Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset työkaverit ottaa hermoille

Vierailija
21.02.2023 |

Minua ärsyttää työntekijät jotka tekee juosten kusten hommat.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman hännän nostajat ja pomon mielistelijät.

Vierailija
22/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat, kertovat muka totuuksia vaikka asioilla ei ole mitään todenperää. Nämä yleensä ovat johtoportaan suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikana palstailijat.

Vierailija
24/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidankylväjät ja jäkättäjät.

Jankkaajat.

Kyttääjät.

Sellaiset "tämä asia on tehty 10 vuotta näin, ja aion jatkaa näin huolimatta siitä, että se ei ole enää järkevää ja tehokasta" -tyypit.

Hitaat, jotka eivät pysty pistämään, tai halua laittaa, missään tilanteessa ja ikinä isompaa vaihdetta silmään, edes hetkellisesti.

Vierailija
25/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät, jotka kieltäytyvät oppimasta ja ottamasta vastuuta. Hieman turhauttavaa opettaa samaa perustason hommaa viidettätoista kertaa henkilölle, joka on ollut talossa melkein vuoden. Eikö kiinnosta vai eikö halua ottaa vastuuta?

Vierailija
26/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteinen mikromanageroija. Koko ajan etsii minulle hommia, ehdottelee ja työntää jotain aivan turhiakin juttuja syliini, nuohoaa koko ajan tilannetta ja huomauttelee että tuolla on tuokin valmis jne.

Yrittää huomauttelulla painostamaan minua pitämään tauotkin silloin kun hän haluaa ja tänäänkin pyrki manipuloimaan minut jäämään tekemään hiki hatussa hänenkin hommiaan jotka jäivät kesken kun työaika loppui. Se on aivan mahdoton ajatus kestää että jää tekemättömiä töitä.

Osaan kyllä työni ja hoidan hoidettavat asiat ajallaan sitten kun olen tehnyt sen työn jota olen juuri tekemässä.

Tuollainen natsittaminen ja holhoaminen uuvuttaa aivan täysin. Olin jo maanantaina aivan hajalla.

Vierailija
27/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat. Keksivät pitää lakisääteisten taukojen lisäksi omia taukoja. Valittavat joka käänteessä kuinka raskasta  vaikka tekevat vähemmän kuin toiset. 

Vierailija
28/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ei osaa puhua muusta kuin itsestään, lapsistaan ja aviopuolisostaan. Ne jotka ovat koko aika äänessä. Itsekkäät ihmiset.

Minua harmittaa kun olen usein äänessä. En tee sitä itsekkyyttäni. Minulla on taipumus pölistä, kun tunnen oloni epävarmaksi.

Vierailija
29/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaat ihmiset.

Minua taas ärsyttää nopeat ihmiset.

Riippuu tilasteesta. Jos kaupan lihatiskillä on äärimmäisen hidas työntekijä, niin kyllä se ärsyttää...mutta toisaalta päälle sähläävä kiirehtijä toimistotyössä käy myös hermoille.

Vierailija
30/30 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijät, jotka kieltäytyvät oppimasta ja ottamasta vastuuta. Hieman turhauttavaa opettaa samaa perustason hommaa viidettätoista kertaa henkilölle, joka on ollut talossa melkein vuoden. Eikö kiinnosta vai eikö halua ottaa vastuuta?

Toivottavasti et puhu juuri minusta. Olen ollut melkein vuoden töissä, oppimatta ehkä perusasioita, riippuu mihin lokeroon laitetaan. Osaan oikeasti sen tärkeimmän perustyön ja enemmänkin. Sitten sinunlainen henkilö ensin kehuu, jonka jälkeen isoon ääneen laukoo totuuksia siitä millainen olen ja mistä johtuu. Tällainen murentaa ammattitaitoisenkin uuden oppijan, uudessa työpaikassa. Nyt sitten vielä saikutan, jotta saan koottua itsetuntoni. Älä säikähdä, et päässyt tuhoamaan. Selviän tästä ja tulen takaisin😊