Miten pizzerian pitäjällä on varaa ostaa Hummer? Eikö ne maksa ihan tuhottomasti?
Kommentit (40)
" No ei tuo todista, mutta käytännössä ne kaikki ratsatut paikat oli ulkomaalaisten omistuksessa.
Luuletteko että sitä voi lehteen etusivulle painaa. "
Todella lapsellista. luuletko ettei ne muka ratsaa kaikkia paikkoja samalailla. Siellä Oulussahan ollaan muuten rasisteja tosi paljon.
Onneksi muutin pois..
Missä on ne ratsauksen tulokset sitten?
ratsia tehtiin ja monta ählypaikkaa kärähti, siitä oli silloin lehdissä ympäri maan. piste.
Ja kyllä omistaja on maahanmuuttaja ja kyllä hänellä on hummeri! Hienoa eikö totta! Ihana ihana pitseria! Kiitos!
tv:ssä näytettiin kuinka suomes asuvilla maahanmuuttajilla on terrorismiyhteyksiä, ja perustvat yrityksiä tänne (rahanpesuun?)... Hitsi kun en muista tarkemmin tätä ohjelmaa, mut ne olivat juuri kyseiseltä suomen kaupungin lähettyviltä.......!!!!!!!
Vierailija:
tv:ssä näytettiin kuinka suomes asuvilla maahanmuuttajilla on terrorismiyhteyksiä, ja perustvat yrityksiä tänne (rahanpesuun?)... Hitsi kun en muista tarkemmin tätä ohjelmaa, mut ne olivat juuri kyseiseltä suomen kaupungin lähettyviltä.......!!!!!!!
ja ohjelmakin oli ihan luotettava, Ajankohtainen kakkonen, MOT tai vastaava....
Täytyykin soittaa ja kertoa että Aihe vapaalla ihmetellään hänen Hummeriaan! Jos siis on tää Turun naapurikunnassa pizzeriaa pyörittävä kundi kyseessä (itse asiassa omistaa veljensä kanssa useitakin pizzerioita).
Lisäksi mulla on " kauppakassina" BMW X5. Ihan silleen ne on ostettu, että ollaan menty autoliikkeeseen ja ajettu uudella autolla pois...
Tuntuu Hummerit olevan pizzanpaistajien suosiossa ympäri maan :)
T: se turkulainen
Vaikea uskoa? En uskonut minäkään miten hyvin niistä saa fyrkkaa kun mies oli niitä perustamassa. Kuukaudessa voi hyvinkin jäädä käteen yli 50 000¿. Pikkaisen enemmän kuin keskivertoduunari tienaa ;)
T:44
mutta mietin van maalaisjärjellä, että paljonko niitä pitsoja oikeesti saa paistaa 30000 asukkaan kunnassa, että tienaa 260000euroa vuodessa, siitä tietty verot pois mut silti!!!!!! Enkä ole kateellinen, on kyllä kaupungin parhaat kebabit mutta silti pisti silmään kyllä, että kaupungin 4.suurimmat ansiotulot viiden euron kebabilla ja kuuden euron pitsalla...montahan niitä saa tehdä, että maksat usean henkilön palkat ja tienaat itse noin paljon??:)
naista Hummerin kadehtijoista olisi valmis perustamaan pitserian ja tekemaan niin paljon tyota mita sen menestymiseen pitaa tehda. Ei siella voi varttia vaille viisi ruveta vetamaan saappaita jalkaan ja vahtimaan kelloa ettei vaan tule tehtya minuuttiakaan ylimaaraista tyota. Sehan naissa ulkomaalaisissa on vikana etta yrittavat menestya, vaikka se kuinka yritetaan tehda Suomessa vaikeaksi. Kummaa sakkia!
kadehdi, mietin itsekin että tosi paljon joutuu tekemään töitä! Oli tosin toinen ketju, mut sivus asiaa...
Vierailija:
Enkä ole kateellinen, on kyllä kaupungin parhaat kebabit mutta silti pisti silmään kyllä, että kaupungin 4.suurimmat ansiotulot viiden euron kebabilla ja kuuden euron pitsalla...montahan niitä saa tehdä, että maksat usean henkilön palkat ja tienaat itse noin paljon??:)
Monet jotka haukkuvat näitä pizzayrittäjiä ovat itse tunkulihavia pizzan popsijoita.
Ei ihme että suomalaiset lihoo jos pizza maistuu niin hyvin ja jokuhan ne pizzat tekee ja rahat käärii.
Mun työkaverikin käy pizzalla kaksi kertaa (joskus kuulema 3 kertaa) viikossa ja se näkyy!!
tokaisinkin miehel, et sen rahoil erään pitsayrittäjän talo on ostettu, kun se käy niin useesti syömäs
myydä pizzaa ja post-mix-limsaa. Niissä on kaikkein parhaat katteet. Normiruoan myyminen on oikeastaan ihan kannattamatonta bisnestä. Että en ihmettele yhtään.
t: Ravintola esimies opiskelija (alata kokemusta vuodesta 1990)
Vierailija:
tokaisinkin miehel, et sen rahoil erään pitsayrittäjän talo on ostettu, kun se käy niin useesti syömäs
Luuletteko että sitä voi lehteen etusivulle painaa.