Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut sutinaa ihmisen kanssa, jota olet osittain jopa vihannut?

Vierailija
20.02.2023 |

Naurattaa vieläkin oma tapaukseni, joka oli aikoinaan. Työpaikallani oli äärivihreästi ajatteleva erittäin suvaitsevainen naishenkilö. Minä taas olen lähinnä konservatiivinen tiukan linjan persu. Meillä oli joskus todella tulikiven katkuiset väittelyt, joissa ääni nousi ja vastapuolen silmistä puolin ja toisin suorastaan raivo leiskui. Silti päädyimme sänkyyn muhinoimaan monta kertaa :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään seuraan muikun kanssa vaan voi olla.

Toiset ovat päässeet elämässään yli menneisyydestä ja toiset vellovat yhä about vuosikymmenen takaisessa vihassa.

Samat kamalat valheet kun kulkevat yhä.

*Sellaisen mu.lkun.

Vierailija
22/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen satu tälle iltaa 🤭

Kun ei mulle ole tapahtunut, niin ei ole voinut tapahtua kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluni ap ihan tällaista stooria, mutta.

Olin alle 20, kun pari vuotta vanhempi mies alkoi pommittamaan minua viesteillä treffeille. Oltiin siis baarissa tavattu, ei päädytty sänkyyn, mutta en halunnut enää tavata häntä. Aikani kieltäydyin treffeistä, mutta suostuin kun ajattelin pääseväni tyypistä eroon. Treffipäivänä tuli kuitenkin ahdistus ja inho, miten tämä henkilö saanut "suostuteltua" treffeille, joten peruin koko tapaamisen.

Hän ei jättänyt minua rauhaan ei millään, mutta se taas vaikutti siihen että aloin ihastumaan tähän ihmiseen. Samalla tunsin inhoa, mutta silti ihastumista. Oltiinkin yhdessä pari viikkoa, kunnes totesi ettei haluakaan enää tavata minua.

Tästä alkoi meidän kissa-hiiri välinen leikki. Molemmilla oli viha toista kohtaan, mutta päädyttiin säännöllisesti yhdeksi illaksi yhteen. Se säätäminen mitä meillä oli, oli suoraan sanottuna sairasta, mutta sitä kesti parin vuoden ajan. Vihasin ja rakastin kyseistä ihmistä (kyllä, tunteeni syveni).

Jälkeenpäin olen kuullut, miten hänen olisi tehnyt mieli vaan vetää minua hiuksista pitkin asuntoa jotta "jättäisin hänet rauhaan", mutta oli myös äärettömän mustasukkainen jos olin jonkun toisen kanssa. Olin tuon ihmisen takia pitkään rauniona, kun kerran sitten havahduin ja tajusin ettei näin voi jatkua.

En enää vihaa, mutta inhottaa minkälainen hän oli/on ihmisenä, ja miten se vaikutti minuun.

Aikaa tuosta menneisyydestä 10 vuotta, mutta silti tyyppi muistaa laittaa viestiä kerran vuoteen jonkun itkuvirren kera, jotta kiinnittäisin huomiota häneen. Olen nykyisin onnellisesti naimisissa toisen kanssa.

Vierailija
24/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tällä palstalla on tapana. Provo, trolli, Porvoo, 0/5. Ainoat asiat mitä 70% täällä pyörivistä Veeteistä osaa kirjoittaa

Vierailija
25/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä haluni ap ihan tällaista stooria, mutta.

Olin alle 20, kun pari vuotta vanhempi mies alkoi pommittamaan minua viesteillä treffeille. Oltiin siis baarissa tavattu, ei päädytty sänkyyn, mutta en halunnut enää tavata häntä. Aikani kieltäydyin treffeistä, mutta suostuin kun ajattelin pääseväni tyypistä eroon. Treffipäivänä tuli kuitenkin ahdistus ja inho, miten tämä henkilö saanut "suostuteltua" treffeille, joten peruin koko tapaamisen.

Hän ei jättänyt minua rauhaan ei millään, mutta se taas vaikutti siihen että aloin ihastumaan tähän ihmiseen. Samalla tunsin inhoa, mutta silti ihastumista. Oltiinkin yhdessä pari viikkoa, kunnes totesi ettei haluakaan enää tavata minua.

