap
Olisihan se kiva, ettei tuleva jälkikasvu vain kuolaisi suu auki katse tyhjyyteen suunnattuna.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen aina pitänyt älykkyyttä seksikkäänä. Etenkin matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. En usko, että itsekään olen ihan tyhmä. Minulla on tohtorintutkinto yhdestä luonnontieteestä ja harrastukseksi olen opiskellut 10 kieltä. Tykkään syvällisistä, analyyttisista keskusteluista. Tunnen vetoa fiksuihin miehiin.
Oletko siis se tyhmä ap?
En halunnut itseäni tyhmempää tai viisaampaa. Samantapainen tuntui harmi kyllä tylsältä. Yksin jäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen aina pitänyt älykkyyttä seksikkäänä. Etenkin matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. En usko, että itsekään olen ihan tyhmä. Minulla on tohtorintutkinto yhdestä luonnontieteestä ja harrastukseksi olen opiskellut 10 kieltä. Tykkään syvällisistä, analyyttisista keskusteluista. Tunnen vetoa fiksuihin miehiin.
Oletko siis se tyhmä ap?
Ei ole ap. Ei ole mitään tohtorintutkintoa minua.
Älykkyys ja käytännön hömelöys eivät ole toisiaan poissulkevia.