Tekisitkö syrjähypyn, jos sinua vongattaisiin yökerhossa yhden yön juttuun, kun olet yksin reissussa kaukana kotoa?
Väitetään, että Lapin hiihtokeskuksissa tapahtuu paljon sellaista, että Etelä-Suomesta ilman puolisoaan kauas kaikista tuttavista matkustanut henkilö lähtee yökerhoon sillä asenteella, että tänä yönä harrastetaan seksiä jonkun kanssa.
En tiedä onko tarina tosi, mutta katsotaanpa, mitä tämän foorumin keskustelijat tekisivät sellaisessa tilanteessa:
Oletetaan, että olet parisuhteessa. Jos olet sinkku, kuvittele että et ole nyt sinkku.
Olet yksin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja hotellin aulabaarissa viehättävä henkilö tulee juttelemaan, ja ehdottaa että lähdette hänen hotellihuoneeseensa yöksi. Hänellä on vihkisormus nimettömässä, ja hän lupailee että tämä jää yhteen kertaan. Hän ei halua edes tietää nimeäsi, ja tuskin törmäätte toisiinne enää toista kertaa elämässä.
Tämä henkilö on erittäin viehättävä, juuri sopivan ikäinen ja tyylinen sinun makuusi. Olet kaukana kaikista tutuista, kukaan ei tietäisi asiasta.
Mitä tekisit tässä tilanteessa:
A) Kieltäytyisit lähes varmasti, ja menisit yksin omaan huoneeseesi. Oman puolison luottamusta ei petetä tällä tavalla.
B) 50 % todennäköisyydellä saattaisit joko kieltäytyä tai hyväksyä hänen ehdotuksensa.
C) Hyväksyisit hänen ehdotuksensa erittäin todennäköisesti, ja lähtisit hänen huoneeseensa yöksi.
Voisit mainita myös ikäsi ja sukupuolesi N / M.
Kommentit (37)
B tai C. Riippuu vähän tilanteesta.
Perustelut, vaikka pettämiselle ei ole edes olemassa hyviä perusteluita, mutta edes ne huonot;
Olen 46-vuotias mies. Takana yli 20 vuotta samassa suhteessa ilman pettämisiä. Mahdollisuuksia olisi ollut, mutta koskaan en ole käyttänyt mahdollisuutta. Olen perustellut uskollisuuttani itselleni sillä, että saan kyllä kotonakin hyvää seksiä. Kotona on tosiaan seksiä, hyvää sellaista ja säännöllisesti(riittävästi).
Silti olisi kiva vielä kerran elämässä kokea se tunne, kun toinen haluaa seksiä kanssani, ilman mitään velvollisuuksia tai rutiineja.
En silti aio etsiä tilaisuutta, tapahtuu jos on tapahtuakseen.
C 54v mies, mikä ettei kohta kuitenkin kuolee
Vierailija kirjoitti:
Perustelut, vaikka pettämiselle ei ole edes olemassa hyviä perusteluita, mutta edes ne huonot;
Olen 46-vuotias mies. Takana yli 20 vuotta samassa suhteessa ilman pettämisiä. Mahdollisuuksia olisi ollut, mutta koskaan en ole käyttänyt mahdollisuutta. Olen perustellut uskollisuuttani itselleni sillä, että saan kyllä kotonakin hyvää seksiä. Kotona on tosiaan seksiä, hyvää sellaista ja säännöllisesti(riittävästi).
Silti olisi kiva vielä kerran elämässä kokea se tunne, kun toinen haluaa seksiä kanssani, ilman mitään velvollisuuksia tai rutiineja.
Olet siis valmis avioeroon.
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmeen velvollisuuksia sinulla tai vaimollasi on normaalissa avioseksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti aio etsiä tilaisuutta, tapahtuu jos on tapahtuakseen.mitä ihmeen velvollisuuksia sinulla tai vaimollasi on normaalissa avioseksissä?
Tyypillinen tapaus siinä, ettei koettuja ongelmia oteta esille? Sen sijaan ollaan tilaisuuden tullen valmiita pettämään... En vain ymmärrä tuollaista, aikuiselta ihmiseltä.
A) En lähtisi. En voisi nimittäin vaatia toiselta uskollisuutta jos en siihen itsekään kykenisi.
Lisäksi joillekin voisi käydä esimerkiksi niin että yhden kerran jälkeen olisi matalampi kynnys toistaa juttu jonkun muun kanssa. Eli homma ei jäisi "vain" siihen yhteen kertaan joka sekin olisi tottakai väärin kumppania kohtaan.
N31
A. Ei kiinnosta tuntemattomat. N45
Kyllä minä viimeksi sain Ylläksellä p...a kun nainen ehdotti yhteistä yötä.
A. En tarvetta pettää ja loukata puolisoa. En pystyisi elämään itseni ja omantuntoni kanssa, siksi en ole koskaan pettänyt.
M45
A. Ei ole koskaan kiinnostanut yhden yön jutut. Ei vaan ole minun juttu. Ja toiseksi, luottamus on yksi elämänarvo joka on minulla aika korkea, puolin ja toisin.
N39
En koskaan ole pettämiä mielellä ollut liikkeellä,koska mieheni mielestä minun pitää saada tyydyttää tarpeeni.
Noissa Lapin tunturi keskuksissa löytää erittäin helposti kyseistä seuraa.
Kun on luvalla liikkeellä, pystyy nauttimaan.
Eikä se pidä paikkaansa että ei törmää enää myöhemmin,on sekin käynyt että vuotta myöhemmi törmäsimme yhtee toiseen niistä nuorista miehistä .
Kysyi hymyillen muistanko,pakko oli myöntää että ainakin yksi paikka minusta muisti.
Kertoi että olivat lomalla kahden kaverin kanssa,ja haluaisinko tulla muistelemaan parin vuoden takaista sauna reissua.
Ja sitähän muisteltiin kolmen nuoren miehen kans pari päivää.
Että.ihmeellisesti joskus voi törmätä vanhoihin tuttuihin.
Jos lupaa pieruseksiä,niin heti olen valmiina kuin kolkkapoika.
Vonkaaminen on maailman epäeroottisin asia, oli sinkku tai varattu
Niin mitä pitäisi miettiä? Kuka vastaajista mielestäsi "ei tajunnut tai ymmärtänyt"?