Miten uskoon?
Haluaisin tulla uskoon, yritän rukoilla mutta tuntuu etten saa mitään vastausta:( Uskon todella Jeesukseen.ja raamattuun.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin. Uskovaiset on niin onnellisia. Kuin uskostaan humaltuneita. Joku uskovainen sanoikin joskus,että uskosta saa humaltua muttei viinasta.
Ei tästä kyllä koskaan humalaan tai hurmokseen ole tullut. Ehkä helluntailaisilla voisi olla sellaista riehakkaampaa menoa.
Eikä aina ole edes kivaa, varsinkaan kun lukee esim. uskontoja sivuavia keskusteluja, joissa lähinnä haukutaan ja marginalisoidaan. Kakkosluokan kansalaisiahan tässä ollaan nykyään.
"Minun mielestäni kannattaa alkaa käydä seurakunnassa"
Teen kolmivuorotyötä ja en mihinkään messuihin jaksa lähteä edes vapaapäivänä.
Jeesus on varmasti ollut olemassa mutta oliko hän sellainen ihmeiden tekijä kuin uskovat väittävät on eri juttu. Historian kirjoissa kovin vähän puhutaan Jeesuksesta. Kyllä minäkin uskon johonkin. Olkoon se sitten nimeltään Jumala. En tiedä onko Jumala persoona vai epäpersoona. Olen lapsesta asti uskonut mutten ole samalla tavalla uskossa kuin ns.uskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on varmasti ollut olemassa mutta oliko hän sellainen ihmeiden tekijä kuin uskovat väittävät on eri juttu. Historian kirjoissa kovin vähän puhutaan Jeesuksesta. Kyllä minäkin uskon johonkin. Olkoon se sitten nimeltään Jumala. En tiedä onko Jumala persoona vai epäpersoona. Olen lapsesta asti uskonut mutten ole samalla tavalla uskossa kuin ns.uskovaiset.
Raamatustahan tuo selviää.
Minun mielestäni kannattaa alkaa käydä seurakunnassa. Itselleni su aamun messu on kyllä liian aikainen, mutta onneksi niitä on nykyisin eri aikoihin.