Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 v tyttö ja 10 v poika jakavat saman huoneen, onko ok?

Vierailija
20.02.2023 |

Eikö tuon tytön olisi hyvä saada vähän enemmän yksityisyyttä? Vanhemmilla oma makuuhuone ja sitten heillä on myös työhuone jonne kyllä voisi vanhempien sängyn muuttaa mutta mieluummin tällainen järjestys että lapset samassa...

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan halua ajatella oman lapsensa masturbointia, mutta sekin pitää ottaa huomioon.

Sen voi hoitaa vaikka suihkussa. Ei siihen omaa huonetta tarvita. Tiedän kokemuksesta. 

Vierailija
102/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Teini-ikäinen tarvitsee jo yksityisyyttä ja omaa rauhaa.

Teini voi muuttaa omaan asuntoon, jos ei pysty jaetussa huoneessa asumaan. Ei sitä ennenkään ollut kaikilla omia huoneita, vaan etenkin köyhemmissä kodeissa nukuttiin kaikki samassa pirtissä. 

Ennen Suomessa oli nälänhätää, mutta silti on paheksuttua olla antamatta lapsilleen ruokaa.

Ai sinä syöt huoneita? No mikäs siinä. 

Ota lääkkeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Teini-ikäinen tarvitsee jo yksityisyyttä ja omaa rauhaa.

Teini voi muuttaa omaan asuntoon, jos ei pysty jaetussa huoneessa asumaan. Ei sitä ennenkään ollut kaikilla omia huoneita, vaan etenkin köyhemmissä kodeissa nukuttiin kaikki samassa pirtissä. 

Ennen Suomessa oli nälänhätää, mutta silti on paheksuttua olla antamatta lapsilleen ruokaa.

Ai sinä syöt huoneita? No mikäs siinä. 

Ota lääkkeesi.

Otin jo. Nyt on sinun vuorosi.

Vierailija
104/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo itse olen 17 ja joudun jakamaan huoneen 9 vuotiaan veljen kanssa. nukumme kerrossängyssä. olisihan oma huone ihana mutta mistä hitosta semmoisen tänne väsäisin kun ei oo tilaa. ens vuonna muutan toivottavasti omilleni

Vierailija
105/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä jopa vanhemmat olohuoneessa, jotta lapset saavat molemmat omat huoneet.

Tämä onnistuu vain jos asunnossa on erillinen keittiö.

Kuinka niin?

Ei meillä ainakaan kukaan yöllä syö. Joten ihan hyvin onnistuu nukkuminen olohuoneessa. 

Ehkä tuossa aloitustilanteessa tekisimme miehen kanssa työhuoneesta myös itselle makuuhuoneen, koska meillä ei kumpikaan tee töitä öisin. Mutta jokainen tekee itselle parhaat ratkaisut.

Vierailija
106/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Ei meillä ainakaan kukaan yöllä syö. Joten ihan hyvin onnistuu nukkuminen olohuoneessa. 

Ehkä tuossa aloitustilanteessa tekisimme miehen kanssa työhuoneesta myös itselle makuuhuoneen, koska meillä ei kumpikaan tee töitä öisin. Mutta jokainen tekee itselle parhaat ratkaisut.

Työhuoneeseen ei välttämättä mahdu parisänkyä työpöydän jne. lisäksi. Meillä tehtiin edellisessä asunnossa vaatehuoneesta työhuone ja sinne ei olisi kukaan mahtunut nukkumaan. 

Vierailija
107/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinävaiheessa kun murrosikä alkaa pitää saada jo yksityisyyttä varsinkin eri sukupuolta olevat. Omat huoneet olisi paras ratkaisu.

Vierailija
108/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Työhuoneeseen ei välttämättä mahdu parisänkyä työpöydän jne. lisäksi. Meillä tehtiin edellisessä asunnossa vaatehuoneesta työhuone ja sinne ei olisi kukaan mahtunut nukkumaan. 

No sitten varmaan muut huoneet ovat isompia, joten lapsi voi ottaa työhuoneen

Vierailija
109/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Meillä tehdään keittiössä muutakin kuin syödään. Esim. laitetaan ruokaa. Ei olisi kiva, että sänky on rasvakäryissä. 

Vierailija
110/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

No sitten varmaan muut huoneet ovat isompia, joten lapsi voi ottaa työhuoneen

Ja nukkua missä? Työpöydän päälläkö? 

