Sinä joka inhoat sushia, kerro ruoka josta tykkäät?
Kommentit (63)
Pizza, pasta yrtti-tomaattikastikkeella, tuliset täytetyt tortillat, wokit... Sushissa on paljon makuja, joita en voi sietää: merilevä, riisiviinietikka, soijakastike, kala, wasabi.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto, lihapullat,
Tämä vastaus ei yllätä.
No ihan mikä vaan. Sushista en tykkää yhtään, niin mikä tahansa on parempi.
Esimerkiksi nyt vaikka kesäkeitto, kaalilaatikko, janssoninkiusaus, kaalikääryleet, ratatouille. Siinä lempiruokiani.
Käytännössä kaikki ruuat, joita ikinä olen maistanut. Paitsi lipeäkala.
Inhoan japanilaisia ruokia. Siis niitä aitoja. Onneksi Suomen markettisushit ei maistu niille.
Minä en tiedä pidänkö sushista vai en. En todellakaan osta sitä itse koskaan, mutta jos joku muu ostaa niin voin sitten syödäkin sitä, mutta en paljoa. Taitaa siis olla niin, etten juurikaan pidä siitä.
Tykkään valtavasti erilaisista pastoista, puuroista ja meksikolaisesta ruoasta. Sushissa eniten tökkii merilevä enkä hirveästi pidä aasialaisista mausteista. Kerran otin kanateriyakin Subwayssa enkä pystynyt syömään loppuun.
Kotona teen usein juurikin lasagnea, chorizo-pastaa, uunilohta, linssikeittoa ja lihapullia uunibataatilla.
Paneroitu kala, tartar-kastike ja keitetyt perunat.
Siitä ei ruoka parane.
Mikä tahansa ruoka jota ei kukaan ulkopuolinen ole näppeinensä mählinyt. Ai niin, ja en pidä valkoista riisimössöä ruokana.
Hernekeitto, lihapullat,