Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet baarissa miehesi kanssa. Juotte juomia pöydässä kaikessa rauhassa kunnes pöytään tulee todella tyrkyn näköinen nainen.

Vierailija
20.02.2023 |

Sekunnin päästä tajuat kuinka tämä nainen kiehnää miehesi kimpussa ja oikein flirttailee urakalla ukollesi. Miten reagoit?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä muuta kuin pyytäisimme häntä poistumaan.

Vierailija
42/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitsisi tehdä mitään. Mies pyytäisi naista itse poistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset vihaa kilpailua. Ja suominaiset vihaavat etenkin kilpailua nuorempia naisia vastaan. :)

Tämä nainen ei ole nuorempi, vaan oikea puumanainen.

Vierailija
44/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin naisen tuntihintaa. Se yleensä suututtaa naiset - niin maksulliset kuin maksuttomatkin. 

yksikään nainen ei ole maksuton

Olen pahoillani, että tilanteesi on tämä. Oikeassa elämässä naiset kyllä on maksuttomia.

Näennäisesti maksuttomia.

On toki poikkeuksia, et nainen on rikas, tai hyvätuloisempi.

Mutta pääsääntöisesti esimerkiksi avioliitto tulee itelleni näin miehenä suhteellisesti kalliimmaksi, kuin vaikkapa maksullisissa käynti tulisi.

Mut kaikkea ei mitata rahassa, edes avioliittoa, siksi on avioeron osalta poissulkeva avioehto.

Onko tämä tyrkky nainen siis sinun vaimosi? Nyt käy jännäksi juonenkäänteet.

Vierailija
45/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ois niin urpo että alkaisi flirttailla naisen kanssa, saattaisin tehdä samoin. En ole bi, mutta huvin vuoksi. riippuen nautitun alkoholin määrästä

Vierailija
46/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettaisiin mieheni kanssa ja varmaan alettaisiin heittämään jotain hölmöjä vitsejä sille naiselle, sitten ku nainen poistuisi niin naurettaisiin lisää, kotona varmaan vielä matkisin ko. naista ja naurettaisiin vielä oikein kunnolla

Vierailija
47/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan muuta voisi kuin alkaa tyrkyttää itseään sille naiselle. En tiedä osaisinko, mutta varmaan pitäisi matkia vaan häntä hänelle niin kauan että tajuaisi lopettaa tai jos suuttuisi niin siinähän nolaisi itsensä pahasti kuin uunoilisin viattomana että mitä minäkö.

Vierailija
48/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Mieheni tehtävä on reagoida.

Vierailija
49/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tähän kyselyyn vastanneista naisista ei ota huomioon, että jos ravintolassa alkaa pilkata tai huoritella jotakuta, sieltä voi tulla hyvin nopeasti nyrkki tai lasi päin omaa näköä.

Vierailija
50/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mitenkään. On nähty ja on tapahtunut, mutta jatkoin muuta keskustelutilannetta. En vain ole mustasukkaista tyyppiä.

Sama. Onhan näitä tapahtunut vaikka kuinka monta kertaa. Eikä vain niin, että tulee juttelemaan vaan että esim. Juttutuvassa tanssii pöydän edessä ja vilkuilee puolisoani ja muita miehiä ympärillä.

Ei ole mitenkään minulta pois. Jos puoliso haluaa vaihtaa minut niin saa mennä.

Vierailija
51/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mitenkään. On nähty ja on tapahtunut, mutta jatkoin muuta keskustelutilannetta. En vain ole mustasukkaista tyyppiä.

Sama. Onhan näitä tapahtunut vaikka kuinka monta kertaa. Eikä vain niin, että tulee juttelemaan vaan että esim. Juttutuvassa tanssii pöydän edessä ja vilkuilee puolisoani ja muita miehiä ympärillä.

Ei ole mitenkään minulta pois. Jos puoliso haluaa vaihtaa minut niin saa mennä.

No ei se musta ylireagointia ole jos mieheesi koittaa liimautua joku toinen nainen, että sitä pyytää lopettamaan. Jos kuvittelen itseni tuollaiseen tilanteeseen niin joo, varmaan ihan selkärangasta reagoisin nopeammin kuin mieheni, joka olisi ottanut muutaman kaljan. No, mun raja menee siinä ja huolehdin myös itse omasta viihtymisestä, että jos oon mieheni kanssa treffeillä niin ei siihen pöytään muut naiset tunge ja sulje minua pois että annan palautetta jos tekee noin ison virhearvion. Toihan kuulostaa tosi oudolta, pois sellanen, en jaksaisi vapaailtana kattella. Kun joku kaupan kassa tms. Miehen perään katsoo tai puhuu niin tuun vaan hyvälle mielelle mutta jos väliin tunkee niin saa painua helevettiin koska mun kanssani se mies on treffeillä eikä ole suunniteltu iltaa kolmannen kanssa

Vierailija
52/52 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaisempaa on mitä mieheni tekisi. Uskon tietäväni kyllä. Toivottaa olisi myös henkilökunnan reagointi asiaan.

Mikä syy tuossa olisi henkilökunnalla puuttua asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän