Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä asutte yksiössä, syöttekö oikeasti luonaan jossain ruokapöydän/pöydän äärellä?

Vierailija
21.02.2023 |

Mietin, olenko ainoa, koska muutin yksiöön 1 vuosi sitten ja ostin tänne pienen ruokapöydän, mutta en ole syönyt siinä varmaan kuin 3 kertaa ehkä vuoden aikana. Syön yleensä sängyn päällä mikä on varmaan aika noloa mutta mietin tekeekö muut näin :D

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina sohvalla tulee syötyä, mulla on sellainen kätevä sylipöytä. Mutta keitot yleensä syön pöydän ääressä. Polttelisi kyllä laittaa minijääkaappi tuohon sohvan viereen, että voisi sieltä kurotella kaljoja. Vessaan mennessä silti joutuu nousemaan sohvalta. Mitähän tuohon keksisi...

Vierailija
62/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina sohvalla tulee syötyä, mulla on sellainen kätevä sylipöytä. Mutta keitot yleensä syön pöydän ääressä. Polttelisi kyllä laittaa minijääkaappi tuohon sohvan viereen, että voisi sieltä kurotella kaljoja. Vessaan mennessä silti joutuu nousemaan sohvalta. Mitähän tuohon keksisi...

Sorsa my darling, sorsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ KESKUSTELUA! V...ttu ollaan varmasti maailman ainoa kansa joka syö ruokansa sängyssä tai sohvalla. Ei siinä kyllä muuta kuin einesruokaa syödä.

Eli nyt alkaa selvitä miksi on niin paljon sydän kuolemia! Porukka asuu niin pienissä asunnoissa ettei mahdu tekemään/syömään oikeaa ruokaa, eli leipää esim. tuskin kukaan sängyssä syöjä syö koskaan.

Meillä on 56 neliötä, hyvin mahdun tekemään ja syömään oikeaa ruokaa ja lähes aina teenkin ruokani itse. Syön myös leipää joka päivä. Syön sohvalla.

Vierailija
64/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ KESKUSTELUA! V...ttu ollaan varmasti maailman ainoa kansa joka syö ruokansa sängyssä tai sohvalla. Ei siinä kyllä muuta kuin einesruokaa syödä.

Eli nyt alkaa selvitä miksi on niin paljon sydän kuolemia! Porukka asuu niin pienissä asunnoissa ettei mahdu tekemään/syömään oikeaa ruokaa, eli leipää esim. tuskin kukaan sängyssä syöjä syö koskaan.

Haen useinkin leipää mukaan sänkyyn jos opiskelen tai katson leffoja läppäriltä :D

Vierailija
65/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies niin sorsalla pääsee pitkälle. Naiset joutuu luottamaan tenaan. Isommat hädät voi tehdä vaikka Tokmannilta saatuun ämpäriin.

Vierailija
66/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vähän liian pieni asunto jos pitää syödä SÄNGYSSÄ? Miksi te pilaatte elämänne asumalla lähes vankikoppien kokoisissa kopeissa? Otatte 30km etäisyyttä missä tahansa Suomen kaupungissa niin voitte syödä samoilla asumiskustannuksilla takkahuoneessa tai keittiössä sängyn sijaan.

Sit pitäis hommata auto, maksaa veroa siitä, ostaa bensaa/dieseliä tai ladata sähköllä.

Vastikkeet muutenkin vain 1600/vuosi missä elän + ei mitään omakotitalon ylläpito- ja huoltoriesoja. Muutenkin sinkun ihan turha hommata.

Tulee ruokailu aika kalliiksi jos tohon suunnitelmaan pitäis lähteä.

Entä muu mukavuus? Kyllä minulle saisi palkkani päälle maksaa 3tuon 1600€ kk että tekisin 24kk:n diilin 30m^2 pervekkeettomaan ja saunattomaan yksiöön.

Monissa yksiöissä on sauna, vielä useammassa parveke, etenkin uudisrakennuksissa.

En muuttaisi ikinä omakotitaloon jonnekin maaseudulle. Koko elämä menisi talosta ja pihasta huolehtimiseen ja joka paikkaan hemmetin pitkä matka.

Vierailija
67/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksiössä ja syön aamupalan, lounaan ja päivällisen ruokapöytäni ääressä.

Tosin viikoilla syön lounaan työpaikalla.

Vierailija
68/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kaikki ateriat jotka ylipäätään syön kotona, ruokapöydän ääressä. Mulla on yksiössä onneksi erillinen keittiö johon mahtuu ruokapöytä. 

Vierailija
69/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Minulla on pienehkö valkoinen ikean ruokapöytä, mutta ei huvita istua sen ääressä, koska silloin joutuu katselemaan ikkunasta vastapäisen kerrostalon seinää. Mieluummin syön työpöydän ääressä, tai sängyllä tai nojatuolissa istuen, joskus jopa seisaallaan. Kesäisin syön välillä parvekkeella, vaikka tiedän vastapäisen talon asukkaiden tuijottavan ja ohikulkijat kadulla paheksuvat.

Vierailija
70/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitten? Yksiössä asuessa söin yleensä pikkuisessa keittokomerossa hellan viereisellä tasolla tai sitten oli pieni pöytä.

Vierailija
71/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 99%:sti eli lähes aina pöydän ääressä. Katan itselleni aina kauniisti ruoan. Ruokahetki on omaa aikaani ja olen iloinen, että voin syödä ja että voin valmistaa ruokani itse. Minulla on ollut monenlaista vaivaa ja syöminen on ollut ongelma, on allergioita ynnä muuta. Siksi pyhitän sekä aamiaisen että päivällisen ruoalle ja olen kiitollinen siitä, että sitä on.

Ok, joskus harvoin syön illalla sohvalla, jos olen tullut tosi myöhään kotiin ja olen väsynyt. Katson televisiota samalla. Sängyssä en syö koskaan.

Vierailija
72/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Minulla on pienehkö valkoinen ikean ruokapöytä, mutta ei huvita istua sen ääressä, koska silloin joutuu katselemaan ikkunasta vastapäisen kerrostalon seinää. Mieluummin syön työpöydän ääressä, tai sängyllä tai nojatuolissa istuen, joskus jopa seisaallaan. Kesäisin syön välillä parvekkeella, vaikka tiedän vastapäisen talon asukkaiden tuijottavan ja ohikulkijat kadulla paheksuvat.

Miksi paheksuisivat? Anna tuijottaa, ehkä miettivät kuinka mukavaa olisi asua juuri sinun talossa. Itsellä ei ole parveketta, mutta joskus aurinkoisina päivinä pakkaan lounaan tai aamiaisen mukaan ja syön taloyhtiön sisäpihan pöytäryhmillä. Sinnekin näkee monesta ikkunasta, mutta eipä se minun ongelmani ole.

Vierailija
73/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pakista polviasennossa, valmiina jos vihollinen tulee tuuletusikkunasta.

Vierailija
74/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä syön ja välillä en

Vierailija
75/75 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaksiossa, mutta aika usein tulee syötyä sohvalla olkkarissa. Tai sängyssä teeveetä tuijotelle. Harvoin syön kyllä pöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän