Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen viidenkympin kriisi

Vierailija
19.02.2023 |

Laihdutus, ero, Tinder.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva 40-v mies on kiinnostunut yli 50-v naisesta. Todella harva. Pareissahan mies on keskimäärin 3 vuotta vanhempi naista.

Vierailija
22/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiailla naisilla on palstalla aina nuori poikaystävä. Erikoista ettei näitä pareja näy kirjaimellisesti missään koskaan. En ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi yli 10 vuotta nuorempi.

Mun tuttavapiirissä lähes kaikki toisella kierroksella olevat naiset ovat pariutuneet uudelleen nuorempien miesten kanssa. Yleisimmin noin viitisen vuotta ikäeroa, mutta joillain jopa 15-20.

Pääkaupunkiseudulla asun. Olisiko maaseudulla harvinaisempaa?

Mun tuttavapiirissä ei ole kyllä ainuttakaan tuollaista paria. Helsinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kriisi 30-40-vuotiaana, mutta nyt kun täytän 50, olen jo libidoton tätinainen ja elämä on tasaista! Ei hormonimyrskyjä koska hkh, erot on erottu, miehet ei todellakaan kiinnosta! Vanhemmat kuolleet ja ihan kiva perintö turvaamassa loppuelämää. Kulttuuria, liikuntaa, taidetta ja matkustelua. Tämä jos jokin on elämän parasta aikaa!

Kerrankin järkipuhetta! Libido ja jatkuvat ihmissuhdesekoiluthan tuota murhetta ja draamaa ihmisen elämään tuovat. Kun niistä ymmärtää päästää irti; mikä vapaus!

Vierailija
24/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiailla naisilla on palstalla aina nuori poikaystävä. Erikoista ettei näitä pareja näy kirjaimellisesti missään koskaan. En ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi yli 10 vuotta nuorempi.

Jaa. Minä tunnen ihan sellaisia jotka on naimisissa yli 10 vuotta nuorempien miesten kanssa.

Sääliksi käy noita miehiä.

Vierailija
25/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva 40-v mies on kiinnostunut yli 50-v naisesta. Todella harva. Pareissahan mies on keskimäärin 3 vuotta vanhempi naista.

Todella harva 40-v nainenkaan on kiinnostunut 10 vuotta vanhemmasta miehestä. Silti niitäkin pareja on. Molemmissa sukupuolissa löytyy aina joitakin jotka joko tykkäävät vanhemmasta kumppanista tai sitten katsovat ikää sormien läpi kun löytyy muuten hyvä tyyppi.

Vierailija
26/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä lähes kaikki toisella kierroksella olevat naiset ovat pariutuneet uudelleen nuorempien miesten kanssa. Yleisimmin noin viitisen vuotta ikäeroa, mutta joillain jopa 15-20.

Pääkaupunkiseudulla asun. Olisiko maaseudulla harvinaisempaa?

Mun tuttavapiirissä ei ole kyllä ainuttakaan tuollaista paria. Helsinki.

Minä myös Helsingistä ja voisin sanoa miettimättä tuttavapiiristä yli 10 tuollaista paria. Omankin mieheni löysin, kun hänen eksänsä vaihtoi hänet nuorempaan. Ja onneksi vaihtoi. Meillä on hyvä suhde ja ollaan samanikäisiä, itse en ole kiinnostunut vanhemmasta enkä nuoremmasta.

Vierailija
27/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä on ihan järkevää valita keski-iässä nuorempi mies, jos sellaisen saa. Miehet vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina, joten kovin paljon vanhempaa ei ainakaan kannata ottaa.

Vierailija
28/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Mun mies on 64v.

64 on uusi 24.

Vierailija
29/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi tai ei, kuolemaa ei pääse pakoon kukaan. Viisikymppisellä kello käy jo kiihtyvää loppusuoraa.

Vierailija
30/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriisi tai ei, kuolemaa ei pääse pakoon kukaan. Viisikymppisellä kello käy jo kiihtyvää loppusuoraa.

No sekin on mahtavaa! Viiteenkymppiin mennessä on kaikki tarpeellinen nähty! Jos kuolisin nyt, niin olisipa mainiota; plan b voisi nimittäin olla syöpäkivusta kirkuen, paskat housussa terveyskeskuksen vuodeosaston nurkassa 75-vuotiaana. Eli tervetuloa kuolema, libidoton tätinainen odottaa sinua(kin) 😍

Vierailija
31/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Mun mies on 64v.

64 on uusi 24.

Ai, ei siltä vaikuta.

Vierailija
32/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä vaikka kuinka mutta ei sitä aina huomaa, koska nykyään naiset on niin nuorekkaita ja miehet taas eivät..... Useimmat eivät huomaa 10 vuoden ikäeroa.

Jeps! Mun nuori mieheni näyttää ikäistään vanhemmalta ja minä nuoremmalta,  joten veikkaisin että ulkopuoliset luulevat meitä suunnilleen saman ikäisiksi. Mies on 32, minä 51. 

Vierailija
33/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kriisi 30-40-vuotiaana, mutta nyt kun täytän 50, olen jo libidoton tätinainen ja elämä on tasaista! Ei hormonimyrskyjä koska hkh, erot on erottu, miehet ei todellakaan kiinnosta! Vanhemmat kuolleet ja ihan kiva perintö turvaamassa loppuelämää. Kulttuuria, liikuntaa, taidetta ja matkustelua. Tämä jos jokin on elämän parasta aikaa!

Ei uskota.

T. Omatunto

Vierailija
34/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nuoret miehet ole poikaystäviä näille daameille, eiköhän kyse ole enemmän vaan seksuaalisten paineiden purkamisesta.

Valtaosa 25 vuotiaista miehistä häpeäisi silmät päästään kulkea julkisella paikalla käsi kädessä 45-50v naisen kanssa.

Vierailija
35/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nuoret miehet ole poikaystäviä näille daameille, eiköhän kyse ole enemmän vaan seksuaalisten paineiden purkamisesta.

Valtaosa 25 vuotiaista miehistä häpeäisi silmät päästään kulkea julkisella paikalla käsi kädessä 45-50v naisen kanssa.

Siis ihan oikeasti nyt! Olen viisikymppinen, ja tuntisin itseni pedariksi jokaisen alle 45-vuotiaan miehen kanssa! Hyi säkki!

Vierailija
36/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja sitten nuo naiset kuvittelevat olevansa haluttuja oikeasti. Eivät ole muuta kuin hetken huvi.

Vierailija
37/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen viidenkympin kriisi = ero, farkkuasu ja tennarit, urheiluauto

Ja 25-vuotias timmi misuli jonka kanssa rillutellaan pari vuotta ja sitten perustetaan uusi perhe.

Vierailija
38/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä on ihan järkevää valita keski-iässä nuorempi mies, jos sellaisen saa. Miehet vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina, joten kovin paljon vanhempaa ei ainakaan kannata ottaa.

Ja kun tekee muutaman lapsenkin sen miehen kanssa, saa kivasti miehen omaisuuden ja perinnönkin itselleen. Suosittelen!

Vierailija
39/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja sitten nuo naiset kuvittelevat olevansa haluttuja oikeasti. Eivät ole muuta kuin hetken huvi.

Mitä sitten? Halut ne on hiirelläkin ja reikä rumilla! Jos sinne nuori kiimainen mies on tädille täytettä lyönyt, niin on sitä silloin haluttukin. Ja hetkessähän me kaikki elämme!

Vierailija
40/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Halut ne on hiirelläkin ja reikä rumilla! Jos sinne nuori kiimainen mies on tädille täytettä lyönyt, niin on sitä silloin haluttukin. Ja hetkessähän me kaikki elämme!

Jokainen tyylillään. Elämä on kuitenkin muutakin kuin hetkessä elämistä.