Vierailija
111/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työhuone ei ole välttämätön työntekoon, niin sitten olisi asiallista antaa se toiselle lapsista. Mutta jos työhuonetta tarvitaan, niin ei voi mitään.

Tuskin molemmat vanhemmat tarvitsee työhuonetta iltaisin?

Molemmille lapsille omat huoneet, toiselle vanhemmista työhuone omassa makkarissa ja toinen voi varmasti läppärinsä kanssa istua jomman kumman lapsen makkarissa työpäivän. Lapset todennäköisesti koulussa päivät niin eiköhän se onnistu.

Olettaen siis että molemmat vanhemmat tekee töitä kotona päivisin eikä jostain syystä voi tehdä niitä töitään vaikkapa keittiön pöydän ääressä tai olohuoneessa.

Vielä helpompaa jos vain toinen vanhemmista tarvitsee työhuoneen. Se voi varmasti hyvin olla ihan omassakin makkarissa.

Jos puoliso tekee vaikka vuorotyötä niin niinä kertoina varmasti se työnteko onnistuu jimman kumman lapsen huoneessa tai muualla asunnossa.

Joissain perheissä ei välttämättä lapsi uskalla pyytää omaa huonetta jos tietää että vanhemmat itsekkäitä eikä suostu.

Minulla 13-vuotias tyttö eikä värmana jakaisi huonettaan kenenkään kanssa.

Vierailija
112/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen aloituksen tilanteessa kun koti olisi tarpeeksi iso omien huoneiden mahdollistamiseen. Eri asia jos perheellä olisi pienempi asunto.

Vierailija
113/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työhuone ei ole välttämätön työntekoon, niin sitten olisi asiallista antaa se toiselle lapsista. Mutta jos työhuonetta tarvitaan, niin ei voi mitään.

Molemmille lapsille omat huoneet, toiselle vanhemmista työhuone omassa makkarissa ja toinen voi varmasti läppärinsä kanssa istua jomman kumman lapsen makkarissa työpäivän. Lapset todennäköisesti koulussa päivät niin eiköhän se onnistu.

Olettaen siis että molemmat vanhemmat tekee töitä kotona päivisin eikä jostain syystä voi tehdä niitä töitään vaikkapa keittiön pöydän ääressä tai olohuoneessa.

Vielä helpompaa jos vain toinen vanhemmista tarvitsee työhuoneen. Se voi varmasti hyvin olla ihan omassakin makkarissa.

Jos puoliso tekee vaikka vuorotyötä niin niinä kertoina varmasti se työnteko onnistuu jimman kumman lapsen huoneessa tai muualla asunnossa.

Joissain perheissä ei välttämättä lapsi uskalla pyytää omaa huonetta jos tietää että vanhemmat itsekkäitä eikä suostu.

Ihmisillä on kummallinen käsitys, että etätyö=pelkkä läppäri riittää. Niinhän ei monilla aloilla ole. Omassa työssäni tarvitaan pöytäkone ja kaksi näyttöä sekä taso piirustuslevyllä. Muun muassa. 

Vierailija
114/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat teille! Meillä on avomallin keittiö-olkkari, joten ei siellä kyllä kukaan nuku. 

Nukkuuhan ihmiset yksiössäkin jääkaapin vieressä...

Yksiössä asutaankin yksin yleensä.

Vierailija
115/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan halua ajatella oman lapsensa masturbointia, mutta sekin pitää ottaa huomioon.

Meillä ei koputettu. Emä vain lampsi sisään tai työnsi hiljaa päänsä ovenraosta ja tuijotti sieltä salaa ties kuinka kauan.

Onneksi lapsuus ei kestä loputtomiin ja aikuisena pääsee itse päättämään seuransa.

Vierailija
116/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lukkoa ovessa mutta vanhemmat kyllä kuulevat äänistä milloin minulla on miesseuraa eikä saa häiritä.

Vierailija
117/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lukkoa ovessa mutta vanhemmat kyllä kuulevat äänistä milloin minulla on miesseuraa eikä saa häiritä.

Miksi masturboit miesseurassa etkä yksin?

Vierailija
118/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettei sinulla ole mitään hajua siitä, mitä kaikkea kotoa työskentely voi olla. Eipä se läheskään kaikilla onnistu niin, että "istutaan lapsen huoneessa läppärillä". 

Vierailija
119/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse niin teet?

Vierailija
120/251 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse niin teet?

Ei kaikilla ole samoja harrastuksia kuin sinulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi