Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö puolen vuoden jälkeen olla jo rakastunut?

Vierailija
21.02.2023 |

Jos on jo 6kk ollut tiivistä tapailua, toisen luona on tavaroita hammasharjasta ja vaatekerrastoista lähtien, niin pitäisikö tässä alkaa jo rakastumaan? Vai pitäisikö hälytyskellojen soida tunteiden puuttumisella?

Ollaan noin keski-ikäisiä, molemmat jo toisella kierroksella. Molemmat haluaa pitää omat asunnot ja edetä rauhassa. Ja toisen kanssa on todella hyvä olla.

Tämmöistäkö tämä kypsä deittailu sitten on, ei enää tunteiden suurta ilotulitusta ja vuoristorataa draamoineen? Iski tänä aamuna paniikki 😱

N38

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakastumisen tunne pakollinen parisuhteelle vai riittääkö rakastaminen?

Vierailija
22/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi tää oli hyvä kysymys 🤨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . .

Vierailija
24/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastamisen pitäisi riittää pitkässä juoksussa. Rakastuminen ei kuitenkaan ole ikuisesti jatkuva prosessi.

Mutta rakastaako toinen (tai kumpikin) sitten tarpeeksi. Exäni ei nähtävästi rakastanut, vaikka olin valmis luopumaan vapaudestani loppuelämäkseni. 

Vierailija
25/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastamisen pitäisi riittää pitkässä juoksussa. Rakastuminen ei kuitenkaan ole ikuisesti jatkuva prosessi.

Mutta rakastaako toinen (tai kumpikin) sitten tarpeeksi. Exäni ei nähtävästi rakastanut, vaikka olin valmis luopumaan vapaudestani loppuelämäkseni. 

Luopumaan vapaudestasi? Upea suhde.

Vierailija
26/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään sääntöä ole. 

Vierailija
27/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luopumaan vapaudestasi? Upea suhde.

No huono sanamuoto. Ja upeus jäi lopulta puuttumaan.

Olen päätymässä siihen, että kestävä rakkaus-parisuhde on nykymaailmassa mahdottomuus.

Vierailija
28/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä rakkautta vai haluatko rakastumista. Niisä on ero. Moni ihminen ajattelee, että ihastuminen/fyysinen intohimo = rakkaus. Nuo ovat kuitenkin toisistaan irrallisia asioita. Rakkaus tulee jos on tullakseen oli ihastumista alkuun tai ei.

Miettisin myös sun tilanteessa, että mitä sä haluat suhteelta. Haluatko sä oikeesti draamaa ja tunnekuohuja? Vai haluatko sä tasapainoisen suhteen? Itse kun ajattelen, että riitoja tietysti tulee ennemmin tai myöhemmin, mutta draamat saati jatkuvat sellaiset eivät kuulu parisuhteeseen. Itse haluaisin tasaisen suhteen jossa on hyvä olla. Sutinaakin tietysti tarpeeksi, mutten kaipaa perhosia mahaan. Enemmänkin tunnetta, että yhdessä on kiva olla mutta niin on myös erikseen. Ja kun ollaan oltu erillään on kiva viettää aikaa yhdessä jne.

Vierailija
29/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ihan mukavaakin aikansa sietää. Jätin sellaisen viiden vuoden jälkeen, koska kaikki oli latteaa, eikä tehty lopulta mitään edes yhdessä. Nykyisen kun tapasin, niin tiesin heti ja rakastuin kovaa. Edelleen olen rakastunut yli 13 vuoden jälkeen.

Vierailija
30/30 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se käy raskaaksi jos pitää aina vaihtaa jos arki tulee vain tavalliseksi.