Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PRKL!! Apteekin täti ei suostunu myymään muuta kuin panadol suppoja

Vierailija
21.11.2006 |

Kävin siis äsken hakemassa lapselle varuiksi suppoja, kun huomenna on rokotus edessä ja nostaa yleensä kuumeen.

Kerroin tädille lapsen iän ja painon, ja pyysin saad asopivia suppoja, joiden merkkiä en nyt muistanut, mutta paketin nähdessäni tietäisin kyllä.

Keskustelu eteni jotrakuinkin näin:

-" No panadolia on tapana myydä tällaisissa tilanteissa"

-" Minä tahtoisin kyllä niitä edullisempia, joissa on se sama vaikuttava aine"

-" No mutta kun panadolia on tapana myydä tällaisissa tilanteissa"

-" jos saisin nyt vaan niitä toisia"

-" no sitä panadolia kyllä käytetään tuohon!"

AAARGHH! Olen ennekin ostanut kyseisetä apteekista sitä edullisempaa merkkiä, ja se toimii vallan hyvin silloin harvoin kun sitä tarvitaan, mutta nyt ei kertakaikkiaan vaan täti sitä suostunut myymään. En ehtinyt jäädä enempää jankkaamaan asiasta, vaan ostin sen pakko-myydyn panadol paketin, mutta kyllä korpeaa!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä apteekissa ei lääkkeet ole avohyllyissä, ainakaan vauvojen lääkkeet, vaan ne on siellä tiskin takana, eli pitää pyytää armeliasta tätiä sieltä tahtomansa antamaan.

Ja totta sekin, että luotan aika paljon suomen rokotusjärjestelmään, ja rokotutan lapseni ihan hyvillä mielin. Kyllä ne viimekerrallakin kertoivat mitä tuleman pitää, mutta muistini on mitä on.

Mutta hienosti lähti tämäkin keskustelu ihan raiteiltaan, eikä itse asiaan ollut kuin muutamalla hassulla sanottavaa, muista asioista sitten oli vastauksia sitäkin enemmän. Ihana av :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme