Olet baarissa miehesi kanssa. Juotte juomia pöydässä kaikessa rauhassa kunnes pöytään tulee todella tyrkyn näköinen nainen.
Sekunnin päästä tajuat kuinka tämä nainen kiehnää miehesi kimpussa ja oikein flirttailee urakalla ukollesi. Miten reagoit?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin naisen tuntihintaa. Se yleensä suututtaa naiset - niin maksulliset kuin maksuttomatkin.
En oikein ymmärrä miksi haluat tarkoituksella loukata. Huorittelu on aika noloa, edes miehet ei tee sitä enää.
Miksi tyrkky haluaa tarkoituksella loukata miehen seuralaista? Sitä saa mitä tilaa.
täysin samaa mieltä!!
Mies tuijottaisi kaula-aukkoa silmät lasittuneina ja sössöttäisi supliikkirooliaan se imelä tekohymy naamallaan. Itse näyttäisin hapanta naamaa itkuisena ja posket punoittaen ja anelisin kotiin lähtöä. Sitten ryntäisin teatraalisesti ulos röökille, olenhan räväkkä ja tempperamenttinen leijonaemo.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "tyrkyn näköinen". Itse en osaa arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella.
Voiko olla myös "tyrkyn näköisiä" miehiä?
Salikaappi, jolla liian kireä paita ja geelitukka ja partavettä.
Antaisin pissan valua reisiäni pitkin lattialle ja alkaisin kirkua miehelle että koko ilta on pilalla koska huoripukkius!
Alkaisin vetää tyrkyn hiuksista ja potkia piikkareilla. Välillä nostelisin paitulin hermoja ylös, että saan potkittua paremmin.
Suominaiset vihaa kilpailua. Ja suominaiset vihaavat etenkin kilpailua nuorempia naisia vastaan. :)
Tämä on tapahtunut. Nainen vain tuli silloisen miesystävän kotiin saakka. Istahti ja aloitti tarinan. Oli kuulema naapuri ja tullut istumaan iltaa kanssamme. Olin leipäläpi auki enkä voinut uskoa todeksi, siksi en varmaan sanonut mitään. Tajusi lopulta lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin vetää tyrkyn hiuksista ja potkia piikkareilla. Välillä nostelisin paitulin hermoja ylös, että saan potkittua paremmin.
Piikkarit kuuluu juoksuradalle, ei baariin.
Sanoisin asiallisesti, että haluamme nyt olla kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olennaisempaa on mitä mieheni tekisi. Uskon tietäväni kyllä. Toivottaa olisi myös henkilökunnan reagointi asiaan.
Miksi jotain baarimesua pitäisi paskaakaan kiinnostaa jos joku nainen yrittää pokata sun miestäsi? Taatusti on parempaakin tekemistä eikä henkilökunnan ongelma.
Itse en reagoisi kuin korkeintaan pidättelemällä naurua.
Olisin niin iloinen, jos mies purkaisi paineensa. Saisin minä nukkua sitten yön rauhassa.
Katson mielenkiinnolla miehen reaktioita.
Kerran kävi niin että tyrkky nainen yritti miestäni. Mieheni sanoi mene pois mutta nainen ei mennyt joten suutuin ja siitä tuli tappelu. Naiselle kävi sitten huonommin koska annoin sille tukkapöllyä.
Vierailija kirjoitti:
Joku innostui vastailemaan
Pakit saanut tyrkky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin naisen tuntihintaa. Se yleensä suututtaa naiset - niin maksulliset kuin maksuttomatkin.
yksikään nainen ei ole maksuton
Olen pahoillani, että tilanteesi on tämä. Oikeassa elämässä naiset kyllä on maksuttomia.
Varmaan juteltaisiin mukavia hetken aikaa. Jos ei täystörppö kyseessä, niin tajunnee itse lähteä pois. Voisin kysäistä miestäni vaikka tanssimaan, josta voisimme livahtaa muualle.
Kai me oltaisiin molemmat mieheni kanssa vähän hämmentyneitä. Sitten jompikumpi sanoisi, että me ollaan niinku naimiseissa, eikä etsitä kolmatta pyörää. Ehkä hämmentyneen huvittuneita, mutta kai sitä yrittäisi ystävällisesti ilmentää ettei nyt irtoa edes säälistä.
Katsoisin huvittuneena, kuinka saa häädön pöydästä mieheni toimesta.