Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Medistaff kokemuksia

Tyytyväinen
21.02.2023 |

Olen tehnyt tunnollisesti töitä ja saanut jopa 5000 euron kuukausitienestit ja lisäksi työsuhdeauton. Palvelu pelaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyviä kokemuksia myös kyseisestä firmasta. Vuoden alusta olen ollut heidän listoilla, eikä ole yhtään valittamista. Kaikki sujuu erittäin hyvin ja mukavia tyyppejä töissä. 

Vierailija
2/8 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt Medistaffilla töitä kohta vuoden kotihoidossa, homma pelaa. Palkka on huomattavasti parempi kuin muualla ja työsopimus selkeä. Millonka kunnat herää ja alkaa maksaa hoitajille kunnon palkat ettei kaikki karkaa yksityisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia 2024 medistaffista työnantajana?  

Vierailija
4/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos sairastuu?

Vierailija
5/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin halukas työskentelemään Medistaffilla loppuvuodesta ja tämän vuoden alusta. Otin heihin yhteyttä cv:n kera ja olin valmis aloittamaan työt täysillä tunneilla, he mainostivat sivuillaan kahta minulle sopivaa paikkakuntaa joissa töitä olisi tarjolla, ilmaisin että voisin työskennellä toisessa tai sitten vaihdellen molemmissa. Hakemukseeni ei kuitenkaan vastattu, kuukauden kuluttua laitoin sähköpostiviestin kun mainokset pyörivät edelleen somessa sekä heidän nettisivuillaan, siihen he vastasivat ettei töitä ole tarjolla tällä hetkellä. Vaikka mainostivat. Omituista, olen lääkeluvallinen sekä 7v työkokemuksen omaava enkä saanut edes yhteydenottoa.

Vierailija
6/8 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todennäköisesti olet töissä kunnalla jonne hait? Ne ei voi palkata sua sille kunnalle, mutta keksivät sulle siitä tekosyitä koska lain mukaan työntekijällä on oikeus valita kenelle työskentelee. Koko firma on aivan uskomatonta huuhaata ja ikinä en tuohon puljuun koskisi. Ne on ne toimiston kaverit palstoilla kirjottelemassa hyviä kokemuksia. Niissä on osassa samat kirjoitusvirheetkin.

Vierailija
7/8 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt Medistaffin kautta jo hetken Uudenmaan alueella eri paikoissa ja aina on kaikki toiminut hyvin! 

Vierailija
8/8 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 8 heidän autoaan, josta jokainen hajonnut käsiin. Mm airbag valot palaa, moottori valot palaa, lähes kaikki palkat laskettu väärin tietysti alakanttiin. Valehtelua sopimuksista. Porvoon kotihoidossa luvattiin vuorot syyskuulle joita ei töihin mennessä ollutkaan olemassa ja näin ollen jäin tyhjän päälle. Niin ala arvoista toimintaa että ei ikinä enää. Vuoden sinnittelin. Mainostavat työpaikkoja joita todellisuudessa ei ole olemassa. Mm Espoo, sipoo jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi