Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tarjota naiselle orgasmi peniksellä?

Vierailija
21.02.2023 |

Ongelma on se että en onnistu yrityksestä huolimatta tuottamaan naiselleni orgasmia penikseni avulla😔 toki sen voi muutenkin tehdä mutta minun ja hänen mielestään erityisesti se olisi mukavaa ja hänen pitkäaikanen ex jätkä tässä onnistui niin tunnen "pientä" alemmuutta etten itse samassa onnistu. Eli mua kokeneemmat neuvoja kehiin, onko jokin tietty asento tjtn jolla voisi onnistua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti huonolla menestyksellä, jos on tällainen 10/3 nakki.

m48

Vierailija
22/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin epäilen hieman, mahtoikonnaisesi saada sittenkään niin helpolla exänsäkään kanssa. Mutta sai tai ei, niin eihän sellaista kannata kumppanille mainostaa, seksistä häviää nautinto ja tilalle tulee riittämättömyyden tunteet ja suorittaminen.

Minun vinkit on samat kuin jo alussa mainittu: käsillä/suulla klitoriksen hyväkly ihan reunalle saakka. Tai jos naisesi tykkää, niin rintoja hyväilemällä saa myös osan naisista aivan kiimaiseksi (itse saan orgasminkin nännejä hiplailemalla).

Ja sitten tärkein: tärkein sukuelin eli aivot on avainasemassa, eli kun nainen on virittyneenä seksitunnelmaan ja on henkisesti äärimmäisen halukas, niin ehdottomasti se on oaras ja varmin (ja ainoa) tie orgasmiin. Eli mistä kiihottuu? Alistaminen, alistauminen, jokin tietty fantasia?

Useimmilla naisilla, väittäisin, omat halut syntyy/vahvistuu siitä, kun kokee olevansa haluttu miehensä silmissä ja näkee, kuinka mies kiihottuu naisesta itsestään. Tämä on tärkeä! Eli anna näkyä, miten seksikkäänä naistasi pidät ja kuinka itse nautit seksistänne. Suorittamismentaliteetti pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kiusaat naista "viemällä reunalle asti", miksei loppuun saakka? Vai onko se MIEHELLE niin jumalattoman tärkeetä saada se sillä kalulla, mukamas.

Vierailija
24/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kiusaat naista "viemällä reunalle asti", miksei loppuun saakka? Vai onko se MIEHELLE niin jumalattoman tärkeetä saada se sillä kalulla, mukamas.

Miehelle on tärkeää saada orgasmit annettua sillä tavalla kuin nainen haluaa. Ja varmuuden vuoksi selvennyksenä, sillä tavalla kuin se nainen haluaa, jolle orgasmia ollaan antamassa.

Näin ainakin meillä päin.

Vierailija
25/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nainen siis käytännössä sanoi? Tarkoittiko vaikkapa lelujen kanssa tai että sai joskus ja jouluna? Jos teillä tuore suhde, niin johan sekin vaikuttaa asiaan.

Vierailija
26/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan läiskisin päin näköä, jos mies jättäs minut johonkin reunalle, se menee niin helposti ohi ja torsoksi...kuka saat.na sen on kekesinyt että yhdynnässä pitää saada, sitäpaitsi se klitoris on jokatapauksessa sen tuoja.

Vierailija
27/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan läiskisin päin näköä, jos mies jättäs minut johonkin reunalle, se menee niin helposti ohi ja torsoksi...kuka saat.na sen on kekesinyt että yhdynnässä pitää saada, sitäpaitsi se klitoris on jokatapauksessa sen tuoja.

Kun vaimo on keksinyt, niin sillä menty.  Miehelle jäänyt siten opetella taito oikeaan ajoitukseen. Pitää olla aika tyhmä mies joka ei vaimonsa haluja halua noudattaa orgasmin saamisessa.  Ja ei, klitorikseen ei ole koskettu, eikä voitukaan, kun niin tiukasta häpyjen välissä purituksessa. 

Vierailija
28/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vinkit on samat kuin jo alussa mainittu: käsillä/suulla klitoriksen hyväkly ihan reunalle saakka. Tai jos naisesi tykkää, niin rintoja hyväilemällä saa myös osan naisista aivan kiimaiseksi (itse saan orgasminkin nännejä hiplailemalla).

Ja sitten tärkein: tärkein sukuelin eli aivot on avainasemassa, eli kun nainen on virittyneenä seksitunnelmaan ja on henkisesti äärimmäisen halukas, niin ehdottomasti se on oaras ja varmin (ja ainoa) tie orgasmiin. Eli mistä kiihottuu? Alistaminen, alistauminen, jokin tietty fantasia?

Useimmilla naisilla, väittäisin, omat halut syntyy/vahvistuu siitä, kun kokee olevansa haluttu miehensä silmissä ja näkee, kuinka mies kiihottuu naisesta itsestään. Tämä on tärkeä! Eli anna näkyä, miten seksikkäänä naistasi pidät ja kuinka itse nautit seksistänne. Suorittamismentaliteetti pois!

Tätä samaa täällä monesti kirjoittanut, miehen vastuuta tyydyttämisessä. Ensimmainitut on tekniikkaa, mutta kaikista tärkeintä on vaikuttaa naisen mielialaan, jotta orgasmit on ylipäätään mahdollisia. Mitä kiimaisemmaksi saa naisen, sen helpommin ja varmemmin nainen saa orgasmin.  Etukäteen hyvin suunniteltu, kiihoitettu on jo puoliksi saatu orgasmi. Jossain laulussa  sanottiin, että sano  se jo  aamulla naiselle, jos haluat illalla seksiä.

Vierailija
29/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa suhteessa saattaa jännittää ja luottamus ei ole veilä vahvaa. Orkku lähtee kuitenkin aivoista ja tilanteeseen heittäytymisestä. Asiasta ei kannata ottaa paineita ja tehdä siitä isoa ongelmaa.

Vierailija
30/30 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaatii paksun peniksen ja taitavan käyttäjän. Olen lauennut yhdynnällä vain kolmen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi