Aaah, yli huomenna alkaa kymmenen päivän hiihtoloma!
Kommentit (9)
Missä opinahjossa aikuispuolella on Hiihtoloma?
Yliopistossa opiskelevalla lapsellani ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Missä opinahjossa aikuispuolella on Hiihtoloma?
Yliopistossa opiskelevalla lapsellani ei ole.
Amkissa 😁
-ap
Kannattaa opiskella sellaiselle alalle, josta tykkää oikeasti. Ei ole siis hyvä tyytyä mihinkään tässäkään asiassa. Sen jälkeen, kun on oikealla alalla, josta pitää paljon, on hyvä miettiä työpaikkaa ja mennä vain sellaiseen paikkaan, jossa viihtyy. Huonoon ei kannata tyytyä silloinkaan, vaan vaihtaa mielummin kuin tyytyä vastenmieliseen.
Kun on hyvässä työpaikassa rakastamallaan alalla, niin töitä on mukava tehdä. Töitä on kuitenkin hyvinkin se kahdeksan tuntia arkipäivässä viitenä päivänä seitsemästä, joen se muodostaa hyvin ison osan elämästä. Jos siis huomaa, että lomista ja niiden odottamisista tulee isompi asia kuin töissä viihtyvyydestä, niin jotain on mennyt pieleen ja valinnat eivät ole olleet ehkä ihan parhaita. Lomat ovat ihania, mutta työn pitäisi olla myös mieleistä.
Itse olen onnellisesti töissä alalla, josta pidän todella paljon ja työpäiväni ovat joka ikinen mukavia. Näin sen kuuluu mennä, kotona vapaat ja lomat ovat tietenkin ihania, mutta töissäkään ei ole huono olla.
Pe alkaa talviloma mulla. Hiihtää en aijo.
Käytä lomasi oikeinkirjoituksen opettelemiseen, prkleen tollo!
Mulla on 17 päivää maalis-huhtikuun vaihteessa. Ja ihan töistä ja ihan palkallista ja meinaan jopa hiihdellä Lapissa.
Opiskeluaika on ihmisen parasta aikaa, tosin sen ymmärtää vasta sitten joskus myöhemmin.