Tästä alkoi meidän kissa-hiiri välinen leikki. Molemmilla oli viha toista kohtaan, mutta päädyttiin säännöllisesti yhdeksi illaksi yhteen. Se säätäminen mitä meillä oli, oli suoraan sanottuna sairasta, mutta sitä kesti parin vuoden ajan. Vihasin ja rakastin kyseistä ihmistä (kyllä, tunteeni syveni).

Jälkeenpäin olen kuullut, miten hänen olisi tehnyt mieli vaan vetää minua hiuksista pitkin asuntoa jotta "jättäisin hänet rauhaan", mutta oli myös äärettömän mustasukkainen jos olin jonkun toisen kanssa. Olin tuon ihmisen takia pitkään rauniona, kun kerran sitten havahduin ja tajusin ettei näin voi jatkua.

En enää vihaa, mutta inhottaa minkälainen hän oli/on ihmisenä, ja miten se vaikutti minuun.

Aikaa tuosta menneisyydestä 10 vuotta, mutta silti tyyppi muistaa laittaa viestiä kerran vuoteen jonkun itkuvirren kera, jotta kiinnittäisin huomiota häneen. Olen nykyisin onnellisesti naimisissa toisen kanssa.

*hakiko ap tällaista....

Lisäys vielä. Tiedän että ajatukseni ovat ilkeitä, mutta olin hiukan vahingoniloinen kun kuulin, että tälle ihmisellä todettu vakava mt-puolen sairaus. Toisaalta se selittää hänen käytöksensä, mutta rehellisesti ansaitsi sen. Niin paskasti kohteli.

Vierailija
26/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun teillä on kevyitä juttuja. En kutsuisi sutinaksi, mutta olen ollut sellaisen kanssa muutaman kuukauden (ei sitten tämä nykyinen) jonka olisin toivonut joutuvan auto-onnettomuuteen ja kuolevan. Onko ilkeää? No en usko kun kerron, että syy oli se, että itse sanoi järjestävänsä mut pois päiviltä, jos en ole hänen kanssaan. Että sellaista menneisyyttä vuosikymnenten takaa.

Oli kyllä leffakamaa taas tuokin juttu. Huvittavana yksityiskohtana voin sanoa, kerran kun olimme veden lähellä tyyppi sanoi että: Kyl mä tiedän mitä sä mietit. Että jos työnnät mut veteen, mä hukun ja pääsisit eroon musta. " (Ei osannut uida) Niin, siis huvittavaa, että juuri noin ajattelin.. Mutta oli siis vakuuttanut sitä ennen että ta.. ppaa, jos eroan tai yksi bravuuri uhkaus oli kaivaa silmä päästä jos näemne vaikka jossain raflassa.

" Ei kai tuollaista kannata kuunnella tai uskoa" No en mä kuunnellutkaan kun muutaman viikon, mutta uskomisesta voi sanoa sen verran, että enhän mä tai kukaan mukaan voinut tietää mitä oikeasti olisi tehnyt tai ei.

Vierailija
27/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tällä palstalla on tapana. Provo, trolli, Porvoo, 0/5. Ainoat asiat mitä 70% täällä pyörivistä Veeteistä osaa kirjoittaa

Minä taas uskon noiden olevan niitä mammoja, jotka ei halua päässään uskoa tarinaa todeksi, koska se sotii heidän arvomaailmaansa vastaan. Silloin on helpointa lyödä homma läskiksi noilla trolli -ja satusyytöksillä.

Vierailija
28/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin kirkonkylällä asuvia teinityttöjä, jotka pilkkasivat usein osuuskaupassa möreää ääntäni kunnes yllätin heidät saunasta. Myös tuttavani sisar tuli myöhemmin paikalle ja osallistui leikkeihimme.

Vierailija
29/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihasin kirkonkylällä asuvia teinityttöjä, jotka pilkkasivat usein osuuskaupassa möreää ääntäni kunnes yllätin heidät saunasta. Myös tuttavani sisar tuli myöhemmin paikalle ja osallistui leikkeihimme.

