Mistä uusi laadukas sohva?
Vanha Ikean rimpula alkaa olemaan eliniänsä päässä, ja uusi sohva pitäisi hommata.
3-istuttava, ja mielellään niin laadukas, että kestäisi 5-10 vuotta vähintään.
Saako alle tonnilla hyvää? Mistä noita kannattaa ylipäätään etsiä?
Kommentit (152)
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Huonekaluliike laurell hyrylä.
-Kylmät kädet
Kruunukalusteesta saa kestäviä sohvia.
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Just etsin vuodesohvaa ja Vepsäläisen valkioimaa olen tutkinut. Osa sikakalliita, mutta tonnillakin löytyy.
Meillä ei ole vuodesohvaa, mutta Vepsäläisen Kave Home -sarjan Carlota-sohvalla istun juuri nyt. Tätä on usein tarjouksessa alle tonnilla ja viime vuonna loppukesästä tämän ostimme uuteen kotiin, 960 oli muistaakseni silloin hinta.Toistaiseksi on ollut hyvä. Jättää pienen istumajäljen, kun nousee ylös sohvalta, mutta käden pyyhkäisyllä saa kankaan pinnan taas tasaiseksi. Sohva kyllä painaa ihan hervottomasti, että jos on tarvetta usein liikutteluun, en ehkä suosittelisi tätä mallia.
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 799 euron hintainen Ikean Landskrona. Musta, saa myös beigenä. Jämäkkä ja hyvännäköinen. Näin helteillä ihanan viileä.
Aikanaan Landskroonaa sai valkoisella aidolla nahalla. Noiden hinnat käytettynä enemmän kuin olivat uutena nyt!
Kyllästyin ruotssalaisten halpishuonekaluliikkeiden (ikea, jysk ym) sohviin kun toinen sohva hajosi samalla tavalla jo kolmessa vuodessa. Hommasin tilalle iskun varmaan ysärillä tehdyn siistikuntoisen nahkasohvan tilalle kierrätyskeskukselta ja olen siihen tyytyväinen, tää varmaan kestää seuraavatkin 30-vuotta kun ei oo puuosatkaan mitään kaukoidän heiveröistä räpsyä jotka katkeaa perseen alla vaan ihan kotimaista laatupuuta.
Kai tajusit, että olin sarkastinen?
Tiedän, eikö olekin kummallista?
Näyttää kapitalismi kelpaavan nyt
Ou jee 👴🚬