Kerro itsestäsi
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on PRS.
Mullakin on! Metsänvihreä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on PRS.
Mikä se on?
Sähkökitara 🎵
Ooo. Hienoa. Osaatko soittaakin?
Jep. Oon soitellut 35 vuotta 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on PRS.
Mullakin on! Metsänvihreä 💚
Mikä malli? Mulla S2 Custom 24.
Tykkään haistella omia pierujani.
Sekä vertauskuvallisesti että kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu entinen huumeriippuvainen
No onneksi ei toisinpäin!
No se on kyllä taivaan tosi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Olen mies. Syntynyt '95. Olen työtön. Olen absolutisti. Olen ateisti. Olen alipainoinen. Luen kirjoja (mangaa). Katson animea. Ratkon sudokuja. Pelaan shakkia. Teen origameja. Minulla ei ole autokorttia. Minulla on n. 4000 euron pelikone. Olen gamer. Osaan suomea, englantia, katalaania, espanjaa, italiaa, japania, koreaa ja ruotsia. Olen amis. Asun 2020 valmistuneessa kerrostalossa. Olen kiinnostunut avaruudesta. Minulla on kaukoputki. Syön lähes aina ruokani syömäpuikoilla. Olen ujo ja hiljainen. Vihaan ihmisiä.
Siehän sälli oot. Tarjoon kaljan kun tavataan
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Olen mies. Syntynyt '95. Olen työtön. Olen absolutisti. Olen ateisti. Olen alipainoinen. Luen kirjoja (mangaa). Katson animea. Ratkon sudokuja. Pelaan shakkia. Teen origameja. Minulla ei ole autokorttia. Minulla on n. 4000 euron pelikone. Olen gamer. Osaan suomea, englantia, katalaania, espanjaa, italiaa, japania, koreaa ja ruotsia. Olen amis. Asun 2020 valmistuneessa kerrostalossa. Olen kiinnostunut avaruudesta. Minulla on kaukoputki. Syön lähes aina ruokani syömäpuikoilla. Olen ujo ja hiljainen. Vihaan ihmisiä.
Vihaatko oikeasti kaikkia ihmisiä? Vai niinkuin varmuuden vuoksi vihaat, niin ei tule pettymystä jos joku onkin k*sipää? No oli miten oli. Sulla on hienoja taitoja ja intohimoa asioihin, se on hyvä.
Olen mis jonka ympäriltä tuolit viedään
Minulla on aina kylmät kädet ja lämmin sydän .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siehän sälli oot. Tarjoon kaljan kun tavataan
Ha ha ha haa. -.-
Muistan tanssikoreografioita jopa vuodelta -84. Tänään jälleen tanssahtelin kotonani. Intohimoisena harrastuksena ollut pikkuipanasta lähtien.
Toivon joskus tapaavani jonkun korealaisen.
Nelikymppinen DI-heppatäti-gamer. Ajautunut töihin ihan eri alalle mitä opiskellut, ja tällä hetkellä opiskelen töiden ohella taas uutta alaa. Minusta tuntuu usein, että 12 v. lapseni on kypsempi kuin minä itse. Ilman maailman kärsivällisintä miestäni olisin täysin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon joskus tapaavani jonkun korealaisen.
Eikö tuo toive ole aika helppo toteuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko oikeasti kaikkia ihmisiä? Vai niinkuin varmuuden vuoksi vihaat, niin ei tule pettymystä jos joku onkin k*sipää? No oli miten oli. Sulla on hienoja taitoja ja intohimoa asioihin, se on hyvä.
Okei, kuvitellaan, että osaisin rakentaa flunssan kaltaisen viruksen, kutsutaan sitä vaikka boronaksi. Borona voisi tappaa 70 prosenttia ihmiskunnasta. Päästäisinkö boronan vapaaksi? Tottakai.
Ei varmaan ole yllätys, että olen kyyninen. :D Ihmisiä on ihan liikaa. Valtaosa ihmisistä on ärsyttäviä. Jos voittaisin lotossa, niin muuttaisin Japaniin vuorille kauas kaikista ihmisistä. Also, minulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja jännitystä. Niin, ja sitten nämä sosiaaliset jutut, että ihminen, jolla ei ole kavereita on luuseri, ovat lievästi ärsyttäviä. Yritäppä siinä kehittää ja toteuttaa itseäsi, kun muut pitävät sinua luuserina, kun paras ystäväsi on kissa.
Mulla on suhde 10v nuorempaan, olen täysin yllättynyt kuinka paljon piristää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni muna
Tehdään yhdessä rakkauden juna
🤔