Ghost-faneja paikalla?
Olen vasta hiljattain löytänyt tämän bändin ja ihan täyttä timanttia! Imagoltaan melkoista saatananpalvontaa mut samalla yhdistelee musiikissaan tribuutteja 70- ja 80-luvun rockille pop-elementteihin. Aivan mahtavaa. En malta odottaa että pääsen näkemään kesällä Tuskassa.
Lempibiisit tai lempparilevyt?
Kommentit (28)
Paras levy on Impera.
Parhaat biisit on Square Hammer, He Is, Mary On a Cross, Griftwood, Respite on the Spitalfields.
No ei mutta Ghosts on hauska sarja. Onko jo Suomessa?
He is. Video on myös hyvä. Rats on ok
Aivan loistava. Ei välitä paskaakaan mistään katu-uskottavuudesta vaan on häpeilemättä välillä Def Leppardia tai Van Halenia, välillä ihan Abbaa. Todella freesiä musiikkia ja samalla retroa, tykkään tosi paljon.
Parasta on! Tykkään varsinkin ekasta ja tokasta levystä ja Imperasta
Kaikki muut levyt kolahtaa paitsi uusin, joka omasta mielestä oli aivan paskaa muutamaa biisiä lukuunottamatta.
Aivan huikea bändi. Toi tosiaan kolahtaa toi ettei Tobiasta tunnu pätkääkään kiinnostelevan että musiikki on välillä häpeilemättä täysin poppia, mut sit välillä tosi raskasta rockia. Ei tarvitse todistella mitään hevi-uskottavuutta. Todella tarttuvia melodioita ja koukkuja.
Huonoa musiikkia, en tykkää. Saatanaakin palvovat.
Niin hyvää että tehdään covereita
Vierailija kirjoitti:
Yhden hitin ihme.
Onhan noita hittejä ollut vaikka huru mykky.
Mä olin kuullut duunissa radio rockilta ihan helvetisti Ghostia ja ajatellut että ompas perkule tarttuvaa paskaa, ennen kuin itse löysin bändin. Tiukkaa settiä ei voi muuta sanoo.
Tämän vuosituhannen KISS, Alice Cooper, ja King Diamond yhdessä paketissa.
Ihan kiva uus tuttavuus. Vielä samana päivänä Tuskassa ku mun uus suuri musiikki-ihastus The Hu. Hyvä sunnuntai luvassa. 👍
Tykkään. En oo kuullu yhtään paskaa biisiä. Mary on a cross tän hetken suosikki.
Paskaa.