Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden naapurin metelöinti?

Vierailija
20.02.2023 |

Uusi naapuri, pienikokoinen hlö, asuu yksin- jatkuva metelöinti... Remontit ym vielä menee, mutta nyt muutosta on sen verran pitkä aika, ettei varmaan sitiä ole enää kyse.

Hän ilmeisesti jumppaa kotona, koko ajan pomputellaan palloja/kahvakuulia täysillä lattiaan, Iltapäivällä ei ole ollut kertaakaan hetkeä ettei ääntä kuuluisi, vuorotellen kuuluu pallojen ym paiske, nyt kuuluu koputus joka on vuorotellen vaimeaa, sitten kovenee, sitten taas vaimeaa, sitten kovaa... Ihan koko ajan :D Koskaan ei oo ollu tällasta naapuria itselläni... :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerta se on ensimmäinen,itse en ole asunut vuoden 2015 jälkeen yhtään rauhallisessa taloyhtiössä aina joku melutoope mun huonolla tuurilla sattuu asumaan ylä tai alapuolella.

Vierailija
2/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinua kuitenkin naurattaa, joten mikä on ongelmana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri suunnittelen nyrkkeilysäkin hankkimista. Saattaa vaan naapureita alkaa ärsyttämään, kun joutuvat kuuntelemaan jopa kymmeniä kertoja päivässä pientä ohimennen mätkimisen ääniä. Asumme sentään ylimmässä kerroksessa, niin ei ole onneksi yläpuolella asukkaita.

M38

Vierailija
4/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen meluaja alakerrassa, en edes tiennyt ennen että sieltä voi kuulua niin lujaa! Tiedän noin 2 min tarkkuudella mitä tekee. Kovin ääni tulee kaappien kolaamisesta, tulee tosi lujaa rakenteita pitkin. Ajattelin jos heippalapun pistäisin mutta minkä sille voi jos on huono äänieristys....

Vierailija
5/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua kuitenkin naurattaa, joten mikä on ongelmana?

Oletko tyhmä vai yksinkertainen?

Vierailija
6/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ilomielin tollaisen naapuriksi kuin selalisen joka yöllä meluaa. Nimittäin meidän taloyhtiössä on yöramppaajia. Ne menee hissillä, kolistelee ovia, menee varastoon. Niistä lähtee hirvee meteli ja yöunet katkonaisia. Ilmankos kaikki täällä vanhenee enneaikojaan.

Vierailija
7/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ilomielin tollaisen naapuriksi kuin selalisen joka yöllä meluaa. Nimittäin meidän taloyhtiössä on yöramppaajia. Ne menee hissillä, kolistelee ovia, menee varastoon. Niistä lähtee hirvee meteli ja yöunet katkonaisia. Ilmankos kaikki täällä vanhenee enneaikojaan.

Joo päivämetelin voi just ja just kestää, mutta jos yöt ei ole rauhallisia niin järkihän siinä lähtee. Korvatulpatkaan ei kaikkea melua blokkaa. Voimia. Mä vihaan mun naapuria, mutta sentään yöt rauhallisia eikä liikennemelua.

Vierailija
8/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutat ihanaan uuteen kämppään, kaikki muu täydellistä mutta naapurissa asuu metelöivä id*ootti. Ihan helvettiä.

Vierailija
9/9 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma juttu miten ne naapurit tuntuvat kykenevän aina vaan uusiin saavutuksiin metelöinnissä. Ennen hiljaa asunnossaan kävelleetkin saavat yhtäkkä jonkun kantapääkäännytyksen ja ykskaks alkaa kauhea tamppaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän