Kuinka tarjota naiselle orgasmi peniksellä?
Ongelma on se että en onnistu yrityksestä huolimatta tuottamaan naiselleni orgasmia penikseni avulla😔 toki sen voi muutenkin tehdä mutta minun ja hänen mielestään erityisesti se olisi mukavaa ja hänen pitkäaikanen ex jätkä tässä onnistui niin tunnen "pientä" alemmuutta etten itse samassa onnistu. Eli mua kokeneemmat neuvoja kehiin, onko jokin tietty asento tjtn jolla voisi onnistua?
Kommentit (51)
Minäkin epäilen hieman, mahtoikonnaisesi saada sittenkään niin helpolla exänsäkään kanssa. Mutta sai tai ei, niin eihän sellaista kannata kumppanille mainostaa, seksistä häviää nautinto ja tilalle tulee riittämättömyyden tunteet ja suorittaminen.
Minun vinkit on samat kuin jo alussa mainittu: käsillä/suulla klitoriksen hyväkly ihan reunalle saakka. Tai jos naisesi tykkää, niin rintoja hyväilemällä saa myös osan naisista aivan kiimaiseksi (itse saan orgasminkin nännejä hiplailemalla).
Ja sitten tärkein: tärkein sukuelin eli aivot on avainasemassa, eli kun nainen on virittyneenä seksitunnelmaan ja on henkisesti äärimmäisen halukas, niin ehdottomasti se on oaras ja varmin (ja ainoa) tie orgasmiin. Eli mistä kiihottuu? Alistaminen, alistauminen, jokin tietty fantasia?
Useimmilla naisilla, väittäisin, omat halut syntyy/vahvistuu siitä, kun kokee olevansa haluttu miehensä silmissä ja näkee, kuinka mies kiihottuu naisesta itsestään. Tämä on tärkeä! Eli anna näkyä, miten seksikkäänä naistasi pidät ja kuinka itse nautit seksistänne. Suorittamismentaliteetti pois!
Miksi ihmeessä kiusaat naista "viemällä reunalle asti", miksei loppuun saakka? Vai onko se MIEHELLE niin jumalattoman tärkeetä saada se sillä kalulla, mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kiusaat naista "viemällä reunalle asti", miksei loppuun saakka? Vai onko se MIEHELLE niin jumalattoman tärkeetä saada se sillä kalulla, mukamas.
Miehelle on tärkeää saada orgasmit annettua sillä tavalla kuin nainen haluaa. Ja varmuuden vuoksi selvennyksenä, sillä tavalla kuin se nainen haluaa, jolle orgasmia ollaan antamassa.
Näin ainakin meillä päin.
Mitä se nainen siis käytännössä sanoi? Tarkoittiko vaikkapa lelujen kanssa tai että sai joskus ja jouluna? Jos teillä tuore suhde, niin johan sekin vaikuttaa asiaan.
Minä varmaan läiskisin päin näköä, jos mies jättäs minut johonkin reunalle, se menee niin helposti ohi ja torsoksi...kuka saat.na sen on kekesinyt että yhdynnässä pitää saada, sitäpaitsi se klitoris on jokatapauksessa sen tuoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan läiskisin päin näköä, jos mies jättäs minut johonkin reunalle, se menee niin helposti ohi ja torsoksi...kuka saat.na sen on kekesinyt että yhdynnässä pitää saada, sitäpaitsi se klitoris on jokatapauksessa sen tuoja.
Kun vaimo on keksinyt, niin sillä menty. Miehelle jäänyt siten opetella taito oikeaan ajoitukseen. Pitää olla aika tyhmä mies joka ei vaimonsa haluja halua noudattaa orgasmin saamisessa. Ja ei, klitorikseen ei ole koskettu, eikä voitukaan, kun niin tiukasta häpyjen välissä purituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vinkit on samat kuin jo alussa mainittu: käsillä/suulla klitoriksen hyväkly ihan reunalle saakka. Tai jos naisesi tykkää, niin rintoja hyväilemällä saa myös osan naisista aivan kiimaiseksi (itse saan orgasminkin nännejä hiplailemalla).
Ja sitten tärkein: tärkein sukuelin eli aivot on avainasemassa, eli kun nainen on virittyneenä seksitunnelmaan ja on henkisesti äärimmäisen halukas, niin ehdottomasti se on oaras ja varmin (ja ainoa) tie orgasmiin. Eli mistä kiihottuu? Alistaminen, alistauminen, jokin tietty fantasia?
Useimmilla naisilla, väittäisin, omat halut syntyy/vahvistuu siitä, kun kokee olevansa haluttu miehensä silmissä ja näkee, kuinka mies kiihottuu naisesta itsestään. Tämä on tärkeä! Eli anna näkyä, miten seksikkäänä naistasi pidät ja kuinka itse nautit seksistänne. Suorittamismentaliteetti pois!
Tätä samaa täällä monesti kirjoittanut, miehen vastuuta tyydyttämisessä. Ensimmainitut on tekniikkaa, mutta kaikista tärkeintä on vaikuttaa naisen mielialaan, jotta orgasmit on ylipäätään mahdollisia. Mitä kiimaisemmaksi saa naisen, sen helpommin ja varmemmin nainen saa orgasmin. Etukäteen hyvin suunniteltu, kiihoitettu on jo puoliksi saatu orgasmi. Jossain laulussa sanottiin, että sano se jo aamulla naiselle, jos haluat illalla seksiä.
Uudessa suhteessa saattaa jännittää ja luottamus ei ole veilä vahvaa. Orkku lähtee kuitenkin aivoista ja tilanteeseen heittäytymisestä. Asiasta ei kannata ottaa paineita ja tehdä siitä isoa ongelmaa.
Itselläni vaatii paksun peniksen ja taitavan käyttäjän. Olen lauennut yhdynnällä vain kolmen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimi seuraava:
Nainen selällään, mies kyljellään. Työntöjä sisään ja ulos, mutta välillä se "vahingossa lipsahtaa" ulos niin, että limainen kulli osuu vakoon ja hieroo klittaa.
Selkee trolliiiiii
Logistisesti mahdoton asento. t. nainen
Kuka saat.na sen on kekesinyt että yhdynnässä pitää saada, sitäpaitsi se klitoris on jokatapauksessa sen tuoja.
Varmaan nainen on keksinyt, koska vaginaorgasmi on paljon taivaallisempi kuin klitoris-orgasmi vaikka nuolemalla.
Penis kääntää psyykenkin nurin ja tunteet nousevat pintaan. En ole koskaan itkenyt onnesta klitoris-orgasmin jälkeen mutta penis vaginassa -orgasmin jälkeen kyllä. Siinä tapahtuu jotain ihmeellistä kommunikaatiota miehen ja naisen välillä.
Klitoris on muutakin kuin se pieni kieli, siihen kuuluu muun muassa paisuvaiskudos, jonka sisäiset rakenteet täyttyy kiihottuessa verellä ja turpoaa, mikä muistuttaa peniksen erektiota. Eli penis hieroo liikkuessaan näitä klitoriksen sisäisiä osia.
Itselleni ainakin peniksen paksuus meinaa enemmän kuin sen pituus. Paksu ja lyhyempi penis voi olla tehokkaampi yhdynnässä kuin pitkä ja laiha penis.
Nuorena minunkin oli vaikea saada vaginaorgasmeja, nuorilla naisilla on paljon estoja oman kehon suhteen nykyään. Nyt yli viisikymppisenä tilanne on toinen.
Itse asiassa 1970-luvulla nuoret naiset sai enemmän orgasmeja kuin nykyajan nuoret naiset, kertoi Finnsex-tutkimus.
Yksi seksiterapian muoto naisille, joilla on orgasmivaikeuksia:
kumppanin kanssa makoillaan sängyllä vaikka vaatteet päällä ja halaillaan, suudellaan, mutta genitaaleihin ei saa koskea.
Seuraava vaihe myöhemmin: ollaan alasti ja sama: halaillaan ja hyväillään mutta ei genitaaleja. Edelleenkään ei edetä yhdyntään.
Kun rentoutumisen aste useiden sessioiden jälkeen alkaa olla riittävä yhdyntään, voidaan edetä genitaalien kosketteluun, mutta ei edelleenkään yhdyntään.
Siihen sitten viimeisissä sessioissa.
Mies haluaa, että hyväilen kaluaan käsin, tai suulla. MInä haluan samaa hyväilyä ja ihan orgasmiin asti. Ja mitä tulee orgasmien voimakkuuteen, eivät miehet siinä ole asiantuntijoita! Nainen itse tietää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkään en saa vaimolle orgasmia pelkällä peniksellä, mutta kun lähetyssaarnaaja-asennossa työnnyn sisään ja samaan aikaan hieron klitorista, niin silloin vaimo saa usein orgasmin. Eli tarvitaan sekä penistä että sormea...
En kyllä ymmärrä, että miten sää sitö klitorista hiplaat lähärissä? Röhnötätkö painollasi naisen päällä käsi siellä jalkovälissä? Tuossahan kyllä voit vielä sitten toisen käden sormia lykkiä persiiseen.
Poljet naama punaisena naista, kuin tulpatonta mopoa, niin kyllä se kohta alkaa puhumaan kielillä. Jos ei taju ole nautinnosta mennyt, niin polvillaan edessäsi kiitosta sopertaa.
Jokainen on vastuussa omistaan, Joten unohda koko miettiminen. Pane ja nauti.
Meillä onnistuu lähärissä. Riittävän tiukka asento vaan ja rauhallisesti. Tosin tätähän on täällä halveksittu, niin ei enempää.
En kyllä ymmärrä, että miten sää sitö klitorista hiplaat lähärissä? Röhnötätkö painollasi naisen päällä käsi siellä jalkovälissä? Tuossahan kyllä voit vielä sitten toisen käden sormia lykkiä persiiseen.
Riippuu mitä arvostetaan, eli, onko se miehen orgasmi se pääasia, vaiko naisen. Meillä mies panee lusikasssa, jolloin on hyvin helppoa samalla kiihoittaa naisen klitorista.
Koska mies ei ole itsekäs, usein tekee ihan ilman mitään panemsta...samoin teen minä miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkään en saa vaimolle orgasmia pelkällä peniksellä, mutta kun lähetyssaarnaaja-asennossa työnnyn sisään ja samaan aikaan hieron klitorista, niin silloin vaimo saa usein orgasmin. Eli tarvitaan sekä penistä että sormea...
En ole sama, mutta sanoisin, että polvihollilla kun nainen on tyyny pyllyn alla.
Todennäköisesti huonolla menestyksellä, jos on tällainen 10/3 nakki.
m48