Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Speden Pikkupojat. Aivan pelotti niiden hyppely.
Kekkonen, Urho Kaleva. Pelkäsin. Valvoin yöt. Ei ollut telkkaria. Radiosta vahingossa joskus kuulin.
Aika montakin, mistä en ole pitänyt. Muumit, Titi-nalle ja Peppi Pitkätossu.
Olen inhonnut Roope Ankkaa koko ikäni. Lapsena, alle kouluikäisenä minulle tuli Aku Ankka ja tilaus lopetettiin tästä syystä. Roope Ankka oli mielestäni nuuka , ahne ja ilkeä. Samat luonteenpiirteet ihmisissä inhottavat vieläkin minua yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Olen inhonnut Roope Ankkaa koko ikäni. Lapsena, alle kouluikäisenä minulle tuli Aku Ankka ja tilaus lopetettiin tästä syystä. Roope Ankka oli mielestäni nuuka , ahne ja ilkeä. Samat luonteenpiirteet ihmisissä inhottavat vieläkin minua yli kaiken.
Tietenkin vauvapalstan sossupummit pitävät enemmän Aku Ankasta, matalasti koulutetusta, margariinitehtaalla työskentelevästä velkaantuneesta luuseri yh-isästä.
Roope-setä ja Hannu-hanhi, en pidä niistä aikuisenakaan.
Noita-akat olivat pelottavia ja ovat sitä edelleenkin.
Katto Kassinen, Hilarius Hiiri, Mikko Mallikas, Kaapo, Hannu Hanhi ja Mikki Hiiri.
Nämä tuli ensimmäisinä mieleen.
Lapsena katsoin Ihmemaa Oz elokuvan ja siinä oli se vihreäkasvoinen noita-akka. Näin painajaisia monet kerrat. Edelleen kammottava.
Pelle positiivi, sellainen sätkyntä päällä koko ajan että epäilyttää aineet ja annostelu, ja vitsi on sitä että sanoo monotonisesti "heh heh" minkä tahansa lauseen lopuksi.
Iines tietysti, mokoma moraaliton horoperse!
Äitini on myöhemmin muistellut, miten inhosi Ti-ti Nallea ja Hilarius Hiirtä meidän lapsuudessamme. Kuulemma meni kylmät inhotuksen väreet selkäpiissä, kun niiden ääni kantautui olohuoneesta aamiaispöytään. :D
Äitiäni ärsytti niiden lässytys, ja tapa, jolla ne aliarvioivat lasten älykkyyttä. Näin jälkikäteen ajateltuna jaan saman mielipiteen, mutta me ysärilapset katsoimme kaikkea lapsille suunnattua mitä TV:stä tuli.
Peppi Pitkätossu, Annika ja Tommi.
Nikke Knackerton, pikkutuhma salapoliisi. En lapsena tajunnut tästä mitään, aikuisena en pystynyt lakata nauramasta. Veljen vaimon kanssa katsottiin ja hirnuttiin näille kun tutti-ikäiset veljen lapset ja muita vieraita oli kylässä. Eräs kiinalainen rouva loukkaantui meille, oli kai hänen lapselleen liian huonoa huumoria.
🇺🇦🇮🇱
Ainakin Tipiä ja Jerry-hiirtä. Olen aina tykännyt kissoista ja piirretyt missä kissat esitetään pahiksina ja hiiri tai lintu vetää kissoja turpaan ei ollut kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.
Pedro Hietanen! Sain kasetin näitä lastenlauluja tädiltäni. Nämä miehethän oli ihan kännisen kuuloisia. Ja varmaan olivatkin.
🇺🇦🇮🇱
arja-täti ja "namu - eiku - pelimannisetä, soitatko meille (illalla 9 jälkeen, kun ukko on vuorotyössä)?"
Muumit. Ne puistattaa vieläkin.
Batman. Aikuinen mies leikki pikkupoika Robinin kanssa lastenvaatteissa.