Teemu Keskisarja PS:n ehdokkaaksi!
Nyt on kova taso!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d946c6-ed39-4f1c-80d3-5c69b8029…
Kommentit (215)
Lukekaa tuo juttu. Lukekaa hänen mielipiteistään. Allekirjoitan kaiken ihan täysin. Perssut on puolueena erittäin arveluttava, mutta niin alkaa olla helvetti kaikki muutkin puolueet. Ihan sekaisin kaikki enemmän tai vähemmän. Jos persuista saataisiin pahimmat öyhöt ja köyhille keppiä-tyypit korvattua fiksuilla ihmisillä niin ehkä niistä olisi jopa johonkin.
Nimeomaan. Nyt on tietäjien aikakausi. Heitä tarvitaan JOKA alalle. Politiikkaan vaan Teemu!
Vierailija kirjoitti:
Siitä hyvää esimerkkiä palstalaisille; vaimo on vassari ja mies bersu, osaavat silti elää sovussa keskenään.
Täällä tuskin on monellakaan tuollaisia eroavaisuuksia puolisonsa kanssa, eikä silti osata elää sovussa vaan puhutaan rumasti, levitellään puolison asioita ympäri nettiä, erotaan jne.
Paras ystäväni on kokoomuslainen, minä vassari. Meillä on hedelmällisiä keskusteluja ja molempien maailmankuva avartuu.
Onhan hän ollut ihan avoimesti per su jo vuosia. Ainakin kaikille tutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoutuuko Keskisarja irti rasismista?
Miksi vihaat valkoisia Suomen suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on tullut noista Keskisarjan tv-esiintymisistä ja muista julkisista esiintymisistä esim kirjamessuilla sellainen tunne, että miehelle taitaa kuppi maistua.
Kirjoistaan olen tykännyt kovasti.
Niin kauan ku pysyy alkoholin käyttö hanskassa, saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä hyvää esimerkkiä palstalaisille; vaimo on vassari ja mies bersu, osaavat silti elää sovussa keskenään.
Täällä tuskin on monellakaan tuollaisia eroavaisuuksia puolisonsa kanssa, eikä silti osata elää sovussa vaan puhutaan rumasti, levitellään puolison asioita ympäri nettiä, erotaan jne.
Paras ystäväni on kokoomuslainen, minä vassari. Meillä on hedelmällisiä keskusteluja ja molempien maailmankuva avartuu.
Ja töissä sä kysyt sun kaveriltas syötkö täällä vai pannaanko pakettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on tullut noista Keskisarjan tv-esiintymisistä ja muista julkisista esiintymisistä esim kirjamessuilla sellainen tunne, että miehelle taitaa kuppi maistua.
Terv. puoluetoveri Teuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. puoluetoveri Teuvo
Teuvolla nimenomaan ei pysy käyttö hanskassa.
Mutta Timo Soinilla pysyy.
Kukas tämä Keskisarjan vaimo on? Ilmeisesti uusi puoliso kuvioissa ja hänen kanssaan taaperoikäinen lapsikin. Ensimmäisestä vaimostaan erosi vuosia sitten, sen liiton lapset jo kai teinejä kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista!
Persut alkaa houkutella älykköjä. 👏👏
Jos seuraisit politiikkaa, tietäisit, että persujen Helsingin kaupunginvaltuuston edustajat ovat lähes pelkkiä juristeja. Ehdokkaissa on ollut professorejakin.
Vierailija kirjoitti:
Monesko ketju tämä on tästä aiheesta?
Ei kai vain Mr T itse niitä tehtaile?
Olen laittanu monta kertaa poistoon, niin tämänkin ketjun, ootellaan!
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävä uutinen. Arvostin hänen tapaansa käsitellä historiaa mutta tämä vie pohjan arvostukseltani. Ikävää.
Tämä taas ikävä kyllä kertoo juurikin sinusta itsestä paljon enemmän. Ai yhtäkkiä kaikki mitä hän on kertonut ja olet ollut samaa mieltä hänen kanssaan yhtäkkiä muuttuu turhaksi sanan helinäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Keskisarjan vaimo on? Ilmeisesti uusi puoliso kuvioissa ja hänen kanssaan taaperoikäinen lapsikin. Ensimmäisestä vaimostaan erosi vuosia sitten, sen liiton lapset jo kai teinejä kohta.
Se onkin tärkeä juttu. Kukaan vauvapalstailijoista ei olekaan tehnyt samoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävä uutinen. Arvostin hänen tapaansa käsitellä historiaa mutta tämä vie pohjan arvostukseltani. Ikävää.
Tämä taas ikävä kyllä kertoo juurikin sinusta itsestä paljon enemmän. Ai yhtäkkiä kaikki mitä hän on kertonut ja olet ollut samaa mieltä hänen kanssaan yhtäkkiä muuttuu turhaksi sanan helinäksi?
Tietysti muuttuu. Sillä ei ole väliä mitä sanoo vaan kuka sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Nyt on vaikeampi ilakoida persujen sivistymättömyydellä.
No ei tuo yhtään persujen keskimääräistä äo:ta nosta, joten ei teilläkään ole riemun päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko ketju tämä on tästä aiheesta?
Ei kai vain Mr T itse niitä tehtaile?
Olen laittanu monta kertaa poistoon, niin tämänkin ketjun, ootellaan!
Miksi tästä aiheesta ei saisi keskustella??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin tärkeä juttu. Kukaan vauvapalstailijoista ei olekaan tehnyt samoin..
Miten samoin? En ymmärtänyt kommenttia.