Meillä oli vähän samanlainen tilanne. Ajoimme Ismon ja Jorman kanssa metsässä takaa marjastajia ja sitten veimme ne saunalle koska hikisyys. Lopulta seurustelimme niitä koko viikonlopun.

Vierailija
30/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baari-illan jälkeen eräs känninen muija rupes mulle kaupungilla porisemaan ja totesi sitten, että "sori jos heitän tän suoraan, mutta ootko homo? Siis ei millään pahalla, mutta aattelin, että voisit olla".

Tuohan on pahin vittuilu mitä heteromiehelle voi sanoa, tarkoittaa sen sitten kuinka kohteliaasti vain. Totesin, että "ihan hetero olen, mutta sinä taidat olla lesbo, niin meille ei varmaan mitään kiihkeitä jatkoja tälle iltaa tule". Nainen suuttui ihan julmetusti ja yritti lyödä suoraan kasvoihin. Lopulta tyynnytin tilanteen, että älä nyt suutu, leikkiä se oli (vaikka ei ihan täysin ollut, sen verran kypsyin hänen ensin heittämästä kommentista). Lopulta hyppäsimme samaan taksiin ja sai nähdä miten homo olen. Oikein kunnolla rynkytin menemään ja puristelin tisseistä :D

Vierailija
31/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun teillä on kevyitä juttuja. En kutsuisi sutinaksi, mutta olen ollut sellaisen kanssa muutaman kuukauden (ei sitten tämä nykyinen) jonka olisin toivonut joutuvan auto-onnettomuuteen ja kuolevan. Onko ilkeää? No en usko kun kerron, että syy oli se, että itse sanoi järjestävänsä mut pois päiviltä, jos en ole hänen kanssaan. Että sellaista menneisyyttä vuosikymnenten takaa.

Oli kyllä leffakamaa taas tuokin juttu. Huvittavana yksityiskohtana voin sanoa, kerran kun olimme veden lähellä tyyppi sanoi että: Kyl mä tiedän mitä sä mietit. Että jos työnnät mut veteen, mä hukun ja pääsisit eroon musta. " (Ei osannut uida) Niin, siis huvittavaa, että juuri noin ajattelin.. Mutta oli siis vakuuttanut sitä ennen että ta.. ppaa, jos eroan tai yksi bravuuri uhkaus oli kaivaa silmä päästä jos näemne vaikka jossain raflassa.

" Ei kai tuollaista kannata kuunnella tai uskoa" No en mä kuunnellutkaan kun muutaman viikon, mutta uskomisesta voi sanoa sen verran, että enhän mä tai kukaan mukaan voinut tietää mitä oikeasti olisi tehnyt tai ei.

Kaikille, jotka on sitä mieltä, että on tyhmää vain sanallisia uhkauksia uskoa tai pelätä, voin sanoa, että hieman eri jos henkilö on myös tehnyt joskus jotain väkivaltaista, niin kuin tuossakin tapauksissa oli. (hieman inhottava mustella mutta aika ikäviä juttuja joten en mene yksityiskohtiin) Ehkä vähän kevyemmin ottaa, jos ei koskaan olisi ollut mitään muuta kun sanoja, mutta tuossakin tapauksessa oli ollut uhkauksien tehosteena aikaisempaa väkivaltaista käyttäytymistä ja omaisuuden tuhoamista, joten ei ihme että uhkauksia ei ehkä niin helposti heti laita pelleilyosastoon.

Vierailija
32/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin, kun kerran yläasteiässä eräs ns. kovistyttö nimitteli minua. 15 vuotta myöhemmin törmättiin yöelämässä ja oli niin iloinen nähdessään minutvja kyseli kaiken maailman kuulumiset. Loppuillasta nusautin sitä kämpilläni kunnolla.

Vierailija
33/33 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa puhutaan jännitteestä, ei vihasta.

Kyllä hän vihasi mielipiteitäni. Poisti lopulta Facebook-kavereistakin, koska olin tykännyt jostain Jussi Halla-ahon jutusta 😂

Ap

Tämä on niin normisettiä. Varmin konsti sammuttaa naiselta kiinnostus on olla hänen kanssaan samaa mieltä joka asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi