Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi

Vierailija
19.02.2023 |

Ihan mitä haluat.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kestäisi sitä tietoa.

🤔

Vierailija
22/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on PRS.

Mullakin on! Metsänvihreä 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on PRS.

Mikä se on?

Sähkökitara 🎵

Ooo. Hienoa. Osaatko soittaakin?

Jep. Oon soitellut 35 vuotta 😃

Vierailija
24/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on PRS.

Mullakin on! Metsänvihreä 💚

Mikä malli? Mulla S2 Custom 24.

Vierailija
25/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään haistella omia pierujani.

Sekä vertauskuvallisesti että kirjaimellisesti.

Vierailija
26/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu entinen huumeriippuvainen

No onneksi ei toisinpäin!

No se on kyllä taivaan tosi.

Vierailija
27/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen mies. Syntynyt '95. Olen työtön. Olen absolutisti. Olen ateisti. Olen alipainoinen. Luen kirjoja (mangaa). Katson animea. Ratkon sudokuja. Pelaan shakkia. Teen origameja. Minulla ei ole autokorttia. Minulla on n. 4000 euron pelikone. Olen gamer. Osaan suomea, englantia, katalaania, espanjaa, italiaa, japania, koreaa ja ruotsia. Olen amis. Asun 2020 valmistuneessa kerrostalossa. Olen kiinnostunut avaruudesta. Minulla on kaukoputki. Syön lähes aina ruokani syömäpuikoilla. Olen ujo ja hiljainen. Vihaan ihmisiä.

Siehän sälli oot. Tarjoon kaljan kun tavataan

Vierailija
28/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen mies. Syntynyt '95. Olen työtön. Olen absolutisti. Olen ateisti. Olen alipainoinen. Luen kirjoja (mangaa). Katson animea. Ratkon sudokuja. Pelaan shakkia. Teen origameja. Minulla ei ole autokorttia. Minulla on n. 4000 euron pelikone. Olen gamer. Osaan suomea, englantia, katalaania, espanjaa, italiaa, japania, koreaa ja ruotsia. Olen amis. Asun 2020 valmistuneessa kerrostalossa. Olen kiinnostunut avaruudesta. Minulla on kaukoputki. Syön lähes aina ruokani syömäpuikoilla. Olen ujo ja hiljainen. Vihaan ihmisiä.

Vihaatko oikeasti kaikkia ihmisiä? Vai niinkuin varmuuden vuoksi vihaat, niin ei tule pettymystä jos joku onkin k*sipää? No oli miten oli. Sulla on hienoja taitoja ja intohimoa asioihin, se on hyvä.

Vierailija
29/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mis jonka ympäriltä tuolit viedään

Vierailija
30/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kylmät kädet ja lämmin sydän .

Vierailija
31/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siehän sälli oot. Tarjoon kaljan kun tavataan

Ha ha ha haa. -.-

Vierailija
32/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tanssikoreografioita jopa vuodelta -84. Tänään jälleen tanssahtelin kotonani. Intohimoisena harrastuksena ollut pikkuipanasta lähtien.

Vierailija
33/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joskus tapaavani jonkun korealaisen.

Vierailija
34/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen DI-heppatäti-gamer. Ajautunut töihin ihan eri alalle mitä opiskellut, ja tällä hetkellä opiskelen töiden ohella taas uutta alaa. Minusta tuntuu usein, että 12 v. lapseni on kypsempi kuin minä itse. Ilman maailman kärsivällisintä miestäni olisin täysin hukassa.

Vierailija
35/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon joskus tapaavani jonkun korealaisen.

Eikö tuo toive ole aika helppo toteuttaa?

Vierailija
36/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaatko oikeasti kaikkia ihmisiä? Vai niinkuin varmuuden vuoksi vihaat, niin ei tule pettymystä jos joku onkin k*sipää? No oli miten oli. Sulla on hienoja taitoja ja intohimoa asioihin, se on hyvä.

Okei, kuvitellaan, että osaisin rakentaa flunssan kaltaisen viruksen, kutsutaan sitä vaikka boronaksi. Borona voisi tappaa 70 prosenttia ihmiskunnasta. Päästäisinkö boronan vapaaksi? Tottakai.

Ei varmaan ole yllätys, että olen kyyninen. :D Ihmisiä on ihan liikaa. Valtaosa ihmisistä on ärsyttäviä. Jos voittaisin lotossa, niin muuttaisin Japaniin vuorille kauas kaikista ihmisistä. Also, minulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja jännitystä. Niin, ja sitten nämä sosiaaliset jutut, että ihminen, jolla ei ole kavereita on luuseri, ovat lievästi ärsyttäviä. Yritäppä siinä kehittää ja toteuttaa itseäsi, kun muut pitävät sinua luuserina, kun paras ystäväsi on kissa.

Vierailija
37/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni muna

Vierailija
38/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen matemaatikko

Vierailija
39/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde 10v nuorempaan, olen täysin yllättynyt kuinka paljon piristää.

Vierailija
40/80 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni muna

Tehdään yhdessä rakkauden juna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän